Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z Alarmem
Autor Wiadomość
dahu 
Forumowicz


Auto: E39A <3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 98
Skąd: Pohulanka
Wysłany: 16-09-2011, 20:23   Problem z Alarmem

Witam

Przez 1,5 roku (samochód stał bez akumulatora i był co jakiś czas odpalany) wkładając naładowany akumulator do Galanta zauważyłem jeden mały problem , jest nim wyłączenie alarmu tak jak by się zaciął . Czy da się gdzieś zresetować alarm / cały komputer wraz z alarmem ? Do najbliższego serwisu mam 150 Km ...
Ostatnio zmieniony przez dahu 06-05-2012, 17:42, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Soner 
Mitsumaniak
02137/KMM

Auto: Grandis 2004 2.4B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 761
Skąd: Lublin
Wysłany: 16-09-2011, 20:30   

dahu napisał/a:
jest nim wyłączenie alarmu tak jak by się zaciął

mówisz o tym, że nie reaguje na piloty, reaguje ale nie wydaje żadnych dźwięków (tzn syrena) czy jakieś inne objawy?
dahu napisał/a:
Czy da się gdzieś zresetować alarm / cały komputer wraz z alarmem ?
podaj model alarmu, firmę, bo każda firma ma swoją procedurę resetowania. Komputer samochodowy resetujesz odłączając klemy od akumulatora na ok. 30 minut (różne źródła podają nawet 10 minut - dla pewności możesz dłużej poczekać).
_________________
:king: Drużynowy Zwycięzca Mitsupiady Wawrzkowizna 2011
 
 
 
dahu 
Forumowicz


Auto: E39A <3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 98
Skąd: Pohulanka
Wysłany: 16-09-2011, 20:33   

Na pilot reaguje , a alarm działa poprawnie tzn. wyje i święcą się kierunki (tak samo jak by były włączone awaryjne) z tego co wiem/ wydaje mi się jest to fabryczny alarm ew. gdzie mogę sprawdzić model/firmę alarmu ?
 
 
Soner 
Mitsumaniak
02137/KMM

Auto: Grandis 2004 2.4B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 761
Skąd: Lublin
Wysłany: 16-09-2011, 21:08   

dahu napisał/a:
gdzie mogę sprawdzić model/firmę alarmu ?
to się często wiąże z szukaniem centralki w całym samochodzie. Najprędzej jest pod kokpitem schowany, nad pedałami od strony kierowcy. Ewentualnie za schowkiem, lub z prawej strony z przodu na ściance, gdzie pasażer trzyma prawą nogę.
dahu napisał/a:
Na pilot reaguje , a alarm działa poprawnie tzn. wyje i święcą się kierunki
więc co jest objawem złego działania alarmu? Poszukaj centralki i popraw wtyczki, sprawdź masę. Takie najprostsze pierwsze zabiegi.
_________________
:king: Drużynowy Zwycięzca Mitsupiady Wawrzkowizna 2011
 
 
 
dahu 
Forumowicz


Auto: E39A <3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 98
Skąd: Pohulanka
Wysłany: 16-09-2011, 22:00   

Alarm nie chce się wyłączyć , tak jak by się zaciął -_- , jutro podam dokładniejsze informacje ( jak znajdę :) ) dotyczące firmy i modelu.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11201
Skąd: Radomsko
Wysłany: 16-09-2011, 22:12   

Alarm po podłączeniu akumulatora powinien się włączyć,oraz zamknąć zamek.Takie jego prawidłowe działanie.Polecam wymienić baterię w pilocie 8)
_________________

 
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 18-09-2011, 01:02   

Jacek11, znajomy miał podobną akcję, był to alarm "SPY" z tego co pamiętam...za diabła nie chciał się odciąć i trzeba go było amputować :P
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
dahu 
Forumowicz


Auto: E39A <3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 98
Skąd: Pohulanka
Wysłany: 16-02-2012, 21:39   

hmm odkopuje trochę temat , a czy możliwe jest to żeby to immobilizer go blokował ? / Jak wtedy by się zachowywał ? Z braku miejsca do grzebania przy moim galu musi on poczekać do wiosny bo którędyś cieknie woda do środka samochodu a dokładnie kierowcy pod nogi ... :(
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 17-02-2012, 08:00   

W galach 7 generacji nie było chyba immobilizerów, przynajmniej fabrycznie...tak mi się wydaje :wink: Kolego dahu, a jaki masz problem?
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17-02-2012, 10:25   

areksz121 napisał/a:
W galach 7 generacji nie było chyba immobilizerów, przynajmniej fabrycznie...tak mi się wydaje :wink:


Były ale nie w kluczyku tylko wisiał przy kluczykach jak pilot od alarmu
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
dahu 
Forumowicz


Auto: E39A <3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 98
Skąd: Pohulanka
Wysłany: 17-02-2012, 13:49   

Wszyc napisał/a:
areksz121 napisał/a:
W galach 7 generacji nie było chyba immobilizerów, przynajmniej fabrycznie...tak mi się wydaje :wink:


Były ale nie w kluczyku tylko wisiał przy kluczykach jak pilot od alarmu


taki mały czarny 3 cm na 1 cm ? później dodam zdjęcie.


E:\


Wie ktoś jakie są objawy jak by to immobilizer go blokował ?
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 17-02-2012, 17:11   

mam to samo ( masz taki dzyndzel z diodą gdzieś na desce i do niego przykładasz wtedy immo zaskakuje ) mi jak immo nie zaskoczy to po przekręceniu kluczyka nie zapalają się lampki w zegarach (ABS,TCL, SRS, ładowanie no wszystkie te co powinny sie zapalić )

btw . jak masz taki czarny plastik immo przy kluczach to powinienes mieć też ten czerwony .... on służy do programowania
 
 
dahu 
Forumowicz


Auto: E39A <3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 98
Skąd: Pohulanka
Wysłany: 17-02-2012, 18:13   

Cytat:
masz taki dzyndzel z diodą gdzieś na desce i do niego przykładasz wtedy immo zaskakuje


Dokładnie , tylko jak go przykładam to nic się nie dzieje nie zaskakuje , no i nie mam czerwonego :cry: Możliwe jest aby immo się zaciął po dłuższym braku prądu ?
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 17-02-2012, 21:42   

a czy ta czerwona dioda na ty pierdolniku ci w ogóle mruga ?

dahu napisał/a:
Możliwe jest aby immo się zaciął po dłuższym braku prądu ?


słuchaj nie znam się dokładnie na naszym immo ale z tego co sam u siebie zauważyłem to raczej nie bo kiedyś sam odpiąłem aku na dość długo i nic się nie stało

tylko że ja mam samo immo bez alarmu ......
a jeżeli masz z alarmem to kto wie co tam montażyści od alarmów namodzili aby obejść immo :roll:
 
 
dahu 
Forumowicz


Auto: E39A <3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 98
Skąd: Pohulanka
Wysłany: 18-02-2012, 00:34   

Cytat:
a czy ta czerwona dioda na ty pierdolniku ci w ogóle mruga ?


Wiesz wcześniej też stał jakiś czas bez aku , ale wszystko działało tak jak należy a teraz mu coś odbiło ....


Tak mruga , i nie chce się wyłączyć :cry:

I po włożeniu aku alarm wyje -_- .

Da się wg. jakoś ominąć immo ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.