Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] PowerBox do 2.0 TD
Autor Wiadomość
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 26-02-2012, 22:46   

Czasem zazdroszcze CI tego swapa;D
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-02-2012, 22:50   

Jeśli nie zainwestowałeś dużo pracy w auto, to ja bym sprzedawał i kupował 2,5 :)
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 26-02-2012, 22:56   

Szkoda mi go sprzedac, bo wlozylem w niego w sumie 7k zł:( jakbym wiedzial ze tak sie szarpne to bym sprzedal i kupil "fałke":/. Za swojego dalem 15000zl wlozylem 7000, a wartosci to nie podnioslo:/ jesli znalazlby sie ktos chetny na mojego diesla w stanie idealnym za 10kzł to bym sprzedal i wzial fałke w sedanie;)
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 26-02-2012, 23:07   

Dread87 napisał/a:
Wczoraj w Tychach bylem na hamowni, podnosza tam moc

Zmierzyłeś ile jeszcze masz koni?
Chip tunning wepną kilka oporników oszukają czujniki wydłuży się czas wtrysku itd co za tym idzie na pewno spalanie wzrośnie
Wystarczy popatrzeć na przewody od turbiny przez intercooler do dolotu jak się nagrzewają im chłodniejsze powietrze tym sprawność silnika większa i może od tego zacząć ,mam zainstalowane czujniki temperatury turbiny , i przewodów od intercoolera i powiem że się nie zle nagrzewają
Przecież to nie wyscigówka i spokojnie można jezdzić
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
Ostatnio zmieniony przez milo 26-02-2012, 23:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 26-02-2012, 23:09   

zacne 96 koni;)
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 26-02-2012, 23:11   

Dread87 napisał/a:
zacne 96 koni;)

Tyle wyszło na hamowni ??
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 26-02-2012, 23:12   

Dokladnie 96,1 konia mechanicznego. Tyle wyszlo:) turbine mam po regeneracji, dolot wyczyszczony, zaslepione egr i odma skierowana gdzie indziej.
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-02-2012, 23:13   

milo napisał/a:
Wystarczy popatrzeć na przewody od turbiny przez intercooler do dolotu jak się nagrzewają im chłodniejsze powietrze tym sprawność silnika większa i może od tego zacząć ,mam zainstalowane czujniki temperatury turbiny , i przewodów od intercoolera i powiem że się nie zle nagrzewają


Grzeją się strasznie. W moim czasem nie dało się dotknąć. Tylko ciekawe z której strony to ciepło. Czy od wewnątrz, czy od zewnątrz.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 26-02-2012, 23:15   

To więcej niż fabryka podaje
Ciekawe ile wyszło by u mnie ?
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 26-02-2012, 23:15   

Przeciez turbina napedzana jest spalinami - goracymi, sprezone powietrze tez jest gorace, wiec nic dziwnego ze gorace wszystko;) wazne jest to zeby za intercoolerem przewody byly chlodne
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-02-2012, 23:17   

Ale nie są. Ten IC w galu to taki malutki jest :)
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 26-02-2012, 23:17   

Fabryki podaja ogolnie ile silnik powinien miec koni. Zalezy w jakiej kondycji jest sam silnik, jaki przebieg ma, jakie masz paliwo, temperatura powietrza tez jest istotna, cisnienie atmosferyczne, wiec to ze fabryka podaje ze 90 koni, to tylko teoria, rownie dobrze moglem miec 82 konie albo 98 lub tez 90;)
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 26-02-2012, 23:17   

Owczar napisał/a:
Grzeją się strasznie. W moim czasem nie dało się dotknąć. Tylko ciekawe z której strony to ciepło. Czy od wewnątrz, czy od zewnątrz.

Z jednej i z drugiej strony od silnika nagrzewa sie bo bardzo blisko przewody lecą i intercooler słabe ma chłodzenie
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 26-02-2012, 23:17   

No IC jest wielkosci portfela mojej kobiety;D
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-02-2012, 23:19   

milo napisał/a:
Z jednej i z drugiej strony od silnika nagrzewa sie bo bardzo blisko przewody lecą i intercooler słabe ma chłodzenie


No ale to dość istotne gdzie jest wyższa temp. Jeśli od strony komory to warto by je zaizolować...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.