Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Moje miśki
Autor Wiadomość
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20961
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 18-07-2016, 20:42   

To kiedy zmieniasz zegary na kolorowe 8) .
Bezawaryjności :D .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 18-07-2016, 20:48   

Kolorowe są trudno dostępne, na allegro tylko te stare są. Zresztą na razie muszę kupić dwie opony na tył bo z przodu są nowe a z tyłu troche zjechane a słyszałem, że powinny być takie same.
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 18-07-2016, 21:14   

grzesiopol, Gratulacje i powodzenia w użytkowaniu. :occasion5:
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
tomasek 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC60 MINI ONE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 7248
Skąd: stolica wschodu
Wysłany: 18-07-2016, 22:27   

Gratulacje Grzesiu i bezawaryjnej jazdy :mrgreen:
Jest już czym pocisnąć :twisted:
_________________
__________________________________________
 
 
Górol 
Mitsumaniak

Auto: Galant Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2014
Posty: 124
Skąd: Chełm
Wysłany: 19-07-2016, 00:47   

No Grześ nie mam pytań :shock:
Gratuluję zakupu i szerokości
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 19-07-2016, 05:32   

Gratulacje :twisted:

Na Zlocie obecny? Będzie okazja do opicia hehe :mrgreen:
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 19-07-2016, 07:08   

Noo fajne auto! Czekam z niecierpliwością na porównanie do "zwykłego" Lancera.
:D
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 19-07-2016, 13:32   

Powiem tak marzenia się spełniają, teraz zaczynam zbierać na następne marzenie, może się uda ale na pewno będzie to nie typ jakiego mało.
Górol Piotrek w końcu się doczekałeś :wink: .
Obecność na zlocie na dzień dzisiejszy obowiązkowa, porównanie jazdy będzie, ale z tego co widzę różnicy za dużej nie ma oczywiście oprócz w miare bezproblemowego wyprzedzania. Poczekam jeszcze na jakąś dłuższą trasę to wtedy bedę miał porównanie, teraz samochód więcej stoi niż jeżdzi bo to drugi w domu na co dzień trochę :wink: oszczędniejszym jeżdżę. :mrgreen:
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
marcink 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Sedan Intense 4A92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 568
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-07-2016, 16:35   

grzesiopol, Wspaniały ten RA, zazdraszczam! Ja dziś kupiłem białe EVO X, jak chcesz to możemy się zamienić - http://i.imgur.com/1naiVWN.jpg ;)
_________________
Mój misiek
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 19-07-2016, 22:48   

Mam takie niebieskie i to na baterie i sterowane :P :P :P
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 13-08-2016, 12:23   

Ale mnie kusi - znalazłem skrzynię manual do Evo X ale cena mnie przeraziła 6800zł, może kiedyś jak się troche uzbiera. Popatrzę co jeszcze trzeba by było na konwersje na manual i może kiedyś w niedalekiej przyszłości. :mrgreen: Byłby chyba jedyny taki Ralliart w Polsce :roll:

No cóż apetyt rośnie w miarę jedzenia :shock:
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
Uwex 
The Hitman :-)


Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 3265
Skąd: okolice W-wia Śl.
Wysłany: 14-08-2016, 14:00   

Gratuluję i niech dzielnie znosi wszystkie Twoje pomysły na przeróbki :lol:
_________________

 
 
 
pe emazed 
Forumowicz

Auto: CA4A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 40
Skąd: Łódź
Wysłany: 24-08-2016, 22:58   

Siemano
Mam pytanko odnosnie space wagona. Wiem ze to troche dawno bylo, ale moze jakas refleksja Ci pozostała. Jak Ci sie sprawował i czemu sprzedany?
Pzdr
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 25-08-2016, 21:29   

Space Wagon był tym czego potrzebowałem, wysoko się siedziało, wszystko widać i do przodu i na boki, dużo miejsca, tylko ten silnik mógłby być większy. Jakby była możliwość to bym jeszcze raz kupił ale napęd na 4 koła i większy silnik, np. 3.0 V6.
Co do sprzedaż - no cóż po Carismie (7 lat byłem właścicielem) stwierdziłem, że nie wolno się przyzwyczajać do jednego. Z żoną uzgodniliśmy że trzy lata i sprzedaż, no chyba, że będzie to ten jeden jedyny i będzie spełniał moje oczekiwania - a na pewno większość oczekiwań :wink:
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 02-09-2016, 13:22   

Pora na porównanie Lancer Sportback kontra Lancer Sportback z "dopiskiem" Ralliart :wink:

Wygląd zewnętrzny




Na pierwszy rzut oka oba Lancery są "prawie" takie same (nie biorę tutaj pod uwagę koloru), różnica tkwi tylko w masce przedniej i tym fajnym znaczkiem w przednim grillu :wink: . W Ralliarcie jest to maska taka sama jak EVO X. Aha jeszcze felgi są typowe dla Ralliarta. Teoretycznie z daleka osoby nie znające tematu nie odróżnią tych dwóch modeli. Plusem tej sytuacji jest możliwość zakupienia części karoserii w niskich cenach, gdyż to te same elementy w obu modelach (bez maski). W przypadku Ralliarta nie narażamy się na duże ceny np. błotnika jak w EVO X.

