[E88A 2,5 V6] Co to za gniazdo ? |
Autor |
Wiadomość |
Wojciech Bogacz
Mitsumaniak

Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 1723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-02-2012, 21:36 [E88A 2,5 V6] Co to za gniazdo ?
|
|
|
Czy ktoś może mi powiedzieć co to za gniazdo ?
Numer jeden to diagnostyczne w standardzie OBD2. A to drugie obok ? Jakoś na ALDL mi nie wygląda (chociaż bardzo bym chciał, żeby jednak nim było hehe). Ktoś podpowie ???
 |
_________________ Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 18-03-2012, 23:02
|
|
|
Wygląda jak zwykłe gniazdo diagnostyczne Mitsubishi z czasów przed OBD2. Ze zdjęcia widać że jest w niej sporo pinów więc być może po prostu są zduplikowane. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Wojciech Bogacz
Mitsumaniak

Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 1723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 19-03-2012, 02:21
|
|
|
lukasz12 napisał/a: | Ze zdjęcia widać że jest w niej sporo pinów więc być może po prostu są zduplikowane. |
Wcześniej już spojrzałem na to gniazdo dokładniej i okazuje się, że to czarne pomimo posiadania wielu blaszek sugerujących dużo kabelków ma z tyłu tylko jeden ! Sam się zdziwiłem ale tak jest.
Doczytałem też, że nie będzie prosto (podobno się nie da) podłączyć palmtopa z programem MMCD Logger do mojego samochodu. Jak będę miał czas i chęci to spróbuję znaleźć jakiś program co by "rozmawiał" z samochodem jego protokołem czyli MUT2 bo ponoć takie coś w naszych miśkach jest (przynajmniej z tych lat) - pomimo tego, że złącze to wtyk OBD2 - komunikacja i piny są jednak inne |
_________________ Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 19-03-2012, 08:17
|
|
|
Wojciech Bogacz napisał/a: | pomimo tego, że złącze to wtyk OBD2 - komunikacja i piny są jednak inne | jak to nazywają "JOBD" nie podejdzie Ci OBD do żadnego miśka chyba przed 2000 rokiem Co nie znaczy że nie da się do kompa w Mitsu podłączyć jak się chce tylko po co nic nie zmienisz co najwyżej zobaczysz błedy |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 19-03-2012, 09:32
|
|
|
Tak to dokładnie wygląda?? |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
Wojciech Bogacz
Mitsumaniak

Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 1723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 25-03-2012, 15:31
|
|
|
i9i napisał/a: | Tak to dokładnie wygląda?? |
Dokładnie tak - tylko tło trochę inne Niemniej jednak teraz już wiem jak sobie te kochane błędy "wymrugać" bo miałem dylemat... Co do odczytu błędów z komputera to też jestem zainteresowany tematem - jaki kabel i jaki komputer i program. Czy Palm z MMCD Logger zadziała ?? Jeżeli tak, to w jakie piny w złączu (J)OBD się wpiąć ??? Baaaardzo byłbym tym zainteresowany. |
_________________ Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 03-04-2012, 01:15
|
|
|
mam identyczne gniazda i tez bym był zainteresowany jak zczytac błędy |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 03-04-2012, 06:24
|
|
|
a Ty dalej z tym zczytywaniem blędów w dieslu ehh |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 03-04-2012, 13:23
|
|
|
bo jakos mnie nie przekonuje i trudno mi uwierzyc w to ze sie nieda zczytac błędów :D:D miałem kiedys escorta z 88roku i dało sie wybłyskac conieco no ale to była benzyna moze w dieslu jest inaczej:D ale z drugiej strony jakas samodiagnostyke musi miec chyba skoro ma jakies tam czujniki moze sie myle :D:D ale juz taki jestem "dociekliwy" |
|
|
|
 |
|