Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z Check Engine 1.8 GDI
Autor Wiadomość
Krzych91 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 9
Skąd: Oława
Wysłany: 04-07-2012, 09:52   Problem z Check Engine 1.8 GDI

Witam,
Od paru dni mam problem gdy jadę Carismą i przekroczę 2.5-3 tys. obrotów zapala mi się check engine i auto szarpie.Gdy zmienię bieg na wyższy i obroty spadną jest ok.

Po sprawdzeniu wyskakuje błąd: 56


Pozdrawiam i czekam na wasze odpowiedzi.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 04-07-2012, 09:58   

Zatkane filtry paliwa lub pompa wysokiego ciśnienia padła.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Krzych91 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 9
Skąd: Oława
Wysłany: 04-07-2012, 10:11   

Czyli co radzisz wymianę filtra czy odrazu filtr i pompa wysokiego ciśnienia? To drugie jest strasznie drogie.
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 04-07-2012, 10:23   

Jeżeli filtry nic nie dadzą, pompa używka np: z rozbitej Carismy Morfiego.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Krzych91 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 9
Skąd: Oława
Wysłany: 05-07-2012, 20:09   

Mam jeszcze jedno do was pytanie. Po wymianie filtru paliwa zresetować komputer poprzez akumulator? Generalnie chodzi mi o to czy po wymianie komputer będzie dalej widział ten błąd nawet jeżeli będzie wszystko dobrze. Lub czy wykasować ten błąd w komputerze?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 05-07-2012, 21:53   

Krzych91, najlepiej odepnij aku na 10-15min.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Krzych91 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 9
Skąd: Oława
Wysłany: 06-07-2012, 13:49   

Po wymianie filtru paliwa wszystko jak na razie jest ok. Uważam że to była przyczyna bo śruby na filtrze i wszystko nie były od bardzo bardzo dawna ruszane.Czyli całkiem możliwe że od nowości nie był w ogóle wymieniany ( Auto ma 170 tys przebiegu). Dzięki za pomoc i odpowiedzi na mój problem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.