Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyskakuje 4 BIEG automat
Autor Wiadomość
adampurgal 
Nowy Forumowicz
Sigmusia

Auto: Mitsubishi Sigma EXE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 12
Skąd: Dąbrówka
Wysłany: 17-04-2016, 01:13   Wyskakuje 4 BIEG automat

Cześć Wam
Od dwóch tyg. jestem szczęśliwym posiadaczem sigmy 12v EXE
Uratowałem ją z niemieckiego komisu stała tam 2 lata była w stanie agonalnym
Więc tak mam problem z automatem wyskakuje mi 4 bieg tak zdiagnozowałem
podczas jazdy z włączonym przyciskiem OD jedzie normalnie do pewnego momentu później obroty do góry i auto zwalnia i załapuje i tak w kółko
podczas jazdy z wyłączonym OD wszystko oki działa sprawnie biegi zmienia ładnie
aaa i jeszcze jak przełączam biegi np D lub R to czuję delikatne szarpnięcie ale delikatne
Stan oleju ok ale nie wiem jaki i kiedy był zmieniany kolor ma ok :D
pozdrawiam proszę o pomoc
 
 
 
angelos 
Forumowicz


Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 578
Skąd: Kraków\Biecz
Wysłany: 17-04-2016, 12:50   

Część. Czytałeś może pusty w dziale na temat automatów? Przyczyny mogą być różne. Ja bym stawiał na wytarte tarczki 4 biegu.
_________________
"Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 
 
 
adampurgal 
Nowy Forumowicz
Sigmusia

Auto: Mitsubishi Sigma EXE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 12
Skąd: Dąbrówka
Wysłany: 17-04-2016, 20:35   

czytałem ale nie znalazłem problemu z takimi objawami ... a te tarczki idzie ogarnąć samemu czy ciężka sprawa ??
i czy znacie mechanika do automatów z łódzkiego ??
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 18-04-2016, 16:57   Re: Wyskakuje 4 BIEG automat

adampurgal napisał/a:
Cześć Wam
Od dwóch tyg. jestem szczęśliwym posiadaczem sigmy 12v EXE
Uratowałem ją z niemieckiego komisu stała tam 2 lata była w stanie agonalnym
Więc tak mam problem z automatem wyskakuje mi 4 bieg tak zdiagnozowałem
podczas jazdy z włączonym przyciskiem OD jedzie normalnie do pewnego momentu później obroty do góry i auto zwalnia i załapuje i tak w kółko
podczas jazdy z wyłączonym OD wszystko oki działa sprawnie biegi zmienia ładnie
aaa i jeszcze jak przełączam biegi np D lub R to czuję delikatne szarpnięcie ale delikatne
Stan oleju ok ale nie wiem jaki i kiedy był zmieniany kolor ma ok :D
pozdrawiam proszę o pomoc


Sądzac po objawach po prostu nie ma 4-tego biegu, jeśl naciskasz "OD" to po prostu wyłączasz 4-kę i skrzynia zmienia przełożenia w zakresie 1-3 :-)

Moga być to uszkodzone lub zuzyte tarczki jak napisał kolega wyżej.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
adampurgal 
Nowy Forumowicz
Sigmusia

Auto: Mitsubishi Sigma EXE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 12
Skąd: Dąbrówka
Wysłany: 18-04-2016, 17:33   wymiana oleju metodą dynamiczną ?

co do oleju w skrzyni wiem że powinien być koloru czerwonego.... u mnie jest standardowy żółty....
co do wymianu oleju metodą "dynamiczną" jak to zrobić ?
 
 
 
mmatulek 
Mitsumaniak


Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 631
Skąd: Milanówek
Wysłany: 18-04-2016, 19:28   

Sporo informacji na ten temat jest do znalezienia poprzez google. Ostatnio się tym interesowałem.
_________________
Były: Galant e55 '94, Sigma Kombi '93
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3556
Skąd: Gniezno
Wysłany: 19-04-2016, 01:34   

Zastosuj się do wskazówek,wymiana oleju nic nie zmieni. A jeśli nawet to na krótko.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.