| 
		AYC dziala czy nie? | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 gregoora  		  
		 
         Nowy Forumowicz GreGoora
  
  
                  Auto: Legnum vr4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 07 Sie 2016 Posty: 24 Skąd: Oława 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-11-2016, 01:03   AYC dziala czy nie?
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam na forum jestem nowy nie bardzo potrafie sie w nim poruszac wiec jezeli cos namotalem tworzac nowy temat to sory.
 
Mam problem z AYC chyba poniewaz jak widze jakies filmiki z vr4 to po przekreceniu stacyjki zapalaja sie trzy zielone kreski ayc a u mnie nie...
 
Pznacza to ze nie dziala nie wyskakuja zadne bledy wiec sam nie wiem co moze byc nie tak moze ktos ma jakis pomysl a moze skoro nie ma zadnego bledu na desce to wszystko gra.
 
Aaaa wydaje mi sie ze przed przekladka dzialal ale nie pamietam na 100procent wiec komplikuje to bardziej sprawe        | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 piotrkor1  		  
		 
         Forumowicz piotrkor1
  
  
                  Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-11-2016, 16:42   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               gregoora, Masz rację przy przekręceniu kluczyka w stacyjce powinny się kontrolnie
 
zapalić te 3 kreseczki od AYC.Jeżeli się nie palą to możliwe,że padł zawór w pompie i nie generuje ona odpowiedniego ciśnienia.Druga opcja to niedokładny montaż bo przy przekładce
 
wiązka pod deską może zostać z VR-4, tylko niektóre kable wymagają przedłużenia.Sprawdź wtyczkę do kompa AYC,która po przekładce powinna być na ścianie po lewej stronie może nie została odpowiednio podpięta.Możesz jeszcze wchodząc ostro w łuk drogi bez hamowania
 
sprawdzić czy przynajmniej jedna kreseczka się nie zapali. | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 gregoora  		  
		 
         Nowy Forumowicz GreGoora
  
  
                  Auto: Legnum vr4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 07 Sie 2016 Posty: 24 Skąd: Oława 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-11-2016, 17:11   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | piotrkor1 napisał/a: | 	 		  gregoora, Masz rację przy przekręceniu kluczyka w stacyjce powinny się kontrolnie
 
zapalić te 3 kreseczki od AYC.Jeżeli się nie palą to możliwe,że padł zawór w pompie i nie generuje ona odpowiedniego ciśnienia.Druga opcja to niedokładny montaż bo przy przekładce
 
wiązka pod deską może zostać z VR-4, tylko niektóre kable wymagają przedłużenia.Sprawdź wtyczkę do kompa AYC,która po przekładce powinna być na ścianie po lewej stronie może nie została odpowiednio podpięta.Możesz jeszcze wchodząc ostro w łuk drogi bez hamowania
 
sprawdzić czy przynajmniej jedna kreseczka się nie zapali. | 	  
 
 
 
 
 
 
dawalem ognia na zakrencie lece bokiem a nic sie nie zalacza ani jedna
 
instalacja jest tylko przedluzona nic nie bylo dotykane z ayc nawet wiazka do kompa ayc dyla rozplatana i starczyla nie byla cieta tylko byly przedluzane kable co ida na tyl do pompy ale tam gra na 100procent | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 piotrkor1  		  
		 
         Forumowicz piotrkor1
  
  
                  Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-11-2016, 17:35   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               gregoora"tylko byly przedluzane kable co ida na tyl do pompy ale tam gra na 100procent"
 
 tylko czy na pewno bo ja te kable łączyłem w ten sposób,że przecinałem jeden przeciągałem tylnym podszybiem i dopiero łączyłem,Tam są ze trzy podobne czarne kabelki.
 
Przychodzi mi też na myśl bardziej błaha sprawa jaką jest nie dokładne i za słabo dokręcone 
 
zegary bo na pewno nie przepaliły się 3 kontrolki na raz.
 
