Zamknięty przez: Owczar 02-05-2012, 19:52 |
[EA5A/W 2.5] Czasem nie chce odpalic... |
Autor |
Wiadomość |
Kaucz
Mitsumaniak EA5A should be RWD!

Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
|
Wysłany: 01-05-2012, 14:47 [EA5A/W 2.5] Czasem nie chce odpalic...
|
|
|
Problem pojawił się po tym jak ustąpiły mrozy.
Czasem jest tak, że jak wsiądę do auta to nie chce mi samochód odpalić, mimo że aku naładowany a rozrusznik kręci normalnie.
Zwykle pomaga odłączenie aku na minutę, ponowne podłączenie i zwykle odpala normalnie.
Jeżeli nie to mogę kręcić tak długo jak aku ma prąd.
W momencie, gdy podpinam pod inny samochód się kablami, moje auto odpala za pierwszym razem bez zająknięcia...
o co tutaj chodzi ? gdzie szukać przyczyny takiego zachowania ? |
_________________ ...hontou ?
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. |
|
|
|
 |
kubus
Mitsumaniak
Auto: Ex - Galant ; S-Max
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 217 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 01-05-2012, 15:09
|
|
|
A może jakaś cewka prądowa ,a może rozruch ? |
_________________ KMM 02797
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 01-05-2012, 19:36
|
|
|
Jak odpala ci z innym aku, to obstawiałbym jednak na to, ze twój akumulator stracił pojemność. Mrozy zdecydowanie mu w tym pomogły jak auto było mało jeżdżone.
Owszem może wydawać się naładowany jednak przy utracie pojemności, jego prąd rozruchowy bedzie za słaby.
By się upewnić, to podmień na jakiś czas akumulatory, na jakiś nówka sztuka nie śmigana. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Kaucz
Mitsumaniak EA5A should be RWD!

Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
|
Wysłany: 01-05-2012, 19:42
|
|
|
swinks_UK - jak będę miał gdzie to jutro nowy kupię, ale teraz jak z kumplem próbowałem go odpalić na kable to już w ogóle nie odpalał .
[ Dodano: 01-05-2012, 20:57 ]
swinks_UK, a nie jest czasem tak, że jak jestem pod inny samochód podpięty to on mimo to i tak powinien odpalic ? |
_________________ ...hontou ?
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-05-2012, 21:05
|
|
|
Jeżeli aku daje taki prąd, że rozrusznik kręci jak szalony, to raczej można wykluczyć, jednakże nie zaszkodzi podjechac na serwis aku i poprosić o sprawdzenie sprawności akumulatora - jeżeli nie trzeba go wymieniać to po co wyrzucać kase w błoto, ja bym problem wiązał z immo, ECU albo aparatem zapłonowym, ale to trzeba sprawdzać na bieżąco. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Kaucz
Mitsumaniak EA5A should be RWD!

Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
|
Wysłany: 01-05-2012, 21:17
|
|
|
robertdg napisał/a: | jednakże nie zaszkodzi podjechac na serwis aku |
no fajnie tylko, że on na razie nie jeździ... :/
robertdg napisał/a: | problem wiązał z immo, |
w sumie immo... ostatnio rozwaliłem jeden kluczyk i chip przełożyłem do drugiego... może go nie łapie jak należy :/... |
_________________ ...hontou ?
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-05-2012, 21:22
|
|
|
Kaucz napisał/a: | ostatnio rozwaliłem jeden kluczyk i chip przełożyłem do drugiego... może go nie łapie jak należy :/... | Jak najbardziej mozliwe, chip ma się znajdywac jak najbliżej petli indukcyjnej |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Kaucz
Mitsumaniak EA5A should be RWD!

Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
|
Wysłany: 01-05-2012, 21:23
|
|
|
robertdg napisał/a: | Kaucz napisał/a: | ostatnio rozwaliłem jeden kluczyk i chip przełożyłem do drugiego... może go nie łapie jak należy :/... | Jak najbardziej mozliwe, chip ma się znajdywac jak najbliżej petli indukcyjnej |
znajde gdzieś info jaka to musi byc minimalna odległośc ?
a tak moje auto próbuje odpalic...
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be |
_________________ ...hontou ?
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. |
|
|
|
 |
kubus
Mitsumaniak
Auto: Ex - Galant ; S-Max
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 217 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 01-05-2012, 21:36
|
|
|
Spróbuj przytrzymacz samego chipa jak najblizej stacyjki w momencie uruchamiania i potem przez 10 s , jesli odpali to bedzie to to |
_________________ KMM 02797
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-05-2012, 21:50
|
|
|
Kręci prawidłowo, sprawdź immo wedle rady kubus |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Kaucz
Mitsumaniak EA5A should be RWD!

Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
|
Wysłany: 01-05-2012, 23:36
|
|
|
Dobra pany - odpala
Rozkręciłem kluczyk i zakotwiczyłem chip tak, żeby nie latał po całej obudowie. Zagadał za pierwszym razem |
_________________ ...hontou ?
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. |
|
|
|
 |
mar111cin
Forumowicz
Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2008 Posty: 982 Skąd: FSW
|
Wysłany: 02-05-2012, 01:46
|
|
|
jedna jaskółka wiosny nie czyni |
_________________ Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość |
|
|
|
 |
Kaucz
Mitsumaniak EA5A should be RWD!

Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
|
Wysłany: 02-05-2012, 01:53
|
|
|
Człowieku weź nie stresuj |
_________________ ...hontou ?
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. |
|
|
|
 |
kubus
Mitsumaniak
Auto: Ex - Galant ; S-Max
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 217 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 02-05-2012, 17:41
|
|
|
Kaucz napisał/a: | Dobra pany - odpala |
Lubie to |
_________________ KMM 02797
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 02-05-2012, 19:52
|
|
|
OT w dziale technicznym zabroniony. |
|
|
|
 |
|