 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zamknięty przez: mkm 02-02-2014, 16:55 |
Zielone skurczybyki 2,0 V6 i 2,4 DOHC |
Autor |
Wiadomość |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 30-01-2012, 21:25 Zielone skurczybyki 2,0 V6 i 2,4 DOHC
|
|
|
W końcu i ja się zabrałem by popowiadać co nieco o moim zamiłowaniu do tej marki
A jako że dwa tyg. temu sprzedałem mojego gala własnemu bratu ( i zakupiłem drugiego) który nie ma głowy opisać cokolwiek na forum, jestem zobligowany opisać dwa galanty będące obecnie w mojej rodzinie -co by tu nie mówić, przeze mnie fascynacją galantami zaszczepionej
A zaczęło się tak :
GALANT NR 1. WERSJA USA 2,4 DOHC 1993 full wypas
Jakiś czas temu - ze 4 lata - kiedy jeździłem jeszcze Nissanem Primerą napotkałem na swej drodze mitsubishi galanta - rocznik 92-96 właśnie, wyprzedził mnie skubaniec i pozostawił po sobie tylko swąd...ale w lusterku widziałem jego "gębę"...i to była miłość od pierwszego wejrzenia ! Jakoś nigdy wcześniej, nie widziałem takiego samochodu (albo widziałem ale w ogóle się tym nie zastanawiałem)....czym prędzej zredukowałem bieg i pogoniłem za Galem...no cóż skromna primerka 1,6 110 koni nie miała szans i zgubiłem skurczybyka, ale nic to jadę dalej ze smutkiem na twarzy ..... i oto nagle jest! Stoi w swej całej postaci, na parkingu tuż obok drogi :) I tak to się zaczęło....zagadałem z właścicielem, popytałem, nawet pozwolił mi wsiąść do środka i wtedy poczułem że to jest auto dla mnie - a że całe życie działałem tak aby mieć to o czym marzę, niewiele myśląc, wróciłem do domu i oznajmiłem sobie i światu że sprzedaję Primerę i szukam Gala
I tak oto oglądałem sztuk kilka - objechałem Łomżę, Grudziądz, Warszawę ..no i swoje okolice, widziałem ich chyba z 6 sztuk - każdy co prawda nie nadawał się do kupna (szroty) ale im więcej ich widziałem tym bardziej chciałem takiego mieć
I w końcu, nareszcie ostatnim już rzutem, zrezygnowany i w sumie na nic już nie nastawiony pojechałem do Siedlec i tam oto zakupiłem w świetnym stanie Gala USA
- 1993 r
- piękna czarna skóra z wyszytym logo mitsubishi na oparciach foteli
- klima
- el. lusterka, szyberdach
- oryginalne radio + CD mitsubishi
- zamontowana pod radiem, nad popielniczką, wysuwana „szufladka” na dwa kubeczki
- alufelgi
- i ...... tu ciekawostka (niektórzy już pewnie będą wiedzieli o co chodzi) - jako że jeszcze nic nie wiedziałem o tych autach myślałem ze kupuje Gala z silnikiem 1,8 126 km :) DO czasu.......aż pojawił się problem z falowanie obrotów (po prawie dwóch latach od zakupu) i na tym oto forum dowiedziałem się że śmigam nie 1,8 126 km (mimo że w dowodzie mam 1,8 ) ale 2,4 160 km DOHC (4g64) – co się okazuje niespotykany silnik w Galach USA (przeważnie to SOHC i takie tylko widziałem dotychczas, czy to na własne oczy czy to na allegro) :) - musiałem aż wejść na kanał i sprawdzić kod silnika żeby uwierzyć ( I TU DZIĘKÓWA DLA WSZYCa, który podpowiedział mi co i jak ) - coś mi jednak nie pasowało - no i mojemu bratu, nadwornemu mechanikowi memu, który słusznie stwierdził, że 160 koni to on na pewno nie ma...no i zaczęła się grzebanina Aż w końcu udało się odzyskać moc itp
