Przesunięty przez: roch_27 22-08-2007, 17:56 |
przestawiony rozrzad?? |
Autor |
Wiadomość |
remkowsky [Usunięty]
|
Wysłany: 12-01-2007, 15:34 przestawiony rozrzad??
|
|
|
w tej dziedzinie za mocny jeszcze nie jestem wiec pytam - czy to mozliwe ze rozrzad w 4G63 mogl sie przestawic? w poprzednim temacie pisalem o dziwnych objawach pt. oslabienie auta w przedziale obrotow 2800-3500 - przyspiesza normalnie, nagle cos go "dusi" i powyzej 3500 znowu frunie
kolega Krzyzak zapytal jaki przebieg ma obecny rozrzad... (zbliza sie 90kkm) Zatem jak to sie ma do tych objawow?? dodam ze filtry, kable i swiece nie wchodza w gre poniewaz niedawno byly wymieniane. |
|
|
|
 |
przemo_Jg [Usunięty]
|
Wysłany: 13-01-2007, 14:38 Re: przestawiony rozrzad??
|
|
|
remkowsky napisał/a: | w tej dziedzinie za mocny jeszcze nie jestem wiec pytam - czy to mozliwe ze rozrzad w 4G63 mogl sie przestawic? w poprzednim temacie pisalem o dziwnych objawach pt. oslabienie auta w przedziale obrotow 2800-3500 - przyspiesza normalnie, nagle cos go "dusi" i powyzej 3500 znowu frunie
kolega Krzyzak zapytal jaki przebieg ma obecny rozrzad... (zbliza sie 90kkm) Zatem jak to sie ma do tych objawow?? dodam ze filtry, kable i swiece nie wchodza w gre poniewaz niedawno byly wymieniane. |
Jeżeli nie wymieniałeś rozrządu lub go nie zdejmowałeś to sam sie nie przestwił w przeciwnym razie mogłoby sie to skończyć poważną naprawą głowicy (zawory,gniazda itp.)Pzryczyna musi tkwić w innej usterce. |
|
|
|
 |
remkowsky [Usunięty]
|
Wysłany: 13-01-2007, 17:49
|
|
|
yhm... w takim razie jakies pomysly co to moze byc?? |
|
|
|
 |
skaja [Usunięty]
|
Wysłany: 13-01-2007, 18:16
|
|
|
ja sprawdziłbym dokładnie gaźnik |
|
|
|
 |
remkowsky [Usunięty]
|
Wysłany: 13-01-2007, 18:22
|
|
|
gaznik??? obawiam sie ze ten silnik nie posiada czegos takiego.... |
|
|
|
 |
skaja [Usunięty]
|
Wysłany: 13-01-2007, 19:07
|
|
|
chodziło mi o przepustnice <<sorki>>
ale mnie cos cały czas przychodzi do głowy ten rozrząd |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
remkowsky [Usunięty]
|
Wysłany: 13-01-2007, 20:50
|
|
|
no to nie podlega watpliwosci - planuje to zalatwic w przeciagu najblizszych 2 tygodni |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 14-01-2007, 19:51
|
|
|
pisze na podstawie problemow z jednym silnikiem, gdzie wylamal sie klin laczacy wal z zebatka walu rozrzadu - zebatka rozrzadu zmieniala swoje polozenie dynamicznie - przesuwajac sie raz w tyl, raz w przod, zmienialo sie wyprzedzenie zaplonu, momenty otwarcia i zamkniecia zaworow itd. - auto jezdzilo raz dobrze, raz zle i bylo to nieprzewidywalne - wszystko wyszlo podczas rozkladania rozrzadu... |
|
|
|
 |
remkowsky [Usunięty]
|
Wysłany: 14-01-2007, 20:50
|
|
|
no to dosyc ciekawe, rzeczywiscie czasem te objawy zanikaja tak poprostu...
mam nadzieje juz niedlugo wszystko sie wyjasni a wtedy podam przyczyne, moze komus sie przyda |
|
|
|
 |
JackD [Usunięty]
|
Wysłany: 14-01-2007, 23:08
|
|
|
ja bym postawił na aparat zapłonowy.... oraz regulację zaworów ale tutaj bym sie nie upierał...
wg mnie zapłon trochę przyspieszyć oraz przeczyścik kopułke i sprawdzić palec... |
|
|
|
 |
danielos212
Nowy Forumowicz
Auto: Galant V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2016 Posty: 9 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: 21-06-2016, 08:50 Problem z moim galancikiem:(
|
|
|
Witam mam problem z moim galantem 2.0 td . Auto odpalilo normalnie po przejechaniu 100 m szarplo mnie i po chwili zgasl , ropa byla ale na wszelki wypadek dokupiłem jeszcze (wskazowka mnie oszukuje) dolalem i krecilem nie moglem odpalic. Potem meczylem sie na kable zeby go odpalic i tak jak by byl zapowietrzony . Po godzinie palenia na kable udalo sie lecz nie mial sily jechac obroty skakaly i i gasl. Jaki problem co moglos sie stac, a i jak odpalilem to slychac stukanie spod klawiatury prosze o pomoc |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 21-06-2016, 08:53
|
|
|
przecież masz pompkę ręczną pod maską - możesz sprawdzić czy nie ma wody, czy parafina się nie wytrąciła, wyczyścić i spróbować odpalić
jak dalej będzie problem to niestety opis jest zbyt ogólny by coś sensownego wymyślać - trzeba sprawdzić kompresję, układ rozrządu |
|
|
|
 |
danielos212
Nowy Forumowicz
Auto: Galant V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2016 Posty: 9 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: 21-06-2016, 09:12
|
|
|
ropa jest w filtrze , doczolgalem sie do mechanika i on na "słuch" stwierdzil ze rozrzad przeskoczyl
[ Dodano: 21-06-2016, 09:46 ]
moze ma ktorys zdjecie jak ma byc rozrzad ustawiony?
i jaki pasek ma tam byc , nie mam czasu isc do skelu a w necie zamowie taniej:) |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 21-06-2016, 13:49
|
|
|
sam nie przeskakuje, trzeba znaleźć przyczynę
może pasek balansowy pękł i wpadł po główny
ustawienia znajdziesz w manualu w dziale download |
|
|
|
 |
|