Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] 1997 rok, zwiększone zużycie prądu bez zapłon
Autor Wiadomość
konrad_gom 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 7
Skąd: stąd
Wysłany: 28-12-2016, 13:24   [Cari 1.8 GDI] 1997 rok, zwiększone zużycie prądu bez zapłon

Witam,
ogólnie rzecz biorąc akumulator jest już stary, ale świeżo naładowany kręci silnik.

Problem jest z dużym (moim zdaniem) poborem prądu bez zapłonu - ok. 160mA. Wyciągałem po kolei bezpieczniki pod maską i pod kierownicą i nie było praktycznie żadnej różnicy.
Odłączając 100A bezpiecznik (oznaczony na czerwono) obserwuję spadek do mniej więcej 10-20mA. Wtedy też nie działa wiele rzeczy w aucie.
Przejrzałem temat FAQ bezpieczniki, przekaźniki ale numeracja bezpieczników jest chyba inna niż na skrzynce.
Od czego jest dokładnie ten 100A bezpiecznik?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-12-2016, 17:44   

Najprawdopodobniej od Alternatora, możesz to sprawdzic odlaczajac alternator tak aby nie zrobic zwarcie i ponownie zmierzyc pobór lewego pradu, jezlei po odpieciu altka, pobor bedzie w granicach do 30mA, to winny jest alternator, ewentualnie przekaźnik alternatora - ten pod literą B
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
konrad_gom 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 7
Skąd: stąd
Wysłany: 29-12-2016, 11:41   

Chyba nie od alternatora, bo gdy wykręcę ten bezpiecznik to nie działa np. nawiew, radio, oświetlenie wnętrza, kontrolka "otwartych drzwi", zegar...
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 29-12-2016, 19:12   

Sprawdzaj po kolei wszystkie odbiorniki które nie dzialaja, wkrec bezpiecznik, odepnij radio i sprawdx pobór pradu, jak nie da efektu, podepnij radio, wypnij nawiew i sprawdz pobór pradu, i tak do skutku az znajdziesz winowajce
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
konrad_gom 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 7
Skąd: stąd
Wysłany: 29-12-2016, 21:14   

Tak jak pisałem w pierwszym poście:
Cytat:
Wyciągałem po kolei bezpieczniki pod maską i pod kierownicą i nie było praktycznie żadnej różnicy. Odłączając 100A bezpiecznik (oznaczony na czerwono) obserwuję spadek do mniej więcej 10-20mA. Wtedy też nie działa wiele rzeczy w aucie.

Więc dziwna sprawa, że odłączając po kolei pojedyncze bezpieczniki nie widzę żadnej różnicy w poborze prądu, a odłączając ten 100A, który chyba robi za bezpiecznik zbiorczy dla wielu innych, widać ogromną różnicę. Chyba że ten 100A, oprócz bycia zbiorczym, jest w jeszcze jakimś obwodzie?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 29-12-2016, 21:47   

Jak wspomnialem wczesniej, moze byc na obwodzie alternatora - bo na to wskazuje ikona, ale skoro napisales od odlaczaniu radia, nawiewu, etc, to napisalem abys te obwody sprawdzil poprzez ich odlaczenie i sprawdzenie poboru prądu
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.