I tak jak wspominałem w chwili obecnej mój młodszy brat go dosiada a wygląda on tak :
W Galu USA podczas mojego użytkowania wymieniłem : całe zawieszenie , oleje (silnik, skrzynia) wszystkie płyny oczywiście, klocki , zregenerowałem tylne tarcze i w zasadzie cały układ hamulcowy. Bratu sprzedałem go tylko pod warunkiem że zadba o niego (pod moim okiem oczywiście) i będzie kontynuował przywracanie go do jak najbardziej idealnego – do zrobienia z poważniejszych rzeczy została mu podłoga – niestety
GALANT NR 2 – mój osobisty już, wymarzony 2,0 V6 1995
Po prawie dwóch latach użytkowania wyżej wymienionego USA E56A, zacząłem, pod wpływem tego forum, rozmyślać o V6 I przyszedł dzień kiedy to mogłem zasiąść za stery rekinka znajomego 2,5 V6 i poczułem ten klimat……no i znowu przyszedłem do domu i oznajmiłem sobie i światu że muszę mieć V6 i koniec - na chwilę obecną na „rekinka” mnie nie stać ale przecież stać mnie na rocznik 92-96 !:) . Zaczęły się więc poszukiwania, tym razem postanowiłem już nie zwiedzać połowy Polski. I jakoś tak trafił się ktoś kto wystawił na allegro gala V6 w mojej okolicy, ale jakieś podejrzane foty miał – ustawiłem się na oględziny, pytając ówcześnie właściciela o podstawowe sprawy : stan kielichów przednich amortyzatorów oraz podłoga w okolicach tylnych nadkoli, po czym Pan zrezygnował po tak konkretnie zadanych pytaniach Szukałem wiec dalej…. To tu…to tam…..znowu szrot się jakiś trafił, aż któregoś dnia zapukał do mnie na gg koleżka o imieniu Gabriel -, siedzący na tym forum duuuuużo dłużej niż ja - Gabriel86. - tu link do tego gala przed jego zakupem Gabriela - http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
Gabriel zaproponował mi przejażdżkę i ogólne oględziny – zajechaliśmy do mojego brata na warsztat obejrzałem gala, przejechałem się, z Gabrielem dogadałem i dwa dni potem Gal stał pod moim blokiem :D I jestem z niego bardzo zadowolony. Gabriel zadbał o niego technicznie jak się należy :
- wymieniony rozrząd
- nowa chłodnica
- amortyzatory w b. dobrym stanie
- zawieszenie na 4 +
- galant posiada sekwencję STAG 300 (wymienione wtryski na valteca)
W najbliższym czasie do zrobienia :
- do wymiany jeden wahacz dolny prosty i górne tuleje zwrotnicy po obu stronach
- wymiana mechanizmu podnoszenia szyby od pasażera
- reduktor gazu
- trzeba uratować kielich przedni po stronie kierowcy – nie ma tragedii ale trzeba się tym zająć
- ogólnie gdzieniegdzie rdza, ale naprawdę niewiele
- będę musiał wymienić również cały pas przedni – Gabriel zahaczył „noskiem” w jakąś przeszkodę i pas jest wgięty – mało to widoczne ale mi przeszkadza w wyglądzie
….i tyle….
PLAN OGÓLNY - PRZYWRÓCIĆ MIŚKOWI JEGO STAN NIEMALŻE IDEALNY , w związku z powyższym w najbliższym czasie uzależnionym od finansów i czasu wolnego :
- ogarniam rdzę, zabezpieczam porządnie podłogę (która jest w niezłym stanie)
- Gal dostanie nowy lakier
- być może alufelgi 17tki
- być może przyciemnię trochę szyby
- gruntowne pranie i czyszczenie wnętrza
- …….iii co tam jeszcze przyjdzie do głowy.
