Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Cari i rozrusznik
Autor Wiadomość
SeXy.KosA 
Forumowicz

Auto: Galant 2000r 2.5 v6 Gaz Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 34
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 12-06-2012, 01:02   Cari i rozrusznik

Witam,

Chciałbym zasięgnąć porady gdyż parę dni temu nie spodziewawszy się nie mogłem odpalić samochodu, normalnie kluczyk w stacyjkę zapłon kontrolki sięświecą CE gaśnie i przerkęcam do odpalenia a tu nic zero rozruchu ;/ i myśl się nasunęła że chyba to rozrusznik bo wcześniej przy odpaleniu wydawał z siebie dziwny dzwięk jakby chrobot czy coś takiego i dzisiaj po ciężkich bojach wykręciłem go przypominając że staram sie wszystko sam robić ucząc się przy okazji i pytanie czy da się sprawdzić czy jest w porządku takim sposobem dla nowicjusza posiadania samochodu czy do kogoś podrzucić żeby sprawdził jakiś magik żądnych większych nalepek na rozruszniku nie ma co tylko wyryty napis AS i markerem symbol CS886 czy regeneracja opłaca się czy lepiej kupić inny i czy obojętne jest jaki się włoży też inny rozrusznik zamiast tego modelu :) budżet okrojony także o nowym nie myślę nawet w tej chwili :P
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 12-06-2012, 07:17   

Trzeba go rozebrać i przejrzeć, podejrzewam albo szczotki albo tulejki. Przy wyrobionych tulejkach przy próbie odpalania kontrolka oleju powinna mocno przygasać a przy wytartych szczotkach kontrolka powinna nieznacznie przygasnąć. Mogą być też inne uszkodzenia, znajomemu odkleił się magnes w stojanie i zablokował rozrusznik, w tej sytuacji kontrolki też prawie zupełnie przygasały. Jeśli sam naprawiasz auto, to jeśli bendiks i elektrowłącznik nie sprawiały problemów, to ja bym ich nie wymieniał.
 
 
SeXy.KosA 
Forumowicz

Auto: Galant 2000r 2.5 v6 Gaz Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 34
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 12-06-2012, 21:28   

W porządku rozbiorę go i wyczyszcze, zobacze wtedy jaki stan jest w środku i wtedy będę działał co dalej
 
 
Monday 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.6+Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 35
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-06-2012, 16:12   

dzisiaj wróciłem od mechanika i mam podobny problem, tylko że u mnie rozrusznik ponoć się nie nadaje do regeneracji. szczerze powiedziawszy zdziwiłem się, bo sporo moich znajomych regenerowało i było ok. fakt faktem widziałem, że trochę skorodowany jest i ponoć coś z zębnikiem się zwaliło. gdyby się okazało, że jedynym wyjście jest wymiania, to co mi polecacie. czy kupować coś takiego - rozrusznik nipparts, czy szukać ori używki, czy może jakiegoś regenerowanego?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 19-06-2012, 23:10   

Monday sprawną używkę kup (z gwarancją rozruchową).
 
 
carpezo 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 95r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 94
Skąd: brok
Wysłany: 22-06-2012, 19:11   

koledzy ostatnio tez mam problem z rozrusznikiem. auto odpalało normalnie aż w koncu nagle przekrecam kluczyk i cisza nic nawet nie zakrecił. zaprowadziłem do mechanika i mówi że dokręcił jakis kabelek i wyczyścił styk no i jest ok. znajduje sie on z tyłu silnika w dole między żeberkami kolektora. podpowie ktos co to ma wspołnego i od czego jest ten kabel..
 
 
scoratir 
Forumowicz


Auto: Carisma II 1.6 99KM 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 328
Skąd: RLA
Wysłany: 22-06-2012, 19:41   

Zapewne spadł kabelek od sterowania. Kabelek ten wzbudza cewkę: spadł kabelek - cewka nie dostawała sygnału.
_________________
Carisma 1.6 R4 '99 4G92 moja http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Galant 2.0 V6 '94 6A12 MIVEC brata http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=47575
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.