[EA5A/W 2.5] Nie odpala |
Autor |
Wiadomość |
Paweł8501
Nowy Forumowicz
Auto: Mittsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2016 Posty: 10 Skąd: Zagań
|
Wysłany: 02-11-2016, 19:15 [EA5A/W 2.5] Nie odpala
|
|
|
Witam, wszystkich forumowiczów.
Wczoraj przywiozłem Galanta 2.5 v6 2001r z DE i mam problem z odpaleniem, kupując sprzedawca zapewniał ze uszkodzony jest rozrusznik wiec go wymieniłem, rozrusznik normalnie kręci pompka podaje a silnik nie startuje, po tym jak puszczę kluczyk to tak jakby cos łapał. Dodam że iskra jest z tym że na moje oko (laika) trochę słaba, swiece kable kopułka nowa.
Proszę o porady od czego zacząć i gdzie szukać? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 02-11-2016, 19:16
|
|
|
Skoro słaba iskra trzeba sprawdzić aparat zapłonowy |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Paweł8501
Nowy Forumowicz
Auto: Mittsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2016 Posty: 10 Skąd: Zagań
|
Wysłany: 02-11-2016, 19:24
|
|
|
robertdg napisał/a: | Skoro słaba iskra trzeba sprawdzić aparat zapłonowy |
A jak mozna sprawdzić aparat zapłonowy? |
|
|
|
 |
cirus
Forumowicz
Auto: HP 2.2 VTEC 4ws & 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2013 Posty: 55 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 02-11-2016, 19:37
|
|
|
Rozkrec przeczysc styki sprawdz czy nie sa pojarane, a w ogole to sprawdz paliwo swiece mokre po kreceniu? |
|
|
|
 |
Paweł8501
Nowy Forumowicz
Auto: Mittsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2016 Posty: 10 Skąd: Zagań
|
Wysłany: 02-11-2016, 20:07
|
|
|
cirus napisał/a: | Rozkrec przeczysc styki sprawdz czy nie sa pojarane, a w ogole to sprawdz paliwo swiece mokre po kreceniu? |
Swiece mokre tak że chyba aparat bedzie do wymiany |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 02-11-2016, 20:14
|
|
|
Paweł8501 napisał/a: | silnik nie startuje, po tym jak puszczę kluczyk to tak jakby cos łapał | Aparat zapłonowy kaput. Iskra jest, ale za słaba, kompresja ją zdmuchuje i tyle. Miałem identyczny przypadek. Po wymianie aparatu odpalił od strzała. |
|
|
|
 |
Paweł8501
Nowy Forumowicz
Auto: Mittsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2016 Posty: 10 Skąd: Zagań
|
Wysłany: 02-11-2016, 21:52
|
|
|
Hugo napisał/a: | Paweł8501 napisał/a: | silnik nie startuje, po tym jak puszczę kluczyk to tak jakby cos łapał | Aparat zapłonowy kaput. Iskra jest, ale za słaba, kompresja ją zdmuchuje i tyle. Miałem identyczny przypadek. Po wymianie aparatu odpalił od strzała. |
Wielkie dzieki o to mi chodziło. Trzeba wymienić cały aparat czy wystarczy cewke w aparacie? jeżeli aparat to jak go pozniej ustawić trzeba mieć lampę? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 02-11-2016, 22:13
|
|
|
Można wymienić samą cewkę. Paweł8501 napisał/a: | jeżeli aparat to jak go pozniej ustawić trzeba mieć lampę? | Nie, aparat pasuje tylko w jednym położeniu. |
|
|
|
 |
dmi
Mitsumaniak

Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 475 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 02-11-2016, 22:16
|
|
|
zregenerować moduł i/lub kupić cewkę ,zacznij od cewki, Kup tylko i wyłącznie nową Oyodo/Mobiletron np tą: http://allegro.pl/cewka-z...6564206010.html
Nie baw się w żadną za 100zł np. firmy NTY. Szajs.
Jeśli cewka nie pomoże to moduł zapłonowy do regeneracji. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 02-11-2016, 22:30
|
|
|
Hugo napisał/a: | aparat pasuje tylko w jednym położeniu. | jako część to tak, ale można kręcić motylkiem wchodzącym w wałek rozrządu i zamontować dobrze jak i o 180° przekręconym |
|
|
|
 |
Paweł8501
Nowy Forumowicz
Auto: Mittsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2016 Posty: 10 Skąd: Zagań
|
Wysłany: 02-11-2016, 23:38
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Hugo napisał/a: | aparat pasuje tylko w jednym położeniu. | jako część to tak, ale można kręcić motylkiem wchodzącym w wałek rozrządu i zamontować dobrze jak i o 180° przekręconym |
To juz sam nie wiem, czy wymieniać cewkę czy wysłac aparat do regeneracji, tam mogli by stwierdzić czy cewka do wymiany lub ewentualnie sam moduł co radzicie?
Z motylkiem to faktycznie, ale chyba najlepiej zrobić zdj palca w jakim jest położeniu (bo jego inaczej nie założy?) Pozniej w takim samym go włożyć o ile nie bede ruszał silnikiem, tak? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 03-11-2016, 07:45
|
|
|
Paweł8501 napisał/a: | bo jego inaczej nie założy? | Nie. Paweł8501 napisał/a: | Pozniej w takim samym go włożyć o ile nie bede ruszał silnikiem, tak? | Tak. |
|
|
|
 |
Paweł8501
Nowy Forumowicz
Auto: Mittsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2016 Posty: 10 Skąd: Zagań
|
Wysłany: 03-11-2016, 12:10
|
|
|
Paweł8501 napisał/a: | To juz sam nie wiem, czy wymieniać cewkę czy wysłac aparat do regeneracji, tam mogli by stwierdzić czy cewka do wymiany lub ewentualnie sam moduł co radzicie? |
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 03-11-2016, 16:49
|
|
|
Zawsze możesz kupić uzywany sprawny aparat |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
zimnylech
Forumowicz

Auto: Galant EA5X FSO Atu+ 1.4 Gti
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2014 Posty: 82 Skąd: Wola
|
Wysłany: 07-11-2016, 16:43
|
|
|
Witam dopnę się do tematu, pacjent 2.5 V6 97"
Po myciu silnika auto odpalało, trochę pojeździło bez żadnych szwanków. Po 3 dniach postoju auto kręci, kręci ale nie odpala.
Wymieniłem kopułkę, palec, świece, kable i dziś cewkę. Brakuje mi już pomysłu co może go boleć.
Z góry dziękuje za propozycje rozwiązania problemu. |
_________________ Mój Misiek |
|
|
|
 |
|