Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
200km?
Autor Wiadomość
Smera92 
Forumowicz

Auto: Carisma DiD 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2014
Posty: 53
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 25-03-2016, 04:20   200km?

Czesc. Znalazlem kilka podobnych postow ale nigdzie nie znalazlem dokladnej odp a wiec pozwolilem sobie zalozyc nowy post. Czas w mojej cari zajac sie silnikiem. Aktualnie 1.9DiD 115km ale celuje w +200km i teraz pytanie co bardziej sie oplaca i co bedzie lepszym wyborem (dlugoterminowo) czy modyfikowanie mojego DiD tzn napewno wiekszy FMIC do tego turbo GTB2260 raczej wieksze wtryski (z czego? ) bo te raczej nie beda na tyle wydajne ale co dalej? Z tego co wiem DiD ma bardzo slaby dol... Pytanie czy wytrzyma taka moc? Ktos juz probowal? Ma jakies doswiadczenia? A opcja druga to swap na 1.9T z T4 200km i do tego fmic przelot itp itd. Ktos kto sie zna moze ocenic mniej wiecej koszty pierwszej oraz drugiej opcji? Oraz co jest lepszym rozwiazaniem? Z gory bardzo dziekuje i prosze o nie kasowanie posta. Jezeli powielam to prosze o link do tamtego za ktory bede bardzo wdzieczny.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 25-03-2016, 06:24   

Dla tego diesla max granicą bedzie okolica 140-150KM, powyżej tego elementy napędu nie dadzą rady przenieśc mocy/momentu, koszt przeróbki na 200KM raczej przewyższający SWAP na gotowego turbo-gnojownika o wymaganych parametrach ale z innej stajni

Co do benzyniaka http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=46228
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Smera92 
Forumowicz

Auto: Carisma DiD 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2014
Posty: 53
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 27-03-2016, 03:12   

Dzięki za podpowiedź :) od ponad 3 lat jest już niecałe 150km bo był program nowy i hamowaniu :) ale to za mało jest... Ale na razie mam jeszcze mnóstwo wydatków i silnik to na samym końcu... Na razie czas na przerobienie zawieszenia i dokończenie wnętrza :)
 
 
xCrashx 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 16V '96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 90
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 28-03-2016, 23:31   

Najłatwiej i najlepiej zrobić swap, bawienie się w kręcenie to dość droga gra nie warta świeczki, chyba ,że bawimy się w kręcenie "sztuki dla sztuki", ale jeśli się brać za to na serio (bo nie na serio to nie warto) to trzeba mieć naprawdę gruby portfel i pokaźną biblioteczkę dotyczącą kręcenia silników (lub tylko baaaardzo pokaźny portfel).

ps. Te 150km to wyszło na hamowni? Bo przyrost ze 115 do 150 na seryjnym silniku tylko po przemapowaniu ecu to wydaje mi się dość sporo. Jak by nie patrzeć, to na oko jakiś 30% wzrost mocy, a to naprawdę dużo.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.