Po nagrzaniu gaśnie |
Autor |
Wiadomość |
markun
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 20 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 07-01-2017, 15:29 Po nagrzaniu gaśnie
|
|
|
Witam
Mam problem polegajacy na tym ze jak silnik sie nagrzeje to gasnie na luzie lub wcisnieciu sprzęgła podczas jazdy? Troche no niebezpieczne jak w czasie jazdy auto gaśnie . |
|
|
|
 |
xCrashx
Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 16V '96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Gru 2014 Posty: 90 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 07-01-2017, 16:39
|
|
|
Jakieś błędy występują? Może to być problem z przepływomierzem, albo jakimś czujnikiem temperatury, przez co komputer daje niewłaściwą mieszankę. |
|
|
|
 |
markun
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 20 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 07-01-2017, 18:16
|
|
|
Wlasnie check sie nie świeci. Pozostaje wymrugac błędy |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 07-01-2017, 18:26
|
|
|
Rozladowal sie ostatnio akumulator, albo był wymieniany? |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
markun
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 20 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 07-01-2017, 19:01
|
|
|
Tak w ubieglym miesiacu wymienilem na nowy, ale przy starym aku problem byl ten sam. Próbowałem wymrugac bledy, ale nic nie pokazuje abs i check mrugają jednostajnie na zmianę. Przy starym aku dodatkowo podczas przyspieszania poszarpywal ale teraz to ustalo.
Stary aku przed wymianą rozladowal sie kilkakrotnie |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 07-01-2017, 20:37
|
|
|
Próbowałeś przeprowadzić naukę obrotów? W jakim stanie są cewki i świece, kiedy wymieniałeś świece i jakie masz zamontowane? |
|
|
|
 |
markun
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 20 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 07-01-2017, 20:45
|
|
|
Nauki obrotow nie robilem. Kiedys ktos mi powiedzial ze sam podczas jazdy sie nauczy. Swiece dawno nie byly wymieniane |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 07-01-2017, 20:51
|
|
|
Zależy jakie odcinki robisz, jeśli krótkie to obroty jałowe mogą się nie ustawić. |
|
|
|
 |
markun
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 20 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 07-01-2017, 20:52
|
|
|
Bardzo krótkie ok 5 km. Jutro spróbuje nauczyć |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 08-01-2017, 09:36
|
|
|
To spróbuj tej nauki, stracisz kilkanaście czy trochę więcej minut a może sytuacja się poprawi. |
|
|
|
 |
ross
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 309 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 08-01-2017, 09:56
|
|
|
Czy czyściłeś przepustnicę i silnik krokowy może się przycinać.Naukę wolnych obrotów przeprowadzam tak -rozgrzany silnik następnie reset klemą akumulatora i w miarę równa jazda odcinek min 10km ,bo komputer zapamiętuje styl jazdy i ekonomikę. |
_________________ Ross |
|
|
|
 |
markun
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 20 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 08-01-2017, 14:25
|
|
|
A mam pytanie gdzie jest ten siknik krokowy i na czym polega jego czyszczenie? |
|
|
|
 |
ross
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 309 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 08-01-2017, 15:19
|
|
|
markun napisał/a: | A mam pytanie gdzie jest ten siknik krokowy i na czym polega jego czyszczenie? | Silnik krokowy przymocowany jest do obudowy przepustnicy , znajdziesz ją bo {"trąba słonia"} wąż od filtra powietrza jest połączony.Jeśli tego nie robiłeś to lepiej sam nie.Są specyfiki do czyszczenia ,ale wymaga to demontażu i czyszczenia całej przepustnicy.Jeszcze możesz krokowy słyszeć gdy włączysz zapłon wtedy on cyka ustawiając przepustnicę. |
_________________ Ross |
|
|
|
 |
markun
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 20 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 08-01-2017, 17:52
|
|
|
Zdemontowalem przepustnice. Wszystko czyste, zobacze jutro jak sie bedzie jezdzilo i zaadaptuje obroty |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21010 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 08-01-2017, 19:16
|
|
|
markun napisał/a: | Zdemontowalem przepustnice. Wszystko czyste, zobacze jutro jak sie bedzie jezdzilo i zaadaptuje obroty |
Ale przepustnicę odkręciłeś i patrzyłeś od strony kolektora czy tylko zdjąłeś trąbę od strony filtra i patrzyłeś . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
|