Problem z Alarmem |
Autor |
Wiadomość |
dahu
Forumowicz

Auto: E39A <3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Wrz 2011 Posty: 98 Skąd: Pohulanka
|
Wysłany: 16-09-2011, 20:23 Problem z Alarmem
|
|
|
Witam
Przez 1,5 roku (samochód stał bez akumulatora i był co jakiś czas odpalany) wkładając naładowany akumulator do Galanta zauważyłem jeden mały problem , jest nim wyłączenie alarmu tak jak by się zaciął . Czy da się gdzieś zresetować alarm / cały komputer wraz z alarmem ? Do najbliższego serwisu mam 150 Km ... |
Ostatnio zmieniony przez dahu 06-05-2012, 17:42, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Soner
Mitsumaniak 02137/KMM
Auto: Grandis 2004 2.4B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Maj 2009 Posty: 761 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 16-09-2011, 20:30
|
|
|
dahu napisał/a: | jest nim wyłączenie alarmu tak jak by się zaciął |
mówisz o tym, że nie reaguje na piloty, reaguje ale nie wydaje żadnych dźwięków (tzn syrena) czy jakieś inne objawy? dahu napisał/a: | Czy da się gdzieś zresetować alarm / cały komputer wraz z alarmem ? | podaj model alarmu, firmę, bo każda firma ma swoją procedurę resetowania. Komputer samochodowy resetujesz odłączając klemy od akumulatora na ok. 30 minut (różne źródła podają nawet 10 minut - dla pewności możesz dłużej poczekać). |
_________________
Drużynowy Zwycięzca Mitsupiady Wawrzkowizna 2011 |
|
|
|
 |
dahu
Forumowicz

Auto: E39A <3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Wrz 2011 Posty: 98 Skąd: Pohulanka
|
Wysłany: 16-09-2011, 20:33
|
|
|
Na pilot reaguje , a alarm działa poprawnie tzn. wyje i święcą się kierunki (tak samo jak by były włączone awaryjne) z tego co wiem/ wydaje mi się jest to fabryczny alarm ew. gdzie mogę sprawdzić model/firmę alarmu ? |
|
|
|
 |
Soner
Mitsumaniak 02137/KMM
Auto: Grandis 2004 2.4B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Maj 2009 Posty: 761 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 16-09-2011, 21:08
|
|
|
dahu napisał/a: | gdzie mogę sprawdzić model/firmę alarmu ? | to się często wiąże z szukaniem centralki w całym samochodzie. Najprędzej jest pod kokpitem schowany, nad pedałami od strony kierowcy. Ewentualnie za schowkiem, lub z prawej strony z przodu na ściance, gdzie pasażer trzyma prawą nogę. dahu napisał/a: | Na pilot reaguje , a alarm działa poprawnie tzn. wyje i święcą się kierunki | więc co jest objawem złego działania alarmu? Poszukaj centralki i popraw wtyczki, sprawdź masę. Takie najprostsze pierwsze zabiegi. |
_________________
Drużynowy Zwycięzca Mitsupiady Wawrzkowizna 2011 |
|
|
|
 |
dahu
Forumowicz

Auto: E39A <3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Wrz 2011 Posty: 98 Skąd: Pohulanka
|
Wysłany: 16-09-2011, 22:00
|
|
|
Alarm nie chce się wyłączyć , tak jak by się zaciął -_- , jutro podam dokładniejsze informacje ( jak znajdę ) dotyczące firmy i modelu. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11201 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 16-09-2011, 22:12
|
|
|
Alarm po podłączeniu akumulatora powinien się włączyć,oraz zamknąć zamek.Takie jego prawidłowe działanie.Polecam wymienić baterię w pilocie |
_________________
 |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 18-09-2011, 01:02
|
|
|
Jacek11, znajomy miał podobną akcję, był to alarm "SPY" z tego co pamiętam...za diabła nie chciał się odciąć i trzeba go było amputować |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
dahu
Forumowicz