Oto foty :
 |
_________________ SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat (brat)
Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368
Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
Ostatnio zmieniony przez marycjusz 13-02-2012, 20:00, w całości zmieniany 15 razy |
|
|
|
 |
BeNeK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 678 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 30-01-2012, 22:08
|
|
|
Świetne są ! W szczególności v6 z pakietem diamond edition , cudny po prostu ! Jaką realna moc ma ten 2.4 z czapką od 4g63dohc ? Bo to jakaś własna rozkminka ? Chyba fabrycznie nie wychodziły takie . |
_________________ “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae |
|
|
|
 |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 31-01-2012, 01:12
|
|
|
No właśnie z tym 2,4 to jest zagwozdka - na bloku silnika jest 4g64, nie wiem, chłopaki z tego forum dogrzebali się i wyszło że to 160 kucy. Jeżeli chodzi o moc, to jest super, nieźle przyspiesza chociaż próbowaliśmy sił na oba gale to V6 wypadła lepiej - dokładnie to 2,4 lepiej rusza z miejsca, jedynka , dwójka wdusza w fotel, ale V6 na końcu drugiego, i po wejściu na 3 bieg nie daje 2,4 szans, ale potem na trasce z kolei 2,4 na 5 biegu lepiej ciągnie, V6 bardziej jak automat. Ogólnie V6 bardziej mi się podoba. Ostatnio bokiem lataliśmy na naszym lotnisku to V6tką można fajniej się pokręcić
Oba są fajne !
O proszę jakie fajne :
 |
_________________ SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat (brat)
Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368
Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 31-01-2012, 07:15
|
|
|
marycjusz napisał/a: | na trasce z kolei 2,4 na 5 biegu lepiej ciągnie, V6 bardziej jak automat. |
Musisz wylecieć tą V-ką na lepszą traskę, co równo da się jechać 130-140 i wtedy mu wcisnąć gaz na 5 biegu...Niemcy autostrada i 4% pod górę... tylko podziwiać jak te wskazówki idą w górę przy tych "marnych" 2litrach... |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 31-01-2012, 09:10
|
|
|
W sumie dopiero się go uczę, więc może mnie ta 5tka nie satysfakcjonuje bo nie umiem się z nim jeszcze obchodzić W ogóle wrzucanie biegów też jeszcze mi nie idzie najlepiej bo jak kogoś wiozę to tylko głowy latają Ale jeszcze kilka dni i będzie płynnie |
_________________ SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat (brat)
Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368
Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 31-01-2012, 09:28
|
|
|
BeNeK napisał/a: | W szczególności v6 z pakietem diamond edition |
Sorry za być może banalne pytanie ale co innego jest w wersji v6 z pakietem diamond edition ? Wizualnie zauważyłem że zderzak przedni jest nieco inny (bardziej sportowy) niż w standardowych V6. Coś jeszcze ? |
_________________ SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat (brat)
Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368
Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
BeNeK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 678 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 31-01-2012, 14:38
|
|
|
marycjusz napisał/a: | BeNeK napisał/a: | W szczególności v6 z pakietem diamond edition |
Sorry za być może banalne pytanie ale co innego jest w wersji v6 z pakietem diamond edition ? Wizualnie zauważyłem że zderzak przedni jest nieco inny (bardziej sportowy) niż w standardowych V6. Coś jeszcze ? |
Dokładnie , do tego jeszcze inne felgi niż w normalnych i przed liftowych wersjach bo Twój galant v6 jest jak mój po liftingu |
_________________ “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae |
|
|
|
 |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 31-01-2012, 15:39
|
|
|
ano właśnie, a propos felg - chyba będę zmieniał , bo jakoś te oryginalne mi tak się nie za bardzo podobają, co myślicie o nich ? |
_________________ SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat (brat)
Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368
Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
BeNeK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 678 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 31-01-2012, 15:52
|
|
|
marycjusz napisał/a: | ano właśnie, a propos felg - chyba będę zmieniał , bo jakoś te oryginalne mi tak się nie za bardzo podobają, co myślicie o nich ? |
Jak dla mnie najlepsze OEM felgi do 7g ... Jak Ci się znudziły to pomaluj je na biało albo czarno i będzie kosa ! |
_________________ “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 31-01-2012, 17:56
|
|
|
marycjusz napisał/a: | może mnie ta 5tka nie satysfakcjonuje bo nie umiem się z nim jeszcze obchodzić |
Ja powiem tyle, że do końca obrotomierza na 3 i 4 biegu "ino leci" (hehe ), a przy prędkości powyżej 130 na 5 też jeszcze ładnie ciągnie i w tym momencie 5tka mnie nie satysfakcjonuje, bo przydałaby się 6tka, co by na wolniejszych obrotach po prostu utrzymywał prędkość I wtedy mniemam, że spalanie na trasie spadłoby bliżej 6l (osobisty rekord 7l/100km) |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 31-01-2012, 18:35
|
|
|
BeNeK napisał/a: | Jak Ci się znudziły to pomaluj je na biało albo czarno i będzie kosa ! |
Hmmm może i ciekawa opcja - do przemyślenia
Mam okazję zakupić w dobrej cenie takie, co myślicie ?
