Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAx 97-04] Mitsubishi Galant NARDI TORINO 2,5V6 + LPG, pro
Autor Wiadomość
kotan91 
Nowy Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lip 2016
Posty: 1
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-07-2016, 10:39   [EAx 97-04] Mitsubishi Galant NARDI TORINO 2,5V6 + LPG, pro

Witam serdecznie,

Jest to mój pierwszy post na Forum także jeszcze raz cześć wszystkim.

Jade jutro oglądać Galanta z ogłosznia:

http://allegro.pl/show_it...2430555#thumb/8

Z rozmowy tel. dowiedziałem sie że podwozie zostało zakonserwowane a z tyłu w nadkola było wspawywane bo były troche zjedzone.


co sądzicie? na co zwrócić uwage przy oględzinach?

Pozdrawiam
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 08-07-2016, 23:29   

Na lewe tylne drzwi - jak będziesz miał miernik to zmierz w kilku miejscach jak nie to przynajmniej opukaj - potem błotnik i całą "ćwiartkę".
Przyglądnij się nadkolom - reparaty już wiesz, że robione i z tego co widzę jest sporo szpachli - zerknij "od spodu".
Jak dobrze zrobione to masz jeden wydatek z głowy, jak na odwal to będziesz poprawiał lub się wkurzał, że rdza wylezie.
Prawe przednie drzwi do mierzenia - na moje oko jest trochę plastiku pod lakierem.
Przeglądnij się masce - jak nie ma odprysków to jest świeża.
Dokładnie oglądnij kielichy - zapewne będą "zakonserwowane"
Resztę to to co sprawdzasz przy Galancie (polecam inne tematy na Forum).

Zawieszenie, silnik, skrzynia.

Sprawdź "estetykę" konserwacji - jak warstwa będzie równa bez wiszących sopli, amory i inne części nie zapryskane to ok.
Jak "bitex" wszędzie na kilka warstw to warto się przyglądnąć czy aby nie pryśnięty, żeby ładnie wyglądało - w drugim przypadku rudzielec zacznie wybijać jeszcze przed zimą.

Auto nie jest młode, widać, że niedawno robione, żeby było ładne.
Musisz ocenić czy jest po pakiecie sprzedażowym, czy było faktycznie dbane :wink:

Zdjęcia są podciągnięte - na żywo będzie troszkę gorzej :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.