Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAx 97-04] 2.4 GDI, 1999r, sedan, Zgorzelec
Autor Wiadomość
tnalag 
Forumowicz

Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 145
Skąd: NN
Wysłany: 12-05-2012, 12:08   [EAx 97-04] 2.4 GDI, 1999r, sedan, Zgorzelec

Witam wszystkich. Mam kilka pytań skierowanych w szczególności do posiadaczy Gali z silnikiem 2.4 GDI. Czy warto takowego zakupić - silnik z tego co czytam ma złe opinie. Jednak ceny na wystawionych aukcjach kuszą, Galanty z tym silnikiem w większości są z bardzo dobrym wyposażeniem tj. climatronic, skórzana tapicerka i ospojlerowanie AVANCE które dla mnie najlepiej się prezentuje na tym aucie. Czy niskie ceny są faktycznie spowodowane awaryjnością tej jednostki ? 2.5 v6 w wersji AVANCE poniżej 14 -15 tyś ciężko kupić.

http://otomoto.pl/mitsubi...-C24027975.html


Kod:

Typ:
    Sedan / Limuzyna
Wersja:
    VI
Rok produkcji:
    1999
Przebieg w km:
    160 000 km
Skrzynia biegów:
    manualna
Moc:
    150 KM (110 kW)
Pojemność skokowa:
    2351 cm³
Rodzaj paliwa:
    benzyna
Kolor:
    granatowy-metallic
Liczba drzwi:
    4/5
Kraj pochodzenia:
    Niemcy

Dodatkowe wyposażenie:

ABS, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, alufelgi, centralny zamek, poduszka powietrzna, wspomaganie kierownicy, immobiliser, światła przeciwmgłowe, przyciemniane szyby
Dodatkowe informacje:

serwisowany w ASO, bezwypadkowy, garażowany
Opis pojazdu:

Mitsubishi Galant w oryginalnej wersji Avance sprowadzony z Niemiec w bardzo dobrej kondycji, zarówno technicznie jak i wizualnie, przebieg potwierdzony dokumentem TUV (ostatnie badania techn.), nigdy nie miało wypadku, bardzo efektowny wygląd. Galant posiada dobre wyposażenie, min. klimatronik (100%sprawny), zegary "High Contrast", 4xAirbag, fabrycznie przyciemniane szyby oraz obniżone zawieszenie (sprężyny Eibach montowane fabrycznie), pakiet ospoilerowania Avance, alufelgi 17". Pełna dokumentacja+3 oryg. kluczyki i pilot. Jedyny niewielki minus to lekkie otarcie-rysy na tylnym błotniku i zderzaku (foto nr 10). Silnik z bezpośrednim wtryskiem benzyny GDi o dobrej dynamice i stosunkowo niskim spalaniu. Rozrząd wymieniony przy 132 tyś.km. PODANA CENA NIE ZAWIERA OPŁAT IMPORTOWO-REJESTRACYJNYCH, KTÓRE PONOSI DODATKOWO NABYWCA !!! Mozliwosc powrotu na kolach po wykupieniu ubezpieczenia na miejscu. Nie odpowiadam na maile i sms-y !!!

Proszę o opinie auta i ogólne dotyczące silników 2.4 GDI
Ostatnio zmieniony przez fj_mike 13-05-2012, 11:33, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
wilukce 
Mitsumaniak


Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 400
Skąd: Kozienice/Kraków
Wysłany: 12-05-2012, 13:00   

Na początek
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40247
A następnie
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38803

Na forum niektóre rzeczy były poruszane już setki razy. Nic tylko siąść i czytać.
Pzdr
_________________
Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 
 
 
tnalag 
Forumowicz

Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 145
Skąd: NN
Wysłany: 12-05-2012, 13:11   

Wybacz następnym razem się dostosuje. A co do FAQ większość tematów o GDI już wygasła - nie istnieje.
 
 
motke 
Mitsumaniak

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 430
Skąd: Radom
Wysłany: 12-05-2012, 13:42   

tnalag napisał/a:
Wybacz następnym razem się dostosuje.

Zawsze post możesz edytować i radzę zrobić to teraz, bo mod usunie ci temat.

Co do silnika gdi. Jeżeli się kupuje dobre podzespoły i przestrzega wymian to silnik ten jest bardzo dobry. Jedyny ból jest taki że nie założysz do niego gazu, chociaż na forum już ktoś zamontował, ale nie wiem czy jest to sens jeździć 30% na benzynie, a 70% na gazie.
 
 
tnalag 
Forumowicz

Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 145
Skąd: NN
Wysłany: 12-05-2012, 13:59   

motke napisał/a:
tnalag napisał/a:
Wybacz następnym razem się dostosuje.

Zawsze post możesz edytować i radzę zrobić to teraz, bo mod usunie ci temat.


