Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki mam silnik(typ) i oznaczenie fabryczne?
Autor Wiadomość
metal 
Mitsumaniak
ONLY UNDERGROUND....

Auto: MITSUBISCHI COLT C50 4G15
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 77
Skąd: Łódź
Wysłany: 12-03-2007, 16:29   Jaki mam silnik(typ) i oznaczenie fabryczne?

Witam wszystkich i mam dwa pytania.
pierwsze:

mam Colta 1988 1500 glxi pod maska jest tablica i na niej jest type 4g15 czy to jest typ sinika?jak tak to ide do sklepu i prosze czesci do tego własnie typu?
drugie pytanie:

Jakie ma oznaczenie fabryczne w/w(model).
mam go od niedawna i nie wiem za wiele o nim.
Pozdrawiam wszystkich maniakow Misiów!!!
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21959
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 12-03-2007, 19:14   

metal napisał/a:
4g15 czy to jest typ sinika?
Tak. Teraz po otwarciu maski patrząc od przodu na auto szukasz aparatu zapłonowego. Jeśli jest po prawej stronie za silnikiem to masz silnik 4G15 8V (ośmio zaworowy i Twój pewnie taki będzie). Jeśli aparat jest z lewej strony silnika przy głowicy (na przedłużeniu wałka rozrządu) to masz silnik 12V (dwunasto zaworowy).
metal napisał/a:
Jakie ma oznaczenie fabryczne w/w(model).
Oznaczenie fabryczne to nadwozie C52 i silnik 4G15.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24371
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-03-2007, 20:39   

Hugo, to na pewno 8v, bo w 1988 byl tylko 8v (jesli oczywiscie nikt nie zmienil glowicy lub silnika :) )
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21959
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 12-03-2007, 20:51   

Krzyzak napisał/a:
Hugo, to na pewno 8v, bo w 1988 byl tylko 8v
OK, znowu się czegoś dowiedziałem.
 
 
damianrally
[Usunięty]

Wysłany: 12-03-2007, 21:41   

witam podłaczam sie pod temat bo nurtuje mnie takie pytanie co do mocy silnika mam colta 1990 1,3 podczas rejestraci samochody pani z uzedu skierowała mnie na badanie techniczne w celu stwierdzenia wagi i mocy samochodu ,na przegladzie po spisaniu numeru silnika i poszukiwaniu w jakiejs tam Grubej ksiazce stwierdzono ze mój silnik posiada 55kW czyli 75 kM,a na ruznych forum pisza ludzie ze te colty maja niby 60kM ???/ były jakies inne wersje tego silnika ?? jest to gdzies wbite w dowodzie rejesracyjnym ???/
z góry dziek za odp
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 12-03-2007, 21:51   

damianrally, były wersje 60KM i 75KM. O ile się nie mylę z gaźnikiem mechanicznym i ze sterownaym elektronicznie.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24371
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-03-2007, 21:55   

josie - roznice byly w glowicach - 8v i 12v
 
 
damianrally
[Usunięty]

Wysłany: 12-03-2007, 21:58   

hej ja mam gaznik sterowany elektronicznie czy to znaczy ze mam 12v
hehehe wiedziałem co brac :) dziek za odp :0
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21959
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 12-03-2007, 22:08   

josie napisał/a:
były wersje 60KM i 75KM. O ile się nie mylę z gaźnikiem mechanicznym i ze sterownaym elektronicznie.
Zgadza się. Od 1988 r. do bodajże czerwca 1990 r. były z gaźnikiem sterowanym mechanicznie, 8-zaworowe i 60 KM mocy. Po 06.1990 r. do końca produkcji tego modelu były z gaźnikiem sterowanym elektronicznie, 12-zaworowe i 75 KM mocy. Jednak często można spotkać (na forum również) wersje 12V sprzed czerwca 1990 r. Nie wiem czym to jest spowodowane, może od kraju w jakim były sprzedawane albo od jakichś norm obowiązujących w różnych częściach świata.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-03-2007, 22:44   

POlecam ten temat - i wszystko sie wyjasni -> http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=2179
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.