Grandis 6os. 2.0 DID z niemiec |
Autor |
Wiadomość |
PIOTR_FOTO
Forumowicz

Auto: Galant 2.5V6 i PajeroII 3.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2011 Posty: 152 Skąd: Łuków
|
Wysłany: 03-01-2013, 10:21
|
|
|
Cytat: | Ja mam model 2008, data produkcji to 06.2007 i też mi pękła przy 140 kkm |
A czy podczas pęknięcia głowicy ucierpią też inne elenty silnika (np zawory tłoki). Czy kiedy już to się stanie to naprawa jest droga (chodzi o koszt części)? |
|
|
|
 |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
Wysłany: 03-01-2013, 14:02
|
|
|
Zależy gdzie ci pęknie i ile tak będziesz jeździł.
Mi pękła tak że płyn uciekał razem ze spalinami, gorzej jak idzie do oleju wtedy łożyska w turbie szybko padają. No i ogólnie masz smarowanie silnika mixem oleju z płynem. Dlatego ważne jest żeby tak długo nie jeździć i nie pałować auta.
Sam odlew nowy głowicy to koszt 1500 netto, jak ktoś dbał o zmiany oleju to wszystkie ruchome części przekłada się ze starej głowicy plus nowe uszczelki i robocizna to wyjdzie z 2500 netto. |
|
|
|
 |
PIOTR_FOTO
Forumowicz

Auto: Galant 2.5V6 i PajeroII 3.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2011 Posty: 152 Skąd: Łuków
|
Wysłany: 03-01-2013, 14:52
|
|
|
Dzięki, tak pytam bo się cały czas waham czy wziąć Grandisa z dieslem z vw czy 2.4 benzynę mivec i zagazować. A tak na marginesie to gdzie Grandis ma koło zapasowe-pod spodem auta? |
|
|
|
 |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
Wysłany: 03-01-2013, 16:52
|
|
|
Tak, z tyłu po lewej stronie, w Holandii właśnie w tym miejscu zakładają butle w kształcie koła i osłonę z grubej blachy żeby nie zabierać bagażnika.
Butla w bagażniku zabiera miejsce i nie pozwala schować trzeciego rzędu siedzeń. |
|
|
|
 |
skull
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Grandis 2,4 MiVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Mar 2008 Posty: 614 Skąd: Kentaki
|
Wysłany: 18-01-2013, 23:20
|
|
|
ja właśnie mam butlę w bagażniku i fakt lipa z tym rozwiązaniem. Dobra strona,że butla jest duża i nie trzeba często tankować. Auto ogólnie jest super ,tylko z wyposażeniem to Mitsubishi dziaduje,żeby w tej klasie auta kontrola trakcji czy też klimatronic nie było w standardzie to... |
_________________
 |
|
|
|
 |
juar_78
Forumowicz
Auto: MitsubishiLancerKombi2.0 2006
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 10 Lut 2007 Posty: 461 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 19-01-2013, 15:46
|
|
|
patrycjuszek napisał/a: | Tak, z tyłu po lewej stronie, w Holandii właśnie w tym miejscu zakładają butle w kształcie koła i osłonę z grubej blachy żeby nie zabierać bagażnika.
Butla w bagażniku zabiera miejsce i nie pozwala schować trzeciego rzędu siedzeń. |
A ile wtedy taka butla może mieć pojemności, bo kiedyś coś czytałem, że symboliczną. |
|
|
|
 |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
Wysłany: 20-01-2013, 21:03
|
|
|
Zbiornik troidalny o średnicy 650mm i wysokości 200mm ma pojemność 50 litrów czyli 43 powinno wejść. Jest to wymiar prawie jak dojazdówka tylko prześwit ci zmaleje o 3 cm ze względu na osłonę z blachy. Czyli zasięg na trasie to ok 400 km. To chyba nieźle.
Zbiornik zrobiony z 3-ech walców o średnicy 200mm i długości 700mm będzie miał pojemność 60l. Także są teraz różne opcje trzeba tylko dobrze pomierzyć i z gazownikiem dogadać.
Możesz nawet wywalić końcowy wspawać samą rurę i wtedy masz full miejsca. |
|
|
|
 |
|