Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Brak mocy po odłączeniu akumulatora
Autor Wiadomość
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 06-10-2012, 18:27   [EA5A/W 2.5] Brak mocy po odłączeniu akumulatora

Wymieniałem dziś świece i kable. Musiałem na aucie też coś zespawać i odłączyłem akumulator. Po złożeniu wszystkiego do kupy silnik wkręca się tylko na ok 2,5k obrotów.

Wyszukałem na forum procedurę nauki ECU ale nic nie pomogła. Nie wiem czy to ma znaczenie że u mnie światła świecą się cały czas więc ustawiłem je na pozycyjne.

We FAQ Procedura programowania ECU jest napisane że trzeba kluczyk ustawić na off a u mnie nie ma off... jest lock, acc, start i coś tam jeszcze ;) O którą pozycję chodzi?
_________________


 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 06-10-2012, 19:20   

Kolego, sprawdż czy dobrze podłączyłeś kable, czy czasem niepomyliłeś kolejności :D
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 06-10-2012, 19:48   

Odłączałem stary i podłączałem nowy więc na 99% jest dobrze...
_________________


 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 06-10-2012, 20:08   

A silnik pracuje równo ?
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 06-10-2012, 20:25   

Trudno powiedzieć bo na gazie trochę nie równo pracował i teraz jest podobnie.

EDIT: nie ma pierdzenia, strzelania itp jeśli o to chodzi...
_________________


 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-10-2012, 09:11   Re: Brak mocy po odłączeniu akumulatora

tresorex napisał/a:
u mnie nie ma off

OFF=LOCK :)

tresorex, no to teraz trzeba mieć nadzieję, że ECU się nie uszkodził podczas spawania bo gdzieś czytałem o takich historiach :|
Jeśli tylko masz taką możliwość to podmień ECU
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 07-10-2012, 09:13   

Chodziło mi o to, że jak trzymasz np na 2 tys obrotów , to czy silnik pracuje rowno, czy tak jak by niepracował na jedna świece
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 07-10-2012, 09:36   

Napewno podpiąłeś wszystkie kabelki/wtyczki :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 07-10-2012, 10:01   

komarsnk napisał/a:
tresorex, no to teraz trzeba mieć nadzieję, że ECU się nie uszkodził podczas spawania bo gdzieś czytałem o takich historiach :|


A nie powinien wywalić CE wtedy? U mnie się nie świeci...

waldi-1 napisał/a:
Chodziło mi o to, że jak trzymasz np na 2 tys obrotów , to czy silnik pracuje rowno, czy tak jak by niepracował na jedna świece


Chodzi równo.

robertdg napisał/a:
Napewno podpiąłeś wszystkie kabelki/wtyczki :?:


Sprawdzałem 3x i wszystko jest ale pójdę sprawdzić czwarty.
_________________


 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 07-10-2012, 10:17   

A co spawałeś przy aucie ??
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 07-10-2012, 10:19   

waldi-1 napisał/a:
A co spawałeś przy aucie ??
No własnie, co spawałeś :?: :P
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 07-10-2012, 10:46   

Dobrze by było też, jakbyś zrobił filmik :D oczywiście nie spawania tylko pracy silnika :lol:
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 07-10-2012, 10:49   

Do ukręconej, ułamanej śruby było trzeba dospawać nakrętkę żeby ją odkręcić...

Obroty wyglądają tak (gaz w podłodze):
http://www.youtube.com/watch?v=73dkdbSj5F4

A problem już rozwiązany :D :lol:

Przyczyną była opaska gumowej trąby dolotu bo przykręciłem ją pionowo i dzyndzel od przepustnicy haczył o nią :lol:
Widać to na filmiku :D
http://www.youtube.com/watch?v=MDN0Bt1Rkk0
_________________


 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 07-10-2012, 11:08   

haha , czyli zrobienie filmiku pomogło :D
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.