Wygląd wewnętrzny


Tak jak w przypadku wyglądu zewnętrznego oba wyglądają bliźniaczo, jednak w Ralliarcie po otworzeniu drzwi kierowcy widać coś co od razu przyciąga wzrok: mniejsza, o sportowym wyglądzie trójramienna kierownica. Ta sama co w EVO X. Rzut oka do środka i hmmm to samo, elementy plastikowe, materiałowe takie same. W moim przypadku różnica tkwi tylko w materiale tapicerskim siedzeń, u mnie jest to skóra.
Dokładne oględziny pojazdu ujawniały wyższą podłogę w Ralliarcie, jednym słowem mam brak możliwości obniżenia podłogi bagażnika co trochę wkurza bo nie mogę postawić czegoś wyższego np lodówki turystycznej bez zdjęcia górnej półki.

Osiągi i inne



Sam wygląd mówi za siebie. To jest ta część samochodu, dzięki której zdecydowałem się na zakup modelu. Silnik 4B11T i jego 242 km, napęd 4X4 spowodował banana na mojej twarzy a dodatkowe wyposażenie w postaci MMCS z Rockfordem dopełnił to czego brakowało mi w poprzednim Sportbacku. Wyprzedzanie samochodów stało się łatwiejsze (a strach w oczach mojej żony mniejszy :wink: ) i mniej stresujące. Aczkolwiek wyprzedzanie z kickdownem nalezy zacząć odpowiednio wcześniej z uwagi na delikatne opóźnienie przy zredukowaniu skrzyni i wkręcenie się w obroty. Ale to kestia przyzwyczajenia i wyuczenia się tej czynności.
No cóż, żeby nie było za kolorowo samochód ten ma swoje minusy a właściwie jeden ale mnie wkurzający - skrzynia sterowana automatycznie tzw TC-SST, jest to 6-ciobiegowa skrzynia z podwójnym sprzęgłem sterowana elektronicznie. To, że samochód zmienia biegi za mnie jest nawet przyjemne i wygodne, możliwość zmiany trybu skrzyni Normal i Sport uzupełnia tą przyjemność. Więc dlaczego minus? A to dlatego, że skrzynia w jakiś dziwny sposób zmienia sobie biegi, jadę sobie 60 i mam już 6-sty bieg, biegi w trybie Normal zmieniają się w różnych wysokościach obrotów, w trybie Sport tak samo ale osobiście nie mogę się przyzwyczaić do tak wysokich obrotów na niektórych biegach, ogólnie unikam tego trybu, testowałem go tylko dwa razy. Jak już to ewentualnie trzeba by było jeździć w trybie ręcznej zmiany biegów za pomocą dźwigni biegów lub łopatek przy kierownicy. Lepszym rozwiązaniem dla tej skrzyni byłaby możliwość dostosowania się wymagań kierowcy czyli automat typu Galantowskiego (jego możliwość nauki). Mogę jedynie powiedzieć, że na chwilę obecną nie udało mi się włączyć kontrolki skrzyni tzn nie udało mi się zagrzać nadmiernie oleju. Chłodzenie oleju skrzyni jest minusem, dziwi mnie to z uwagi, że chłodnica oleju jest taka sama jak w EVO X (sama skrzynia jest bliźniacza z EVO) być może jest to spowodowane złym doprowadzeniem powietrza do chłodzenia oleju.
Przy okazji dodam, że skrzynia TC-SST jest jedyną dostępną opcją w tym modelu.

Co do zawieszenia to Ralliart moim zdaniem lepiej się zachowuje na ulicy niż jego poprzednik, na pewno napęd na wszystkie koła przyczynił sie do tego. Jest trochę twardsze ale znośne.

Każde zwiększone osiągi okupione są zwiększonym zużyciem paliwa, u mnie w chwili obecnej komputer wskazywał 10,3-11,2 l/100km, z uwagi na mały przebieg od ostatniego skasowania danych średnich trudno na chwilę obecną ustalić dokładną wartość, pojeżdżę trochę to dopiszę. Pojawi się również poniżej podpisu w Spritmonitorze obok GG. Aczkolwiek średnie zużycie w okolicy 10,3 jest zbliżone do katalogowego zużycia mieszanego i byłoby dla mnie zadowalające i nie za duże. Podobne miałem w Space Wagonie i Lancerze Seniorze.

Reasumując.
Szukałem samochodu który pozwoli mi podczas dłuższych podróży jechać komfortowo i wygodnie a zarazem dynamicznie. Chciałem mieć auto, które bezstresowo pozwoli mi wyprzedzić większość samochodów poruszających się po naszych drogach (chodzi mi o tych spowalniających ruch) i takie właśnie mam.
Kiedyś rozważałem dokonanie SWAPa silnika i napędów z EVO/Ralliarta ale dobrze, że się nie udało. Lepszym rozwiązaniem i na pewno tańszym jest zakup Ralliarta. To mogę stwierdzić w 100% a nawet w 200%.
Jeżeli ktoś chciałby Ralliarta wykorzystywać do jazdy na torze to stanowczo odradzam bo na pewno nie jest to samochód stworzony do takiej jazdy. Każda dalsza modyfikacja tego modelu w kierunku EVO X jest nieopłacalna i moim zdaniem lepiej sobie dołożyć i kupić EVO X ale w manualu, chociaż skrzynia TC-SST (ta sama) w EVO ma trochę inne sterowania i doprowadzenie powietrza do chłodzenia oleju i może byłaby lepsza niż ta tutaj.

Na koniec napiszę tylko jedno - warto było.

Aczkolwiek mam już na oku coś następnego i trochę mocniejszego, ale w chwili obecnej nie dostępnego z uwagi na brak finansów :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.