 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Moje miśki |
Autor |
Wiadomość |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20961 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 18-07-2016, 20:42
|
|
|
To kiedy zmieniasz zegary na kolorowe .
Bezawaryjności . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 18-07-2016, 20:48
|
|
|
Kolorowe są trudno dostępne, na allegro tylko te stare są. Zresztą na razie muszę kupić dwie opony na tył bo z przodu są nowe a z tyłu troche zjechane a słyszałem, że powinny być takie same. |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
tyku
Mitsumaniak

Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 3004 Skąd: INTERNET
|
Wysłany: 18-07-2016, 21:14
|
|
|
grzesiopol, Gratulacje i powodzenia w użytkowaniu. |
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 |
|
|
|
 |
tomasek
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC60 MINI ONE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 7248 Skąd: stolica wschodu
|
Wysłany: 18-07-2016, 22:27
|
|
|
Gratulacje Grzesiu i bezawaryjnej jazdy
Jest już czym pocisnąć |
_________________ __________________________________________
 |
|
|
|
 |
Górol
Mitsumaniak
Auto: Galant Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2014 Posty: 124 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 19-07-2016, 00:47
|
|
|
No Grześ nie mam pytań
Gratuluję zakupu i szerokości |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 19-07-2016, 05:32
|
|
|
Gratulacje
Na Zlocie obecny? Będzie okazja do opicia hehe |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 19-07-2016, 07:08
|
|
|
Noo fajne auto! Czekam z niecierpliwością na porównanie do "zwykłego" Lancera.
|
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 19-07-2016, 13:32
|
|
|
Powiem tak marzenia się spełniają, teraz zaczynam zbierać na następne marzenie, może się uda ale na pewno będzie to nie typ jakiego mało.
Górol Piotrek w końcu się doczekałeś .
Obecność na zlocie na dzień dzisiejszy obowiązkowa, porównanie jazdy będzie, ale z tego co widzę różnicy za dużej nie ma oczywiście oprócz w miare bezproblemowego wyprzedzania. Poczekam jeszcze na jakąś dłuższą trasę to wtedy bedę miał porównanie, teraz samochód więcej stoi niż jeżdzi bo to drugi w domu na co dzień trochę oszczędniejszym jeżdżę. |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
marcink
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sedan Intense 4A92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 25 Cze 2015 Posty: 568 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 19-07-2016, 22:48
|
|
|
Mam takie niebieskie i to na baterie i sterowane |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 13-08-2016, 12:23
|
|
|
Ale mnie kusi - znalazłem skrzynię manual do Evo X ale cena mnie przeraziła 6800zł, może kiedyś jak się troche uzbiera. Popatrzę co jeszcze trzeba by było na konwersje na manual i może kiedyś w niedalekiej przyszłości. Byłby chyba jedyny taki Ralliart w Polsce
No cóż apetyt rośnie w miarę jedzenia |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
Uwex
The Hitman :-)

Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 3265 Skąd: okolice W-wia Śl.
|
Wysłany: 14-08-2016, 14:00
|
|
|
Gratuluję i niech dzielnie znosi wszystkie Twoje pomysły na przeróbki |
_________________
 |
|
|
|
 |
pe emazed
Forumowicz
Auto: CA4A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013 Posty: 40 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-08-2016, 22:58
|
|
|
Siemano
Mam pytanko odnosnie space wagona. Wiem ze to troche dawno bylo, ale moze jakas refleksja Ci pozostała. Jak Ci sie sprawował i czemu sprzedany?
Pzdr |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 25-08-2016, 21:29
|
|
|
Space Wagon był tym czego potrzebowałem, wysoko się siedziało, wszystko widać i do przodu i na boki, dużo miejsca, tylko ten silnik mógłby być większy. Jakby była możliwość to bym jeszcze raz kupił ale napęd na 4 koła i większy silnik, np. 3.0 V6.
Co do sprzedaż - no cóż po Carismie (7 lat byłem właścicielem) stwierdziłem, że nie wolno się przyzwyczajać do jednego. Z żoną uzgodniliśmy że trzy lata i sprzedaż, no chyba, że będzie to ten jeden jedyny i będzie spełniał moje oczekiwania - a na pewno większość oczekiwań |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 02-09-2016, 13:22
|
|
|
Pora na porównanie Lancer Sportback kontra Lancer Sportback z "dopiskiem" Ralliart
Wygląd zewnętrzny
Na pierwszy rzut oka oba Lancery są "prawie" takie same (nie biorę tutaj pod uwagę koloru), różnica tkwi tylko w masce przedniej i tym fajnym znaczkiem w przednim grillu . W Ralliarcie jest to maska taka sama jak EVO X. Aha jeszcze felgi są typowe dla Ralliarta. Teoretycznie z daleka osoby nie znające tematu nie odróżnią tych dwóch modeli. Plusem tej sytuacji jest możliwość zakupienia części karoserii w niskich cenach, gdyż to te same elementy w obu modelach (bez maski). W przypadku Ralliarta nie narażamy się na duże ceny np. błotnika jak w EVO X.
Wygląd wewnętrzny
Tak jak w przypadku wyglądu zewnętrznego oba wyglądają bliźniaczo, jednak w Ralliarcie po otworzeniu drzwi kierowcy widać coś co od razu przyciąga wzrok: mniejsza, o sportowym wyglądzie trójramienna kierownica. Ta sama co w EVO X. Rzut oka do środka i hmmm to samo, elementy plastikowe, materiałowe takie same. W moim przypadku różnica tkwi tylko w materiale tapicerskim siedzeń, u mnie jest to skóra.