areksz121 napisał/a: | Ja powiem tyle, że do końca obrotomierza na 3 i 4 biegu "ino leci" |
Wiem wiem sprawdzałem już Siedziało mi ostatnio na ogonie dwóch kolesi w nowym passacie, nie dałem się, ale mili byli bo się tylko uśmiechali pod nosem i już potem nawet nie próbowali mnie wyprzedzać
Silniczek fajnie chodzi ...ale! Ostrożność ponad wszystko ! - ostatnio przed świętami jeszcze galem USA w rowie siedziałem(sarna wybiegła), na szczęście nic poważnego się nie stało, ale jakoś od tej pory noga na gazie lżejsza się stała. |
_________________ SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat (brat)
Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368
Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 01-02-2012, 12:38
|
|
|
edit! Dzisiaj rano wsiadam do Gala - w nocy u nas -25 - odpalam, jadę i kurde sprzęgło mi się ślizga ! przyspieszam na dwójce, potem na trójce - obroty do góry a samochód słabo przyspiesza - miał ktoś taki problem zimą przy dużych mrozach ? Czy to mróz, czy ze sprzęgłem coś na bank nie tak ?
Edit: Wulgaryzm w języku obcym. |
_________________ SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat (brat)
Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368
Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
Ostatnio zmieniony przez mkm 05-02-2012, 11:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
k@rol
Mitsumaniak 02605/KMM

Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 839 Skąd: Bedzin
|
Wysłany: 01-02-2012, 13:48
|
|
|
Gratulacje oba są świetne, wszystkiego najlepszego życzę podczas użytkowania
marycjusz napisał/a: | miał ktoś taki problem zimą przy dużych mrozach | u mnie rozszczelnił się wysprzęglik przez noc, dzień wcześniej było ok a na drugi cały płyn zszedł z układu... coprawda sprzęgło nie ślizgało ale sprawdź płyn, wysprzęglik czy suchy, a pedał zachowuję się ciągle tak samo czy coś się zmieniło? |
_________________ Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996
Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 |
|
|
|
 |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 01-02-2012, 16:59
|
|
|
Cytat: | Gratulacje oba są świetne, wszystkiego najlepszego życzę podczas użytkowania |
Dzięki
No właśnie przed chwilą dosłownie oglądałem wszystko i wycieków nie ma, sprzęgło zachowuje się tak samo. Jeszcze wczoraj zrobiłem sobie nim 400 km (Białystok- Wawa) i wszystko było jak należy, wróciłem wieczorem, postawiłem auto, mróz przypierdzielił i rano dzisiaj lipa Poczekam aż mrozy zejdą, i zobaczę co się będzie działo.
Uffff, dobrze że ja mam brata mechanika, za robociznę chociaż nic nie weźmie jakby co Toż to trzeba pół auta wyjmować żeby sprzęgło wymienić |
_________________ SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat (brat)
Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368
Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 02-02-2012, 08:09
|
|
|
marycjusz napisał/a: | Toż to trzeba pół auta wyjmować żeby sprzęgło wymienić |
No coś Ty Wszyc coś o tym wie, a ja też robiłem raz sprzęgło na parkingu bez kanału w galancie znajomego i jakoś długo nie zeszło |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
|
|