Auto: E39A <3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Wrz 2011 Posty: 98 Skąd: Pohulanka
|
Wysłany: 16-02-2012, 21:39
|
|
|
hmm odkopuje trochę temat , a czy możliwe jest to żeby to immobilizer go blokował ? / Jak wtedy by się zachowywał ? Z braku miejsca do grzebania przy moim galu musi on poczekać do wiosny bo którędyś cieknie woda do środka samochodu a dokładnie kierowcy pod nogi ... |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 17-02-2012, 08:00
|
|
|
W galach 7 generacji nie było chyba immobilizerów, przynajmniej fabrycznie...tak mi się wydaje Kolego dahu, a jaki masz problem? |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 17-02-2012, 10:25
|
|
|
areksz121 napisał/a: | W galach 7 generacji nie było chyba immobilizerów, przynajmniej fabrycznie...tak mi się wydaje |
Były ale nie w kluczyku tylko wisiał przy kluczykach jak pilot od alarmu |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
dahu
Forumowicz

Auto: E39A <3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Wrz 2011 Posty: 98 Skąd: Pohulanka
|
Wysłany: 17-02-2012, 13:49
|
|
|
Wszyc napisał/a: | areksz121 napisał/a: | W galach 7 generacji nie było chyba immobilizerów, przynajmniej fabrycznie...tak mi się wydaje |
Były ale nie w kluczyku tylko wisiał przy kluczykach jak pilot od alarmu |
taki mały czarny 3 cm na 1 cm ? później dodam zdjęcie.
E:\
Wie ktoś jakie są objawy jak by to immobilizer go blokował ? |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 17-02-2012, 17:11
|
|
|
mam to samo ( masz taki dzyndzel z diodą gdzieś na desce i do niego przykładasz wtedy immo zaskakuje ) mi jak immo nie zaskoczy to po przekręceniu kluczyka nie zapalają się lampki w zegarach (ABS,TCL, SRS, ładowanie no wszystkie te co powinny sie zapalić )
btw . jak masz taki czarny plastik immo przy kluczach to powinienes mieć też ten czerwony .... on służy do programowania |
|
|
|
 |
dahu
Forumowicz

Auto: E39A <3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Wrz 2011 Posty: 98 Skąd: Pohulanka
|
Wysłany: 17-02-2012, 18:13
|
|
|
Cytat: | masz taki dzyndzel z diodą gdzieś na desce i do niego przykładasz wtedy immo zaskakuje |
Dokładnie , tylko jak go przykładam to nic się nie dzieje nie zaskakuje , no i nie mam czerwonego Możliwe jest aby immo się zaciął po dłuższym braku prądu ? |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 17-02-2012, 21:42
|
|
|
a czy ta czerwona dioda na ty pierdolniku ci w ogóle mruga ?
dahu napisał/a: | Możliwe jest aby immo się zaciął po dłuższym braku prądu ? |
słuchaj nie znam się dokładnie na naszym immo ale z tego co sam u siebie zauważyłem to raczej nie bo kiedyś sam odpiąłem aku na dość długo i nic się nie stało
tylko że ja mam samo immo bez alarmu ......
a jeżeli masz z alarmem to kto wie co tam montażyści od alarmów namodzili aby obejść immo |
|
|
|
 |
dahu
Forumowicz

Auto: E39A <3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Wrz 2011 Posty: 98 Skąd: Pohulanka
|
Wysłany: 18-02-2012, 00:34
|
|
|
Cytat: | a czy ta czerwona dioda na ty pierdolniku ci w ogóle mruga ? |
Wiesz wcześniej też stał jakiś czas bez aku , ale wszystko działało tak jak należy a teraz mu coś odbiło ....
Tak mruga , i nie chce się wyłączyć
I po włożeniu aku alarm wyje -_- .
Da się wg. jakoś ominąć immo ? |
|
|
|
 |
|