Dokładne oględziny pojazdu ujawniały wyższą podłogę w Ralliarcie, jednym słowem mam brak możliwości obniżenia podłogi bagażnika co trochę wkurza bo nie mogę postawić czegoś wyższego np lodówki turystycznej bez zdjęcia górnej półki.
Osiągi i inne
Sam wygląd mówi za siebie. To jest ta część samochodu, dzięki której zdecydowałem się na zakup modelu. Silnik 4B11T i jego 242 km, napęd 4X4 spowodował banana na mojej twarzy a dodatkowe wyposażenie w postaci MMCS z Rockfordem dopełnił to czego brakowało mi w poprzednim Sportbacku. Wyprzedzanie samochodów stało się łatwiejsze (a strach w oczach mojej żony mniejszy ) i mniej stresujące. Aczkolwiek wyprzedzanie z kickdownem nalezy zacząć odpowiednio wcześniej z uwagi na delikatne opóźnienie przy zredukowaniu skrzyni i wkręcenie się w obroty. Ale to kestia przyzwyczajenia i wyuczenia się tej czynności.
No cóż, żeby nie było za kolorowo samochód ten ma swoje minusy a właściwie jeden ale mnie wkurzający - skrzynia sterowana automatycznie tzw TC-SST, jest to 6-ciobiegowa skrzynia z podwójnym sprzęgłem sterowana elektronicznie. To, że samochód zmienia biegi za mnie jest nawet przyjemne i wygodne, możliwość zmiany trybu skrzyni Normal i Sport uzupełnia tą przyjemność. Więc dlaczego minus? A to dlatego, że skrzynia w jakiś dziwny sposób zmienia sobie biegi, jadę sobie 60 i mam już 6-sty bieg, biegi w trybie Normal zmieniają się w różnych wysokościach obrotów, w trybie Sport tak samo ale osobiście nie mogę się przyzwyczaić do tak wysokich obrotów na niektórych biegach, ogólnie unikam tego trybu, testowałem go tylko dwa razy. Jak już to ewentualnie trzeba by było jeździć w trybie ręcznej zmiany biegów za pomocą dźwigni biegów lub łopatek przy kierownicy. Lepszym rozwiązaniem dla tej skrzyni byłaby możliwość dostosowania się wymagań kierowcy czyli automat typu Galantowskiego (jego możliwość nauki). Mogę jedynie powiedzieć, że na chwilę obecną nie udało mi się włączyć kontrolki skrzyni tzn nie udało mi się zagrzać nadmiernie oleju. Chłodzenie oleju skrzyni jest minusem, dziwi mnie to z uwagi, że chłodnica oleju jest taka sama jak w EVO X (sama skrzynia jest bliźniacza z EVO) być może jest to spowodowane złym doprowadzeniem powietrza do chłodzenia oleju.
Przy okazji dodam, że skrzynia TC-SST jest jedyną dostępną opcją w tym modelu.
Co do zawieszenia to Ralliart moim zdaniem lepiej się zachowuje na ulicy niż jego poprzednik, na pewno napęd na wszystkie koła przyczynił sie do tego. Jest trochę twardsze ale znośne.
Każde zwiększone osiągi okupione są zwiększonym zużyciem paliwa, u mnie w chwili obecnej komputer wskazywał 10,3-11,2 l/100km, z uwagi na mały przebieg od ostatniego skasowania danych średnich trudno na chwilę obecną ustalić dokładną wartość, pojeżdżę trochę to dopiszę. Pojawi się również poniżej podpisu w Spritmonitorze obok GG. Aczkolwiek średnie zużycie w okolicy 10,3 jest zbliżone do katalogowego zużycia mieszanego i byłoby dla mnie zadowalające i nie za duże. Podobne miałem w Space Wagonie i Lancerze Seniorze.
Reasumując.
Szukałem samochodu który pozwoli mi podczas dłuższych podróży jechać komfortowo i wygodnie a zarazem dynamicznie. Chciałem mieć auto, które bezstresowo pozwoli mi wyprzedzić większość samochodów poruszających się po naszych drogach (chodzi mi o tych spowalniających ruch) i takie właśnie mam.
Kiedyś rozważałem dokonanie SWAPa silnika i napędów z EVO/Ralliarta ale dobrze, że się nie udało. Lepszym rozwiązaniem i na pewno tańszym jest zakup Ralliarta. To mogę stwierdzić w 100% a nawet w 200%.
Jeżeli ktoś chciałby Ralliarta wykorzystywać do jazdy na torze to stanowczo odradzam bo na pewno nie jest to samochód stworzony do takiej jazdy. Każda dalsza modyfikacja tego modelu w kierunku EVO X jest nieopłacalna i moim zdaniem lepiej sobie dołożyć i kupić EVO X ale w manualu, chociaż skrzynia TC-SST (ta sama) w EVO ma trochę inne sterowania i doprowadzenie powietrza do chłodzenia oleju i może byłaby lepsza niż ta tutaj.
Na koniec napiszę tylko jedno - warto było.
Aczkolwiek mam już na oku coś następnego i trochę mocniejszego, ale w chwili obecnej nie dostępnego z uwagi na brak finansów |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
|
|