Jak latałeś bokiem i wpadałeś w poślizg to AYC nie działa.Ten system koryguje tor jazdy
 
i nie pozwala kołom wpadać w poślizg. | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 gregoora  		  
		 
         Nowy Forumowicz GreGoora
  
  
                  Auto: Legnum vr4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 07 Sie 2016 Posty: 24 Skąd: Oława 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-11-2016, 18:12   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | piotrkor1 napisał/a: | 	 		  gregoora"tylko byly przedluzane kable co ida na tyl do pompy ale tam gra na 100procent"
 
 tylko czy na pewno bo ja te kable łączyłem w ten sposób,że przecinałem jeden przeciągałem tylnym podszybiem i dopiero łączyłem,Tam są ze trzy podobne czarne kabelki.
 
Przychodzi mi też na myśl bardziej błaha sprawa jaką jest nie dokładne i za słabo dokręcone 
 
zegary bo na pewno nie przepaliły się 3 kontrolki na raz.
 
Jak latałeś bokiem i wpadałeś w poślizg to AYC nie działa.Ten system koryguje tor jazdy
 
i nie pozwala kołom wpadać w poślizg. | 	  
 
 
Jezeli to nie dziala w jaki sposob to diagnozowac lunch pokaze?
 
dziwi mnie brak jakiegos bledu na desce | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 piotrkor1  		  
		 
         Forumowicz piotrkor1
  
  
                  Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-11-2016, 18:41   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Przed przekręceniem stacyjki.Połącz spinaczem pin 1 i 4 w gnieździe OBD II i będziesz wiedział czy kontrolka AYC wymruguje jakieś błędy,chyba że ta też się nie zapala.
 
tu masz temat jak to zrobić:
 
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=29561 | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 gregoora  		  
		 
         Nowy Forumowicz GreGoora
  
  
                  Auto: Legnum vr4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 07 Sie 2016 Posty: 24 Skąd: Oława 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-11-2016, 21:48   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | piotrkor1 napisał/a: | 	 		  Przed przekręceniem stacyjki.Połącz spinaczem pin 1 i 4 w gnieździe OBD II i będziesz wiedział czy kontrolka AYC wymruguje jakieś błędy,chyba że ta też się nie zapala.
 
tu masz temat jak to zrobić:
 
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=29561 | 	  
 
 
 
Jutro sprawdze jak bedzie chwila bo cale zycie w pracy ostatnio spedzam    
 
 
Jeszcze jedna rzecz znalazlem 
 
https://www.google.pl/sea...GrN1jQ_zYhkM%3A
 
 
i przeszla mi mysl przez glowe ze tam jest masa a ja mam cala grodz puaskowana i malowana i moze tam jej nie ma... | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 piotrkor1  		  
		 
         Forumowicz piotrkor1
  
  
                  Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 gregoora  		  
		 
         Nowy Forumowicz GreGoora
  
  
                  Auto: Legnum vr4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 07 Sie 2016 Posty: 24 Skąd: Oława 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-11-2016, 01:03   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               
 
widzialem juz to wczesniej po za tym od niego mam tego galanta i to ten z filmiku wlasnie   
 
wydaje mi sie ze to bedzie ta kostka z tego filmiku ktory dodalem do poprzedniej odpowiedzi bo teraz sobie przypominam ze jak montowalem tabliczke znamionowa na swoje miejsce po lakierowaniu grodzi zdjalem to z zaczepu i zapomnialem na bank tam odwiesic wiec tylko jak bede przy aucie sprawdze moze wogole juz tej kostki nie ma tylko spadla albo na dziurze jakiejs skuknela o grodz i sie zjebczyla bo widze ze jest oslonieta pewno przeciw drgania. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 danino88  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1. 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-11-2016, 02:25   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Na moje oko nie ma zasilania komp od ayc. Nawet przy braku tylu (pompy, czujnikow) i tak by sie powinny zaswiecic 3 kreseczki oraz napis AYC    | 
             
						
				_________________ Jest :
 
Evo 8 - 500KM/600NM
 
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
 
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
 
 
Był :
 
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 gregoora  		  
		 
         Nowy Forumowicz GreGoora
  
  
                  Auto: Legnum vr4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 07 Sie 2016 Posty: 24 Skąd: Oława 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-11-2016, 12:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | danino88 napisał/a: | 	 		  Na moje oko nie ma zasilania komp od ayc. Nawet przy braku tylu (pompy, czujnikow) i tak by sie powinny zaswiecic 3 kreseczki oraz napis AYC    | 	  
 
 
no i racja nie ma zasilania      w sobote chyba zrzuce kokpit i przyjrze sie jeszcze raz sprawie... 
 
