 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pomorze - Kabelek do Ralliart 2009 |
Autor |
Wiadomość |
LukasiusPomorze
Mitsumaniak
Auto: Ralliart 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2016 Posty: 114 Skąd: Pomorze
|
Wysłany: 13-06-2016, 21:16 Pomorze - Kabelek do Ralliart 2009
|
|
|
Witam,
Od jakiegoś czasu noszę się z zakupem kabla do Ralliarta by sprawdzać ewentualne błędy i podobno jest potrzebny by aktywować dołożony moduł bluetooth.
Czy jest ktoś z trójmiasta kto ma takowy kabelek na sprzedaż bądź mógłby zaprezentować na moim aucie jak to działa i co można wydobyć ?
Jestem ciekawy przebiegu czy aby nie był kręcony...
Fajnie by było pogadać z kimś kto także pomyka Ralliartem - jestem ciekawy czy każdy silnik wydaje takie dziwne odgłosy czy tylko mój
[ Dodano: 06-02-2018, 21:22 ]
Cześć,
Nie da się ukryć że rozmowy pod tym tematem kleją się niczym zajączek do żyrafy w programie mam talent.
Więc by trochę rozkołysać tę łajbę wyjdę z propozycją zakupu kabla Tactrix open port 2.0, jeśli jest ktoś chętny to możemy zakupić razem kilka sztuk.
Interesuje mnie oryginalny kabelek, który jest nieco droższy niż wynalazki z ebay'a.
Zainteresowanych proszę o kontakt. |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 13-02-2018, 07:33
|
|
|
A do czego będziesz używał tego Tactrixa? I drugie pytanie gdzie to chcesz kupować? |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 13-02-2018, 07:48
|
|
|
Mam zwykły vag kkl i program evoscan.... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 13-02-2018, 07:55
|
|
|
A VAG ogarnia ci mapy w silniku? Obawiam się, że w Lancerze VAG może się nie sprawdzić a do błędów to i zwykły ELM wystarcza. |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 13-02-2018, 22:04
|
|
|
Az tak głeboo nie wnikam:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 16-02-2018, 16:34
|
|
|
I widzicie, że nie ma sensu kupować drogiego przewodu jeżeli nie będzie on wykorzystywany do np. zmiany mapy silnika. Osobiście kupiłem do testów Tactrixa ale chińskiego i nic z nim nie zrobiłem, a w końcu padł po podłączeniu do laptopa. Z tego co się orientowałem to Tactrix podczas połączenia musi mieć stabilne zasilanie, dodam, że musi ono być powyżej jakiegoś pułapu ale teraz nie pamiętam ile voltów.
Osobiście jeżeli miałbym teraz wgrywać mapę do Lancera to wolałbym to robić na "stole" niż przez kable. No chyba, że przez oryginalnego MUTa, wtedy nawet wgrałbym sobie z EVO program do SST i miałbym trzeci tryb i lunch control.
[ Dodano: 16-02-2018, 16:47 ]
Dodam jeszcze, że wydanie $169.00 (około 570zł. plus ewentualne cło) na oryginalnego Tactrixa i wykorzystanie go do kasowania błedów to zwykła głupota.
Za zmianę mapy i tak trzeba zapłacić więc dopłacić trochę za wgranie softu to pestka. Jak ma się gotową mapę to lepiej zapłacić parę złotych za wgranie bo i tak wyjdzie taniej nawet trzykrotne wgranie.
Ewentualnie lepiej zainwestować w jakiś lepszy programator i samemu to zrobić. Radość bezcenna, tylko trzeba wiedzieć co i gdzie. |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
|
|