Post poprawiony :biggrin:

Czytałem trochę na temat silników. Nie ma dużo zwolenników. Jak z częściami? widzę, że są trudno dostępne do silników 2.0 i 2.5 v6 a do GDI wogóle --> :butthead:
 
 
motke 
Mitsumaniak

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 430
Skąd: Radom
Wysłany: 12-05-2012, 14:06   

Nie ma dużo zwolenników ponieważ w większości przypadków ludzie chcą założyć gaz, a ci którzy krytykują ten silnik nigdy na oczy go nie widziała, tylko usłyszeli coś o nim i tak powtarzają nie wiedząc że głupoty gadają. Jak by był taki zły to mitsubishi dawno by się z nich wycofała, a produkowany jest nadal.
Części nie są trudno dostępne. Zazwyczaj kupując coś odbiór jest na drugi dzień (pisze tu o v6, co do gdi warto się wybrać do sklepu i popytać)
 
 
tnalag 
Forumowicz

Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 145
Skąd: NN
Wysłany: 12-05-2012, 14:14   

Ogólnie niepotrzebuje jakiś wielkich osiągów, tylko by nie było problemów z wyprzedzaniem. I tak po Polsce nie ma gdzie jeździć z prędkościami powyżej 180/h. A co do gazu robię za mało km rocznie by opłacało mi się go zakładać bo tylko 7-9 tyś na rok. A spalanie różni się mocno od v6?
 
 
xluki 
Mitsumaniak


Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 813
Skąd: Słupsk
Wysłany: 12-05-2012, 16:17   

Większość części do GDI jest dostępna od ręki w InterCarsie.
_________________
02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 
 
wookash83 
Mitsumaniak

Auto: MOC :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 826
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 12-05-2012, 18:52   

jeśli trafisz na egzemplarz serwisowany poprawnie to GDI bardzo fajne się sprawuje ale bardzo łatwo poprzez złą obsługę coś w nich zepsuć, silniki 2.0 i 2.5 są ładnie pisząc bardziej wyrozumiałe..
_________________
http://forum.mitsumaniaki...5ed3c5d40658efa
 
 
 
tnalag 
Forumowicz

Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 145
Skąd: NN
Wysłany: 12-05-2012, 20:12   

A że się tak zapytam co się może zepsuć lub co się w nich najczęściej psuje ?
 
 
zichu 
Mitsumaniak
Green Hornet


Auto: Galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 268
Skąd: Racibórz/Płock
Wysłany: 12-05-2012, 20:17   

zapchana przepustnica(osmolona) i klekoczące popychacze. silnik brzmi jak diesel
 
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 12-05-2012, 21:41   

zichu napisał/a:
zapchana przepustnica(osmolona) i klekoczące popychacze. silnik brzmi jak diesel


I filtry w pompie WC jak się często "na oparach" jeździ. Jak nie zamierzasz zakładać LPG i nie straszne Ci cyfry na dystrybutorze to całkiem rozsądny wybór.

EDIT: dot. silnika GDI
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
zichu 
Mitsumaniak
Green Hornet


Auto: Galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 268
Skąd: Racibórz/Płock
Wysłany: 12-05-2012, 22:32   

tnalag, ja miałem carisme GDI. Bardzo mi się podobał ten silnik. co prawda czasem poklekotał i falowały obroty przez tą przepustnicę ale w zaden sposób mi to nie przeszkadzalo w jeździe. co do realnego spalania to od 4,7 do 13,7:) spalanie przy o 1.8 GDI i to w mniejszym aucie ale ja polecam GDI:)
 
 
 
tnalag 
Forumowicz

Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 145
Skąd: NN
Wysłany: 13-05-2012, 11:35   

Aż tak źle z tym spalaniem? Czy nie było zamierzeniem konstruktorów by ten silnik był oszczędny? Widzę że spalanie się dużo nie różni od v6... silnik faktycznie nieprzyjemnie brzmi podobnie jak 2.0. W mojej Astrze G 1.4 silnik na jałowym był praktycznie niesłyszalny, ale spalanie mnie powalało.. na mieście 9-10 litrów. A co do samego auta którego sobie upatrzyłem ? Ktoś już może go widział na żywo?
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 13-05-2012, 11:38   

tnalag napisał/a:
widzę, że są trudno dostępne do silników 2.0 i 2.5 v6 a do GDI wogóle --> :butthead:

Gdzie widzisz? Wg mojej wiedzy nie ma problemu z częściami.

tnalag napisał/a:
Nie ma dużo zwolenników.

Głównie z dwóch powodów:
- nieopłacalne zagazowanie
- V6 daje więcej frajdy
tnalag napisał/a:
A że się tak zapytam co się może zepsuć lub co się w nich najczęściej psuje ?

Bez względu na silniki padają typowe rzeczy dla tego modelu. Więcej w FAQ.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.