Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E57A 2.0D] Słabe hamulce nożne, zadziałają za 3wciśnięciem.
Autor Wiadomość
hopenik 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 96
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2011
Posty: 15
Skąd: z google
Wysłany: 26-12-2012, 13:51   [E57A 2.0D] Słabe hamulce nożne, zadziałają za 3wciśnięciem.

Witam,
Mam problem.
Hamulce w moim Galanciku załączą się za 3 naciśnięciem pedała.
Pierwsze naciśnięcie to pedał luźno idzie na dół, za drugim razem czuje lekki opór a dopiero po 3 nieciśnięciu czuje już spory opór i dopiero prawidłowo hamuje.
Czy to problem uszczelnienia, dodam że widzę ubytki płynu hamulcowego w zbiorniczku i tak samo ubytki w zbiorniczku od sprzęgła.
Dodam jeszcze że ciągle świeci mi kontrolka ręcznego i to przeważnie tylko zimą.
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 26-12-2012, 13:54   

zapowietrzony układ, nieszczelności lub niski stan płynu kontrolka ręcznego też o tym informuje

Odpowietrzyć jak problem będzie się powtarzał układ nieszczelny
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
hopenik 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 96
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2011
Posty: 15
Skąd: z google
Wysłany: 28-12-2012, 13:03   

układ odpowietrzyłem, nie widzę zbytnio wycieków, płyn na stałym poziomie ale hamulce jednak jak były słabe tak są. Dopiero ciężko pedał chodzi po 3 naciśnięciu, później po kilku minutach znów lekko.
Szukam nieszczelności ale obstawiam na słabą pompę.
Co wy na to?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 28-12-2012, 14:47   

hopenik napisał/a:
Szukam nieszczelności ale obstawiam na słabą pompę.

Lub serwo i zawór na przewodzie do niego czy trzyma , kiedyś podobna była sytuacja tu na forum nieszczelność czujnika w serwie
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-12-2012, 15:42   

milo, a co ma serwo do braku oporu na pedale hamulca, raczej na odwrót, biorac pod uwagę sens wypowiedzi:
hopenik napisał/a:
Pierwsze naciśnięcie to pedał luźno idzie na dół, za drugim razem czuje lekki opór a dopiero po 3 nieciśnięciu czuje już spory opór i dopiero prawidłowo hamuje.


hopenik było coś robione przed tym jak hamulce się popitoliły czy nie :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
hopenik 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 96
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2011
Posty: 15
Skąd: z google
Wysłany: 28-12-2012, 15:54   

robertdg nic nie było robione, po prostu stało się to z dnia na dzień.

Nikt jeszcze nie grzebał przy tym oprócz mnie, nie lubię oddawać misia do mechanika bo zawsze coś mi spidolą. U mnie nie ma dobrego mechanika, dlatego sam naprawiam.

Pompa Vacum prawidłowo działa.

Jeden mechanik podpowiedział mi żebym podmienił pompę, ale nie mam. Będę musiał zakupić i sprawdzić.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-12-2012, 16:19   

Jak odpowietrzałeś układ to płyn przelewales przez węzyk czy na posadzke :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
hopenik 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 96
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2011
Posty: 15
Skąd: z google
Wysłany: 28-12-2012, 17:22   

Płyn na posadzkę się lał, nie chciało mi się bawić z wężykiem.
Bo i tak na dworze to robiłem :)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-12-2012, 20:01   

No to masz problem, bo jakbyś miał założony węzyk to byś przynajmniej widział czy nie pokazują się permamentne babelki powietrza.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 28-12-2012, 22:41   

Sądząc po modelu auta,masz z tyłu bębny :) jeżeli szczęki będą za bardzo ściśnięte,to będziesz miał taki właśnie efekt.spróbuj zaciągnąć ręczny,i wtedy zobacz czy pedał będzie wpadał.
:)
_________________

 
 
 
hopenik 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 96
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2011
Posty: 15
Skąd: z google
Wysłany: 29-12-2012, 11:40   

jacek11 niestety po zaciągnięciu ręcznego ten sam objaw, więc obstawiam na przepuszczającą pompę hamulcową. Muszę zakupić drugą i sprawdzić.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 29-12-2012, 11:52   

Jednak wydaje mi się,że trzeba zajrzeć do bębnów :) skoro robisz sam,to nic to nie kosztuje,a przy okazji sprawdzisz co tam słychać :)
jeszcze jedno.w jaki sposób odpowietrzałeś układ?zacząłeś od tyłu?
_________________

 
 
 
hopenik 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 96
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2011
Posty: 15
Skąd: z google
Wysłany: 29-12-2012, 12:00   

Bębny i tak pewnie są do wymiany bo już jakieś 2 lata tam siedzą i pewnie się zużyły.
Muszę tam zajrzeć ale jak pogoda będzie lepsza.

Ja odpowietrzyłem tylko przód, z tyłu mam bębny i nawet nie wiem jak odpowietrzać je.
 
 
k@rol 
Mitsumaniak
02605/KMM


Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: Bedzin
Wysłany: 29-12-2012, 13:42   

przy bębnach też jest odpowietrznik, poszukaj a znajdziesz... :wink: podejrzewam że jakiś cylinderek puszcza, proponuję obczaić ten tył, odpowietrzyć i dopiero się martwić o pompę. Bez prawidłowego odpowietrzenia wszystkich kół i sprawdzenia szczelności układu nic nie wymieniaj :wink:
Aha odpowietrzanie zaczyna się od koła najdalej pompy w moim przypadku( E54A)
lewy tył następnie po przekątnej
prawy przód
prawy tył
lewy przód

Przynajmniej ja tak odpowietrzałem i jest git :mrgreen:
_________________
Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996

Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 
 
hopenik 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 96
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2011
Posty: 15
Skąd: z google
Wysłany: 31-12-2012, 17:49   

Dzięki kolego k@rol
odpowietrzania na rurce pomogło, mam tylko do wymiany regulator na tyle bo padł całkiem.

Pozdrawiam :)
Dziękuję za pomoc i życzę udanego sylwestra

[ Dodano: 03-01-2013, 13:00 ]
Niestety przyszedł nowy rok i problem powrócił.
Więc nie mam pomysłów co może być przyczyną.

Jak zrobiłem to autko praktycznie stało na podwórku 4dni, jak się przejechałem to niestety problem hamulcowy powrócił.
Czy to spowodowane jest złym stanem pompki czy może płyn hamulcowy za stary ( ma jakieś 3latka )
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.