Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
22-08-2007, 17:56
przestawiony rozrzad??
Autor Wiadomość
remkowsky
[Usunięty]

Wysłany: 12-01-2007, 15:34   przestawiony rozrzad??

w tej dziedzinie za mocny jeszcze nie jestem wiec pytam - czy to mozliwe ze rozrzad w 4G63 mogl sie przestawic? w poprzednim temacie pisalem o dziwnych objawach pt. oslabienie auta w przedziale obrotow 2800-3500 - przyspiesza normalnie, nagle cos go "dusi" i powyzej 3500 znowu frunie :?
kolega Krzyzak zapytal jaki przebieg ma obecny rozrzad... (zbliza sie 90kkm) Zatem jak to sie ma do tych objawow?? dodam ze filtry, kable i swiece nie wchodza w gre poniewaz niedawno byly wymieniane.
 
 
przemo_Jg
[Usunięty]

Wysłany: 13-01-2007, 14:38   Re: przestawiony rozrzad??

remkowsky napisał/a:
w tej dziedzinie za mocny jeszcze nie jestem wiec pytam - czy to mozliwe ze rozrzad w 4G63 mogl sie przestawic? w poprzednim temacie pisalem o dziwnych objawach pt. oslabienie auta w przedziale obrotow 2800-3500 - przyspiesza normalnie, nagle cos go "dusi" i powyzej 3500 znowu frunie :?
kolega Krzyzak zapytal jaki przebieg ma obecny rozrzad... (zbliza sie 90kkm) Zatem jak to sie ma do tych objawow?? dodam ze filtry, kable i swiece nie wchodza w gre poniewaz niedawno byly wymieniane.

Jeżeli nie wymieniałeś rozrządu lub go nie zdejmowałeś to sam sie nie przestwił w przeciwnym razie mogłoby sie to skończyć poważną naprawą głowicy (zawory,gniazda itp.)Pzryczyna musi tkwić w innej usterce.
 
 
remkowsky
[Usunięty]

Wysłany: 13-01-2007, 17:49   

yhm... w takim razie jakies pomysly co to moze byc??
 
 
skaja
[Usunięty]

Wysłany: 13-01-2007, 18:16   

ja sprawdziłbym dokładnie gaźnik
 
 
remkowsky
[Usunięty]

Wysłany: 13-01-2007, 18:22   

gaznik??? obawiam sie ze ten silnik nie posiada czegos takiego....
 
 
skaja
[Usunięty]

Wysłany: 13-01-2007, 19:07   

chodziło mi o przepustnice :P :P <<sorki>>
ale mnie cos cały czas przychodzi do głowy ten rozrząd
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13-01-2007, 20:21   

remkowsky napisał/a:
(zbliza sie 90kkm)

Wydaje się że tak czy owak należałoby go wymienić.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
remkowsky
[Usunięty]

Wysłany: 13-01-2007, 20:50   

no to nie podlega watpliwosci - planuje to zalatwic w przeciagu najblizszych 2 tygodni :wink:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 14-01-2007, 19:51   

pisze na podstawie problemow z jednym silnikiem, gdzie wylamal sie klin laczacy wal z zebatka walu rozrzadu - zebatka rozrzadu zmieniala swoje polozenie dynamicznie - przesuwajac sie raz w tyl, raz w przod, zmienialo sie wyprzedzenie zaplonu, momenty otwarcia i zamkniecia zaworow itd. - auto jezdzilo raz dobrze, raz zle i bylo to nieprzewidywalne - wszystko wyszlo podczas rozkladania rozrzadu...
 
 
remkowsky
[Usunięty]

Wysłany: 14-01-2007, 20:50   

no to dosyc ciekawe, rzeczywiscie czasem te objawy zanikaja tak poprostu... :?
mam nadzieje juz niedlugo wszystko sie wyjasni a wtedy podam przyczyne, moze komus sie przyda :wink:
 
 
JackD
[Usunięty]

Wysłany: 14-01-2007, 23:08   

ja bym postawił na aparat zapłonowy.... oraz regulację zaworów ale tutaj bym sie nie upierał...
wg mnie zapłon trochę przyspieszyć oraz przeczyścik kopułke i sprawdzić palec...
 
 
danielos212 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2016
Posty: 9
Skąd: Kłodzko
  Wysłany: 21-06-2016, 08:50   Problem z moim galancikiem:(

Witam mam problem z moim galantem 2.0 td . Auto odpalilo normalnie po przejechaniu 100 m szarplo mnie i po chwili zgasl , ropa byla ale na wszelki wypadek dokupiłem jeszcze (wskazowka mnie oszukuje) dolalem i krecilem nie moglem odpalic. Potem meczylem sie na kable zeby go odpalic i tak jak by byl zapowietrzony . Po godzinie palenia na kable udalo sie lecz nie mial sily jechac obroty skakaly i i gasl. Jaki problem co moglos sie stac, a i jak odpalilem to slychac stukanie spod klawiatury :( prosze o pomoc :| :| :|
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 21-06-2016, 08:53   

przecież masz pompkę ręczną pod maską - możesz sprawdzić czy nie ma wody, czy parafina się nie wytrąciła, wyczyścić i spróbować odpalić
jak dalej będzie problem to niestety opis jest zbyt ogólny by coś sensownego wymyślać - trzeba sprawdzić kompresję, układ rozrządu
 
 
danielos212 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2016
Posty: 9
Skąd: Kłodzko
Wysłany: 21-06-2016, 09:12   

ropa jest w filtrze , doczolgalem sie do mechanika i on na "słuch" stwierdzil ze rozrzad przeskoczyl

[ Dodano: 21-06-2016, 09:46 ]
moze ma ktorys zdjecie jak ma byc rozrzad ustawiony?
i jaki pasek ma tam byc , nie mam czasu isc do skelu a w necie zamowie taniej:)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 21-06-2016, 13:49   

sam nie przeskakuje, trzeba znaleźć przyczynę
może pasek balansowy pękł i wpadł po główny
ustawienia znajdziesz w manualu w dziale download
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.