Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Nie odpala
Autor Wiadomość
Paweł8501 
Nowy Forumowicz

Auto: Mittsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2016
Posty: 10
Skąd: Zagań
Wysłany: 02-11-2016, 19:15   [EA5A/W 2.5] Nie odpala

Witam, wszystkich forumowiczów.
Wczoraj przywiozłem Galanta 2.5 v6 2001r z DE i mam problem z odpaleniem, kupując sprzedawca zapewniał ze uszkodzony jest rozrusznik wiec go wymieniłem, rozrusznik normalnie kręci pompka podaje a silnik nie startuje, po tym jak puszczę kluczyk to tak jakby cos łapał. Dodam że iskra jest z tym że na moje oko (laika) trochę słaba, swiece kable kopułka nowa.

Proszę o porady od czego zacząć i gdzie szukać?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 02-11-2016, 19:16   

Skoro słaba iskra trzeba sprawdzić aparat zapłonowy
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Paweł8501 
Nowy Forumowicz

Auto: Mittsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2016
Posty: 10
Skąd: Zagań
Wysłany: 02-11-2016, 19:24   

robertdg napisał/a:
Skoro słaba iskra trzeba sprawdzić aparat zapłonowy



A jak mozna sprawdzić aparat zapłonowy?
 
 
cirus 
Forumowicz

Auto: HP 2.2 VTEC 4ws & 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 55
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 02-11-2016, 19:37   

Rozkrec przeczysc styki sprawdz czy nie sa pojarane, a w ogole to sprawdz paliwo swiece mokre po kreceniu?
 
 
Paweł8501 
Nowy Forumowicz

Auto: Mittsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2016
Posty: 10
Skąd: Zagań
Wysłany: 02-11-2016, 20:07   

cirus napisał/a:
Rozkrec przeczysc styki sprawdz czy nie sa pojarane, a w ogole to sprawdz paliwo swiece mokre po kreceniu?


Swiece mokre tak że chyba aparat bedzie do wymiany
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 02-11-2016, 20:14   

Paweł8501 napisał/a:
silnik nie startuje, po tym jak puszczę kluczyk to tak jakby cos łapał
Aparat zapłonowy kaput. Iskra jest, ale za słaba, kompresja ją zdmuchuje i tyle. Miałem identyczny przypadek. Po wymianie aparatu odpalił od strzała.
 
 
Paweł8501 
Nowy Forumowicz

Auto: Mittsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2016
Posty: 10
Skąd: Zagań
Wysłany: 02-11-2016, 21:52   

Hugo napisał/a:
Paweł8501 napisał/a:
silnik nie startuje, po tym jak puszczę kluczyk to tak jakby cos łapał
Aparat zapłonowy kaput. Iskra jest, ale za słaba, kompresja ją zdmuchuje i tyle. Miałem identyczny przypadek. Po wymianie aparatu odpalił od strzała.


Wielkie dzieki o to mi chodziło. Trzeba wymienić cały aparat czy wystarczy cewke w aparacie? jeżeli aparat to jak go pozniej ustawić trzeba mieć lampę?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 02-11-2016, 22:13   

Można wymienić samą cewkę.
Paweł8501 napisał/a:
jeżeli aparat to jak go pozniej ustawić trzeba mieć lampę?
Nie, aparat pasuje tylko w jednym położeniu.
 
 
dmi 
Mitsumaniak


Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 475
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 02-11-2016, 22:16   

zregenerować moduł i/lub kupić cewkę ,zacznij od cewki, Kup tylko i wyłącznie nową Oyodo/Mobiletron np tą: http://allegro.pl/cewka-z...6564206010.html


Nie baw się w żadną za 100zł np. firmy NTY. Szajs.

Jeśli cewka nie pomoże to moduł zapłonowy do regeneracji.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 02-11-2016, 22:30   

Hugo napisał/a:
aparat pasuje tylko w jednym położeniu.
jako część to tak, ale można kręcić motylkiem wchodzącym w wałek rozrządu i zamontować dobrze jak i o 180° przekręconym
 
 
Paweł8501 
Nowy Forumowicz

Auto: Mittsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2016
Posty: 10
Skąd: Zagań
Wysłany: 02-11-2016, 23:38   

Krzyzak napisał/a:
Hugo napisał/a:
aparat pasuje tylko w jednym położeniu.
jako część to tak, ale można kręcić motylkiem wchodzącym w wałek rozrządu i zamontować dobrze jak i o 180° przekręconym


To juz sam nie wiem, czy wymieniać cewkę czy wysłac aparat do regeneracji, tam mogli by stwierdzić czy cewka do wymiany lub ewentualnie sam moduł co radzicie?

Z motylkiem to faktycznie, ale chyba najlepiej zrobić zdj palca w jakim jest położeniu (bo jego inaczej nie założy?) Pozniej w takim samym go włożyć o ile nie bede ruszał silnikiem, tak?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-11-2016, 07:45   

Paweł8501 napisał/a:
bo jego inaczej nie założy?
Nie.
Paweł8501 napisał/a:
Pozniej w takim samym go włożyć o ile nie bede ruszał silnikiem, tak?
Tak.
 
 
Paweł8501 
Nowy Forumowicz

Auto: Mittsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2016
Posty: 10
Skąd: Zagań
Wysłany: 03-11-2016, 12:10   

Paweł8501 napisał/a:
To juz sam nie wiem, czy wymieniać cewkę czy wysłac aparat do regeneracji, tam mogli by stwierdzić czy cewka do wymiany lub ewentualnie sam moduł co radzicie?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-11-2016, 16:49   

Zawsze możesz kupić uzywany sprawny aparat
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
zimnylech 
Forumowicz


Auto: Galant EA5X FSO Atu+ 1.4 Gti
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2014
Posty: 82
Skąd: Wola
Wysłany: 07-11-2016, 16:43   

Witam dopnę się do tematu, pacjent 2.5 V6 97"

Po myciu silnika auto odpalało, trochę pojeździło bez żadnych szwanków. Po 3 dniach postoju auto kręci, kręci ale nie odpala.
Wymieniłem kopułkę, palec, świece, kable i dziś cewkę. Brakuje mi już pomysłu co może go boleć.

Z góry dziękuje za propozycje rozwiązania problemu.
_________________
Mój Misiek
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.