Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA3A/W 2.4] Brak mocy i kontrolka silnika (pomaranczowa)
Autor Wiadomość
Carollus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2012
Posty: 36
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 06-12-2012, 12:21   [EA3A/W 2.4] Brak mocy i kontrolka silnika (pomaranczowa)

Witam, od dłuższego czasu w Niemczech mam galanta 2.4. Jeździł bardzo dobrze, ostatnio zdecydowałem się sprowadzić go do polski i jak na złość zaczęło mu brakować mocy. Przyspiesza i to z wielkim trudem do 120 km i dalej nie idzie. Mam wrażenie jakby miał tylko z 40 koni. Przy tym zapala się kontrolka z silnikiem (pomarańczowa). Nie mam pojęcia co to może być, może nie chce na polski drogi :P Wiecie może co to może być?
Z góry dziękuje i pozdrawiam :)
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 06-12-2012, 13:00   

na początek trzeba podpiąć pod komputer i sprawdzić kod błędu ,resztą można się zająć po sprawdzeniu błędu
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
Carollus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2012
Posty: 36
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 06-12-2012, 13:22   

Ja aktualnie jestem w Polsce, tam użytkuje samochód moja matka i była w mitsubishi ze swoim przyjacielem i podłączali pod komputer. Tyle że nie potrzebnie przed tym rozłączyli klemy i na badaniu nic nie wyskoczyło. Czekają teraz aż znów pojawi się problem, wtedy podłączą go jeszcze raz. :?
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 06-12-2012, 13:29   

prawdopodobnie uległa awarii przepustnica lub regulator ciśnienia lub jeszcze coś innego ale to można stwierdzić po kodzie odczytaniu błędów
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
Carollus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2012
Posty: 36
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 06-12-2012, 13:31   

Jak tylko będę coś więcej wiedział to napisze. dzięki wielkie :)
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 06-12-2012, 13:46   

radek79 napisał/a:
na początek trzeba podpiąć pod komputer i sprawdzić kod błędu ,resztą można się zająć po sprawdzeniu błędu


Lub inny darmowy sposób:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3245
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 06-12-2012, 16:40   

Owczar napisał/a:

Lub inny darmowy sposób:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3245

Duże szanse, ze w GDI-ku nie zastosujesz spinacza :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 07-12-2012, 00:05   

Zależy z którego roku. Tylko egzemplarze z początku produkcji miały taką opcję, ale autor nie napisał o jaki chodzi...
 
 
Carollus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2012
Posty: 36
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 07-12-2012, 20:48   

Sorki już piszę... Podłączyli w Niemczech pod komputer w Mitsubishi i okazało się że przepustnica a dokładniej elektromagnez... Ile może kosztować nowa przepustnica? Chyba
że można go jakoś oszukać...?
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 07-12-2012, 20:54   

Carollus, wystarczy dobrze wyczyscic:)
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-12-2012, 21:18   

Carollus napisał/a:
Ile może kosztować nowa przepustnica? Chyba

że można go jakoś oszukać...?


Szukaj uzywki .

Np :
http://moto.allegro.pl/mi...2838883606.html
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 07-12-2012, 21:20   

Carollus napisał/a:
Sorki już piszę... Podłączyli w Niemczech pod komputer w Mitsubishi i okazało się że przepustnica a dokładniej elektromagnez... Ile może kosztować nowa przepustnica? Chyba
że można go jakoś oszukać...?

trzeba od nowa go przykleić ,poprawić po fabryce ,nowa kosztuje około 15tyś/zł
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
yam1530 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0TDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 386
Skąd: Brzeg/Wrocław
Wysłany: 07-12-2012, 22:10   

Witam
Co prawda mam TD ale miałem podobny problem. Samochód przyśpieszał ale tylko do ok 100 potem jak by mu mocy brakowało i zapalała się kontrolka. Jak zwolniłem kontrolka gasła. Odczytywałem błędy i wyszło że zawór na pompie wtryskowej. Podjechałem do serwisu, gość się przejechał i podłączył pod komputer , potwierdził błąd zawór w pompie, zawór nie do dostania osobno trzeba cała pompę. Na odchodne powiedział mi żebym spróbował wymienić filtr paliwa bo to może pomóc. Powiedział też że zanim zaczną diagnozować silnik GDI to wymieniają filtr paliwa, bez tego nie podchodzą.
W domu podłączyłem paliwo bez filtra (by pass), wszystko wróciło do normy, przyspiesza jedzie. Pojechałem do sklepu kupiłem filtr i wszystko jest ok.
Spróbuj wymienić filtr, mały koszt więc dużo nie ryzykujesz.
Pozdrawiam
_________________
Galant EA6A 4D68
Moja była Carisma '96 1.6
 
 
Carollus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2012
Posty: 36
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 07-12-2012, 22:27   

radek79 napisał/a:
Carollus napisał/a:
Sorki już piszę... Podłączyli w Niemczech pod komputer w Mitsubishi i okazało się że przepustnica a dokładniej elektromagnez... Ile może kosztować nowa przepustnica? Chyba
że można go jakoś oszukać...?

trzeba od nowa go przykleić ,poprawić po fabryce ,nowa kosztuje około 15tyś/zł


Tyle kosztuje nowa?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 08-12-2012, 00:50   

Ewentualnie http://allegro.pl/przepus...2834530600.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.