To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - [I 2.0T] Upgrade hamulcy w Turbo Miśku

JKmotors - 21-08-2012, 12:00
Temat postu: [I 2.0T] Upgrade hamulcy w Turbo Miśku
Właśnie skończyły mi się hamulce z przodu (tarcze i klocki), i poważnie zastanawiam się nad jakimś upgradem. Mam wrażenie, że seryjne hamulce, nie najlepiej spełniają swoją rolę.
Później na warsztat pójdzie tył, ale to w swoim czasie.

Czy macie może jakieś pomysły co włożyć? Myślałem o zestawie EBC Red Stuff + tarcze, bo te hamulce nigdy mnie nie zawiodły.

A może pasuje coś z Lancera EVO? Na przykład zaciski? A może ktoś z Was trafił na jakiś "upgrade kit" w komplecie? Wszelkie wskazówki mile widziane :) .

Dzięki i pozdrawiam Jacek

elektryk - 26-08-2012, 09:54

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=33057
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=18132

JKmotors - 26-08-2012, 11:16

Dzięki za linki :) . Załatwiłem sprawę tak: ząłożyłem czerwone EBC i tarcze EBC Turbo groove na przód. Jestem w fazie docierania, ale już czuję, że będzie znacznie lepiej :) .

Napiszę jak dotrę co i jak :) . Zapewne tył będzie teraz kiepsko dociążać przód, i dopiero po wymianie tyłu za miesiąc albo dwa, będzie już zupełnie OK.

Dzięki i pzdr

nezik - 26-08-2012, 15:21

a chcialem sie zapytaj kolegi ilu tloczkowe ma zaciski

i jak jest waga auta :)


a i pamietaj, ze red stuffy lepiej hamuja dopiero jak sie zagrzeja, jak sa zimne to jest tak o :)

Gordo - 15-03-2013, 12:14

Cytat:
Dzięki za linki . Załatwiłem sprawę tak: ząłożyłem czerwone EBC i tarcze EBC Turbo groove na przód. Jestem w fazie docierania, ale już czuję, że będzie znacznie lepiej .

Napiszę jak dotrę co i jak . Zapewne tył będzie teraz kiepsko dociążać przód, i dopiero po wymianie tyłu za miesiąc albo dwa, będzie już zupełnie OK.

Dzięki i pzdr


Hej i jak po dotarciu, odczuwalnie lepiej, jak z trwałością takiego zestawu? Bo właśnie stoję przed wyborem czy założyć taki lepszy komplet czy może zaciski z EVO?

JKmotors - 15-03-2013, 12:19

Do d**y... :) . Tak samo nie hamuje, a tarcze się pokrzywiły... :( . Przy takiej wadze i osiągach, te tarcze nawet jakby były z platyny, to by się... ;) .

Zdecydowanie polecam z evo zaciski. Chyba też zaczynam szukać na lato. NIe wiesz może jak jest z piastami, i resztą? Pasują bez problemu?

pzdr

Gordo - 15-03-2013, 12:39

Heh no to szkoda bo to była moja druga opcja, nie ukrywam mocno tańsza...
No więc na dniach się zorientuję jak jest z zaciskami z evo. Na forum w innym temacie Bartek pisał, że są plug&play. Za bardzo nie chce mi się wierzyć. Jeśli nie to pewnie to kwestia dorobienia odpowiednich adapterów. Oczywiście również trzeba pamiętać o większych felgach (17 wchodza z dystansami podobno).
Większą rzeźbą by było zmiana zwrotnic na te z evo ok 170zl szt....

EDIT znalazlem jeszcze takie rozwiazanie http://www.cardomain.com/...lander/page-12/
z Toyoty Soarer ale podobno te same są w LExusa LS

JKmotors - 16-03-2013, 21:15

Wchodzą...: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=73722 8)
Cudem, ale wchodzą :) .
A jeśli chodzi o te zaciski z Toyoty, to jakbyś miał więcej info, to chętnie przygarnę.
Może czasem przejeżdżasz przez Warszawę? Chętnie pokaże jak bija tarcze, i jak to wygląda u mnie...

pozdr

Maddox - 17-03-2013, 16:22
Temat postu: OT
hej,mam pytanie, czy pod swoje radyjko masz podpiętą kamerę cofania?
JKmotors - 19-03-2013, 10:10

Nie mam, ale planowałem. Ta szyba tylna w miśku strasznie zniekształca odległości. Ale jest taka opcja, a kamerki są chyba bardzo tanie. Bardziej kwestia puszczenia kabli, etc...
Maddox - 01-01-2014, 18:39

Panowie, czy cos z tymi hamulcami sie ruszylo?
Pasuja od Evo VI-X czy nie, ale tak bez przerobek?

Mały Off topic dotyczący radia.
założone i wygląda to tak:

jeszcze tylko zmienić logo przy włączaniu radia, tapetę i wcisnąć kartę z navi.

macia - 01-01-2014, 22:12

Maddox, nie wchodzą P&P od evo, chyba, że tarcze od IV, ale nie warto, wiem z doświadczenia. Jeśli chciałbyś na przykład kombinować z hamulcami z IX, to już zwrotnice trzeba by wymieniać z tego, co mi mówił pewien jegomość z Urzędowa, który ma w stajni zarówno Outlandera, jak i Evo. Generalnie uważam, że hamulce w naszych autach to jedna z najgorszych i najbardziej niezrozumiałych rzeczy jakie wsadzili w nie japończyki...
Maddox - 01-01-2014, 23:54

macia napisał/a:
Maddox, nie wchodzą P&P od evo, chyba, że tarcze od IV, ale nie warto, wiem z doświadczenia. Jeśli chciałbyś na przykład kombinować z hamulcami z IX, to już zwrotnice trzeba by wymieniać z tego, co mi mówił pewien jegomość z Urzędowa, który ma w stajni zarówno Outlandera, jak i Evo. Generalnie uważam, że hamulce w naszych autach to jedna z najgorszych i najbardziej niezrozumiałych rzeczy jakie wsadzili w nie japończyki...


a masz może doświadczenie z tarczami od IV?

desti - 01-01-2014, 23:56

Ja do siebie latem wsadziłem textara nowe klocki i tarcze. poprzednie tarcze były mało co zurzyte ale jedna okładzina z klocka się zerwała więc zainwestowałem w nowy zestaw za tarcz było ok 140zł klocki też coś koło tego więc wyszło 400 z groszami

[ Dodano: 01-01-2014, 23:57 ]
są dosyć dobre ale muszę podciągnąć trochę tylnie heble bo jak robiłem 3 lata temu to dałem na ostatnie ząbki więc pewien niedosyt pozostał

macia - 02-01-2014, 00:23

Miałem nacinane z E IV w połączeniu z ebc green. Fakt, że się nie pogięły, ale hamowały tak samo słabo...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group