Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Wibracja karoserii przy 3000 obr/min Galant 91
Autor Wiadomość
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-01-2007, 11:31   

SOHC ma pokrywę zaworów węższą ( jeden wałek ) a świece są wkręcane odprzodu pod kątem. DOHC ma szeroką pokrywę ( jest na niej napisz Mitsubishi i Dohc lub 2000 ) i świece znajdują się u góry po środku tej pokrywy. Pewnie masz SOHC skoro nie wiesz czy to DOHC.
_________________

 
 
santanayana
[Usunięty]

  Wysłany: 18-01-2007, 19:29   

Tak , dokladnie z Twojego opisu wynika na 100% że jest to SOHC nie DOHC :) . Dzieki za info
 
 
kojot128 
Forumowicz

Auto: Colt CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 104
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-01-2007, 14:56   

Serek napisał/a:
Wymiana paska rozrządu wraz z rolkami to koszt. ok 300 zł ( mechanik ). Podczas montażu całości mechanik musi ustawić pompę oleju zg. z opisem na stronie Krzyżaka ( śrubokręt ). Powinno być ok.


może kolega ma namiary na mechanika we Wrocławiu, który dobrze i tanio poustawia mi te przestawione wałki
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-01-2007, 16:35   

Nie, nie mam. Mojemu mechanikowi musiałem podsunąć pomysł ze śrubokrętem, ponieważ po 2-ej rozbiórce rozrządu załamywał ręce. Szkoda mi go było i czasu miałem mało więc powiedziałem co ma zrobić. Koszty, które podałem dotyczą silnika 4G37 ( 1.8 SOHC ). U Ciebie ( jeżeli 2.0 SOHC ) - patrz kosztorys Krzyżaka. Mój silnik już zna a nie chcę, żeby eksperymentował u Ciebie. Kiedyś podałem namiary na ten warsztat, ale to było w czasach kiedy pracował tam gość z Galantem takim jak Twój.
_________________

 
 
kojot128 
Forumowicz

Auto: Colt CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 104
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-01-2007, 20:54   

Mam namiar na warsztat na Okólnej, ale po ostatniej wpadce jego pracownika z moim amorkiem to już mam mieszane uczucia - jak zaczną mi te wałki ustawiać to może być gorzej niż jest - może to zostawić? Kurcze sam już nie wiem…
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-01-2007, 21:18   

Hehe, skąd wiedziałeś że chodzi o Okólną. :shock: Ale numer :mrgreen: Kto by pomyślał. O kim mówisz ? O Bartku ? Niewysoki brunet w kombinezonie ? Jak będę następnym razem to zagaję o amortyzator w galancie, ciekawe co odpowie :wink: Powiem tak ( jest to sprawa ogólnie znana wśród mitsumaniaków ): każdemu mechanikowi musisz patrzeć na ręce. Oprócz osób na forum nie znam nikogo, kto zna się chociaż w 60% na Mitsubishi. Wszyscy lecą na rutynie i to ich gubi, no i oczywiście nasze autka. Oczywiście zawsze możemy podjechać razem do niego i sprawdzić jak się wywiązuje z roboty. Jak zrobi dobrze to zapłacisz, jak źle to jego kłopot. Będzie robił do skutku. A my popilnujemy.
_________________

 
 
kojot128 
Forumowicz

Auto: Colt CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 104
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-01-2007, 21:29   

Osobiście to on się tym nie zajmował wygląda na dość zaganianego, tylko jego prawa ręka tzw. złota rączka...
To jak mam to rozumieć, że panowie uczyli się wymieniać rozrząd na twoim aucie? Może z ustawieniem mojego wałka pójdzie im łatwiej.
 
 
santanayana
[Usunięty]

Wysłany: 21-01-2007, 21:06   W który otwór ma wejść śrubokręt?

Tak ,Sobie patrzyłem na te obrazki dotyczace wymiany rozrzadu ale nie mogę się połapać w które miejsce wsadzić śrubokręt żeby sprawdzić czy prawidłowo pompa oleju jest ustawiona?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24314
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 21-01-2007, 21:10   

jak patrzyles na moja www to tam jest fotka - na pierwszym planie widac (rozmazana) zebatke pompy oleju wlasnie, a potem widac ten garb na bloku i na jego koncu jest ta srubka
 
 
santanayana
[Usunięty]

Wysłany: 21-01-2007, 21:50   

Fakt, jest , mam ją wykrecic i wsadzić tam śrubokręt ?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24314
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 21-01-2007, 21:53   

zgodnie z instrukcja - przy rozrzadzie ustawionym na znaki
 
 
santanayana
[Usunięty]

Wysłany: 21-01-2007, 22:07   

Upewniam się tylko :) bo to mój brat będzie robił ten rozrząd, i miał pytania odnosnie tej instrukcji :) bo nie wiedział gdzie ten śrubokret wsadzić . Powiedział ze normalnie żaden mechanik który o tym nie wie w życiu nie ustawił by tego rozrzadu
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-01-2007, 15:29   

Cytat:
Powiedział ze normalnie żaden mechanik który o tym nie wie w życiu nie ustawił by tego rozrzadu

Zgadza się, żaden. Chyba nigdzie indziej nie wkłada się tego śrubokrętu w d...ziurkę do pompy olejowej.
Cytat:
To jak mam to rozumieć, że panowie uczyli się wymieniać rozrząd na twoim aucie?

Nie, poprostu nie znali fachowej instrukcji składania rozrządu w Galancie 4G37.
_________________

 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24314
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 22-01-2007, 16:11   

Powiem tak - trzeba sie naprawde postarac, zeby go zle zlozyc, bo normalnie przeciwwaga walka balansowego jest na dole, a jak ktos ustawi ja na gorze (wtedy sie nie da tego wkretaka wcisnac), to przy lekkim ruchu zębatką pompy olejowej sama sie ona obraca zjezdzajac ze znakow - zeby przeciwwaga w dol zjechala. Dlatego twierdze, ze naprawde sporo sie trzeba nameczyc, zeby to zle zlozyc...
 
 
kojot128 
Forumowicz

Auto: Colt CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 104
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27-04-2007, 21:06   

Po długo trwałej walce wyczerpującej i nierównej został w moim aucie poprawiony błąd pseudo mechaników – pompa olejowa ustawiona jak należy – żadnych wibracji, nowe auto.
Jeszcze raz wielkie dzięki dla Krzyżaka za trafne wskazówki…!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.