 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[II 2.2 DID] [MIVEC] drży przy przyspieszaniu na 5 biegu |
Autor |
Wiadomość |
unicode
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 2.2 MiVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2016 Posty: 19 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 06-06-2016, 10:49 [II 2.2 DID] [MIVEC] drży przy przyspieszaniu na 5 biegu
|
|
|
Czołem, zauważyłem następujący problem - przy delikatnym dodaniu gazu podczas jazdy na 5 biegu, przy 2000 rpm czuć szarpanie, samochód drży i mija chwila zanim zaczyna faktycznie przyspieszać. Przy mocnym dodaniu gazu problemu nie ma, nie zauważyłem też żeby problem występował na innym biegu czy przy innych obrotach.. Nie kopci, zapala bez problemu, mocy nie brakuje, spalanie w normie.
Filtr powietrza czysty, do serwisu jeszcze kilka tysięcy kilometrów - czy ktoś spotkał się z takimi objawami?
[ Dodano: 12-06-2017, 12:51 ]
Ciekawostka którą zauważyłem - zdarza się to wtedy, gdy temperatura otoczenia jest wysoka (więcej niż 25 stopni), na pewno nie zauważyłem objawów przy temperaturach mniejszych niż 15 stopni. Również gdy silnik jest zimny objawów nie ma, niezależnie od temperatury otoczenia. W zeszłym roku założyłem temat, ale niedługo potem problem zniknął (chyba zasługa chłodniejszego lata), teraz znowu problem wrócił. EGR i przepustnica wyczyszczona. Czy ktoś miałby jakąś podpowiedź? |
|
|
|
 |
Moody
Forumowicz
Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Kwi 2015 Posty: 404 Skąd: Wielkopolska, PNT
|
Wysłany: 13-06-2017, 22:31
|
|
|
Co prawda w innym aucie ale także miałem podobny efekt (nie kojarzę zjawiska w funkcji temperatury). Okazało się, że winny jest zużyty przegub na półosi napędowej. Chyba traci wówczas osiowość i robi się korba. Przy stałej prędkości nie było wyczuwalne ale przy zapotrzebowaniu na moc na wysokich biegach pulsowało.
Warto sprawdzić nim zajrzy się głębiej. |
|
|
|
 |
unicode
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 2.2 MiVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2016 Posty: 19 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 13-06-2017, 22:47
|
|
|
Dzięki za tipa, po rozmowie wpadło mi do głowy jeszcze sprawdzenie przepływomierza - z tego co rozumiem to by mogło częściowo wyjaśniać zależność od temperatury. |
|
|
|
 |
|
|