Outlander I GEN Techniczne - [I 2.0T] Upgrade hamulcy w Turbo Miśku
JKmotors - 21-08-2012, 12:00 Temat postu: [I 2.0T] Upgrade hamulcy w Turbo Miśku Właśnie skończyły mi się hamulce z przodu (tarcze i klocki), i poważnie zastanawiam się nad jakimś upgradem. Mam wrażenie, że seryjne hamulce, nie najlepiej spełniają swoją rolę.
Później na warsztat pójdzie tył, ale to w swoim czasie.
Czy macie może jakieś pomysły co włożyć? Myślałem o zestawie EBC Red Stuff + tarcze, bo te hamulce nigdy mnie nie zawiodły.
A może pasuje coś z Lancera EVO? Na przykład zaciski? A może ktoś z Was trafił na jakiś "upgrade kit" w komplecie? Wszelkie wskazówki mile widziane .
Dzięki i pozdrawiam Jacek
elektryk - 26-08-2012, 09:54
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=33057
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=18132
JKmotors - 26-08-2012, 11:16
Dzięki za linki . Załatwiłem sprawę tak: ząłożyłem czerwone EBC i tarcze EBC Turbo groove na przód. Jestem w fazie docierania, ale już czuję, że będzie znacznie lepiej .
Napiszę jak dotrę co i jak . Zapewne tył będzie teraz kiepsko dociążać przód, i dopiero po wymianie tyłu za miesiąc albo dwa, będzie już zupełnie OK.
Dzięki i pzdr
nezik - 26-08-2012, 15:21
a chcialem sie zapytaj kolegi ilu tloczkowe ma zaciski
i jak jest waga auta
a i pamietaj, ze red stuffy lepiej hamuja dopiero jak sie zagrzeja, jak sa zimne to jest tak o
Gordo - 15-03-2013, 12:14
Cytat: | Dzięki za linki . Załatwiłem sprawę tak: ząłożyłem czerwone EBC i tarcze EBC Turbo groove na przód. Jestem w fazie docierania, ale już czuję, że będzie znacznie lepiej .
Napiszę jak dotrę co i jak . Zapewne tył będzie teraz kiepsko dociążać przód, i dopiero po wymianie tyłu za miesiąc albo dwa, będzie już zupełnie OK.
Dzięki i pzdr |
Hej i jak po dotarciu, odczuwalnie lepiej, jak z trwałością takiego zestawu? Bo właśnie stoję przed wyborem czy założyć taki lepszy komplet czy może zaciski z EVO?
JKmotors - 15-03-2013, 12:19
Do d**y... . Tak samo nie hamuje, a tarcze się pokrzywiły... . Przy takiej wadze i osiągach, te tarcze nawet jakby były z platyny, to by się... .
Zdecydowanie polecam z evo zaciski. Chyba też zaczynam szukać na lato. NIe wiesz może jak jest z piastami, i resztą? Pasują bez problemu?
pzdr
Gordo - 15-03-2013, 12:39
Heh no to szkoda bo to była moja druga opcja, nie ukrywam mocno tańsza...
No więc na dniach się zorientuję jak jest z zaciskami z evo. Na forum w innym temacie Bartek pisał, że są plug&play. Za bardzo nie chce mi się wierzyć. Jeśli nie to pewnie to kwestia dorobienia odpowiednich adapterów. Oczywiście również trzeba pamiętać o większych felgach (17 wchodza z dystansami podobno).
Większą rzeźbą by było zmiana zwrotnic na te z evo ok 170zl szt....
EDIT znalazlem jeszcze takie rozwiazanie http://www.cardomain.com/...lander/page-12/
z Toyoty Soarer ale podobno te same są w LExusa LS
JKmotors - 16-03-2013, 21:15
Wchodzą...: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=73722
Cudem, ale wchodzą .
A jeśli chodzi o te zaciski z Toyoty, to jakbyś miał więcej info, to chętnie przygarnę.
Może czasem przejeżdżasz przez Warszawę? Chętnie pokaże jak bija tarcze, i jak to wygląda u mnie...
pozdr
Maddox - 17-03-2013, 16:22 Temat postu: OT hej,mam pytanie, czy pod swoje radyjko masz podpiętą kamerę cofania?
JKmotors - 19-03-2013, 10:10
Nie mam, ale planowałem. Ta szyba tylna w miśku strasznie zniekształca odległości. Ale jest taka opcja, a kamerki są chyba bardzo tanie. Bardziej kwestia puszczenia kabli, etc...
Maddox - 01-01-2014, 18:39
Panowie, czy cos z tymi hamulcami sie ruszylo?
Pasuja od Evo VI-X czy nie, ale tak bez przerobek?
Mały Off topic dotyczący radia.
założone i wygląda to tak:
jeszcze tylko zmienić logo przy włączaniu radia, tapetę i wcisnąć kartę z navi.
macia - 01-01-2014, 22:12
Maddox, nie wchodzą P&P od evo, chyba, że tarcze od IV, ale nie warto, wiem z doświadczenia. Jeśli chciałbyś na przykład kombinować z hamulcami z IX, to już zwrotnice trzeba by wymieniać z tego, co mi mówił pewien jegomość z Urzędowa, który ma w stajni zarówno Outlandera, jak i Evo. Generalnie uważam, że hamulce w naszych autach to jedna z najgorszych i najbardziej niezrozumiałych rzeczy jakie wsadzili w nie japończyki...
Maddox - 01-01-2014, 23:54
macia napisał/a: | Maddox, nie wchodzą P&P od evo, chyba, że tarcze od IV, ale nie warto, wiem z doświadczenia. Jeśli chciałbyś na przykład kombinować z hamulcami z IX, to już zwrotnice trzeba by wymieniać z tego, co mi mówił pewien jegomość z Urzędowa, który ma w stajni zarówno Outlandera, jak i Evo. Generalnie uważam, że hamulce w naszych autach to jedna z najgorszych i najbardziej niezrozumiałych rzeczy jakie wsadzili w nie japończyki... |
a masz może doświadczenie z tarczami od IV?
desti - 01-01-2014, 23:56
Ja do siebie latem wsadziłem textara nowe klocki i tarcze. poprzednie tarcze były mało co zurzyte ale jedna okładzina z klocka się zerwała więc zainwestowałem w nowy zestaw za tarcz było ok 140zł klocki też coś koło tego więc wyszło 400 z groszami
[ Dodano: 01-01-2014, 23:57 ]
są dosyć dobre ale muszę podciągnąć trochę tylnie heble bo jak robiłem 3 lata temu to dałem na ostatnie ząbki więc pewien niedosyt pozostał
macia - 02-01-2014, 00:23
Miałem nacinane z E IV w połączeniu z ebc green. Fakt, że się nie pogięły, ale hamowały tak samo słabo...
|
|
|