 
[ Dodano: 27-11-2016, 12:19 ]
 
Dzis mialem chwile i okazalo sie ze byly nie podpiete 2 kostki od elektryki ayc juz chodzi!     
 
 
[ Dodano: 27-11-2016, 12:24 ]
 
jeszcze jedno zapytanie mam tcl da sie je wylaczyc? jest guzik tcl off ale nic sie nie dzieje jak sie go nacisnie lub trzyma lub odpala trzymajac go... | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 piotrkor1  		  
		 
         Forumowicz piotrkor1
  
  
                  Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-11-2016, 21:16   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               "jeszcze jedno zapytanie mam tcl da sie je wylaczyc? jest guzik tcl off ale nic sie nie dzieje jak sie go nacisnie lub trzyma lub odpala trzymajac go..."
 
W galancie 2.5V6 Avance na Szwajcarie jest taki włącznik TCL.Naciśnięcie go powoduje wyłączenie tego systemu i na odwrót.Sygnalizowane to jest kontrolką w zegarach TCL OFF.
 
Jeżeli masz zegary z przedlifta to ta kontrolka ASC jest tam gdzie jest ikona auta w poślizgu.
 
Tak jak tutaj
 
https://www.youtube.com/watch?v=fApKVwcqUzU
 
W legnum jak widzę to są 2 ikony obok auta w poślizgu jest też czerwony napis TCL OFF.
 
Tak jak tutaj:
 
https://www.youtube.com/watch?v=wHOXQTVF9_0
 
Jeżeli te 2 ikony nie zapalają się w procedurze startu to pewnie też coś jest niepodłączone. | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 gregoora  		  
		 
         Nowy Forumowicz GreGoora
  
  
                  Auto: Legnum vr4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 07 Sie 2016 Posty: 24 Skąd: Oława 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-11-2016, 22:23   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | piotrkor1 napisał/a: | 	 		  "jeszcze jedno zapytanie mam tcl da sie je wylaczyc? jest guzik tcl off ale nic sie nie dzieje jak sie go nacisnie lub trzyma lub odpala trzymajac go..."
 
W galancie 2.5V6 Avance na Szwajcarie jest taki włącznik TCL.Naciśnięcie go powoduje wyłączenie tego systemu i na odwrót.Sygnalizowane to jest kontrolką w zegarach TCL OFF.
 
Jeżeli masz zegary z przedlifta to ta kontrolka ASC jest tam gdzie jest ikona auta w poślizgu.
 
Tak jak tutaj
 
https://www.youtube.com/watch?v=fApKVwcqUzU
 
W legnum jak widzę to są 2 ikony obok auta w poślizgu jest też czerwony napis TCL OFF.
 
Tak jak tutaj:
 
https://www.youtube.com/watch?v=wHOXQTVF9_0
 
Jeżeli te 2 ikony nie zapalają się w procedurze startu to pewnie też coś jest niepodłączone. | 	  
 
mam poliftowe zegary ale na guzik nie reaguje... juz mam zapiete wszystko na 100% i wlacznik tez mam podpiety moze poprostu u mnie sie nie da wylaczyc kumpel ma 4 legnumy i jak w jednym siedzialem to tez nie dalo sie wylaczyc a w galancie zwyklym mialem kiedys tego winter edition to chodzilo ale to napewno nie bylo takie samo tcl tylko wlacznik byl jednakowy | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 piotrkor1  		  
		 
         Forumowicz piotrkor1
  
  
                  Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-11-2016, 13:48   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | gregoora napisał/a: | 	 		  | mam poliftowe zegary ale na guzik nie reaguje... | 	  
 
W takim razie to po co ten przycisk? 
 
 
[ Dodano: 13-07-2018, 12:28 ]
 
Co to za błąd pompy AYC i jak go zdiagnozować?
 
31 Steer sensor (ST-1, ST-2, ST-N) system (open-circuit) 27-10
 
Tłumaczenie:Układ sterujący (ST-1, ST-2, ST-N) (obwód otwarty) 27-10 | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |