Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A] Tuning mechaniczny V6
Autor Wiadomość
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-12-2012, 20:19   

MKV napisał/a:
swinks_UK napisał/a: nabassu napisał/a: Manuala mozna by wzmocnic. Moze moze...



Jakie "może"? Nic nie trzeba. Znam co najmniej 4 różne tzw. VR2 jeżdżace bezawaryjnie z mocą 260 - 300 kucy.

Jedynie trzeba mieć sanki po 2gim lifcie, by tylne turbo się ładnie wpasowało.



Czyli mój białas spełnia wszystkie wymagania do swapowania



Rób , rób Maciek jestem ciekaw efektów , moze bedę następny... :wink:
 
 
nabassu 
Forumowicz


Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-12-2012, 21:27   

E tam, czego tu byc ciekawym? nuda i rutyna :D wszyscy juz to mieli ;)
Tomku, to dobry nius ze manuel daje rade. Czyli tylko automata sie bac.
Juice, my to juz do wszystkiego pchamy te sohcowe V6, zadna frajda :D Dajcie jakies 3,8 z miveciem! o! V6 z FTO! 3,5 GDI z pojarki! 2,0 Turbo, kompresor. silnik z tylu! wzdluznie, tyl naped! VR-4 turbo-kompresor!
Jakis czelendż żeby był :>
_________________
Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem".
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 03-12-2012, 22:43   

MKV napisał/a:

Czyli mój białas spełnia wszystkie wymagania do swapowania :D

Potrzebujesz jeszcze:
- orurowania dolotu i intercoolera
- wiązki z vr4 by zrobić hybrydę
- fajkocewek
- przepływki
- customowego wydechu ("dwururki")
- kompa z vr4
- by to jakoś jeździło jeszcze wymiana stabilizatorów na grubsze
Czyli nie takie hop-siup :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10733
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 01-02-2013, 01:07   

http://www.youtube.com/watch?v=wB7KONxzWcs

http://www.youtube.com/watch?v=XUFNjCBzoqA

Jest moc...:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 01-02-2013, 21:05   

Marcino napisał/a:

Jest moc...:)

Jest...
... na 6G72 i GT35R, żadna filozofia :wink:
Ciekaw jestem jak to jeździ na torze. No tak... zapomniałem, ze w USA nie mają czegoś takiego jak tory, i potrafia jedynie dusić po prostej na 1/4 mili lub kręcić się w kółko jak w NASCAR :mrgreen:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10733
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 01-02-2013, 22:13   

swinks,
A jak bym przywiózł prosto z Japonii ecu do gala V6, dało by to coś? Idzie tam trafić na inaczej zaprogramowany komp nie na Europe?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-02-2013, 22:31   

Marcino napisał/a:
swinks,
A jak bym przywiózł prosto z Japonii ecu do gala V6, dało by to coś? Idzie tam trafić na inaczej zaprogramowany komp nie na Europe?

mnie też temat interesuje?
Jak się ma ecu z jpn do eu?? Czy są też jakieś różnice w silnikach??
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 01-02-2013, 23:12   

Szukałem już wsadu do V6 z JP. ALe z tego co udało mi się ustalić to nie było V6 2WD na rynek azjatycki.
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 02-02-2013, 09:34   

Jak to nie było a taki model : EA5W LRPE(automa) lub LNPE(manual)?
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 02-02-2013, 10:56   

Rzeczywiście są, ale mają tak samo EGR i inne cuda. Więc wątpię by miały więcej KM lub Nm.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 02-02-2013, 23:03   

Owczar napisał/a:
Szukałem już wsadu do V6 z JP. ALe z tego co udało mi się ustalić to nie było V6 2WD na rynek azjatycki.

Eee tam, słabo szukałeś... :mrgreen:
EAxx na JDM szły w całkiem sporych ilościach. W japońskich wyszukiwarkach musisz napisać "Regnum" a nie "Legnum" jeśli szukasz kombiaka. :wink:

Mapy pod JDM były inne ze względu na rodzaj benzyny. Zdaje sie się, że bardziej ubogo i kąt wyprzedzenia zapłonu odrobinę inaczej. Spalanie mniejsze, ale emisja HC dużo wyższa (poza normami EU).
Ecu na JDM miały złącze 4 wtyczkowe M-3a.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-02-2013, 23:31   

swinks_UK, Czyli co trzeba by było zmienić w europejskim ecu, aby zwiększyć moc/moment i ewentualnie zmniejszyć spalanie (to nie koniecznie, ale nie zwiększać przynajmniej)
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 02-02-2013, 23:53   

W tym silniku samymi mapami ugrać można pewnie z 5KM. Bez przeróbek mechanicznych nie ma sensu zmieniać map.
 
 
MKV 
Mitsumaniak
Kovalio


Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 1050
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 03-02-2013, 16:07   

Owczar napisał/a:
W tym silniku samymi mapami ugrać można pewnie z 5KM. Bez przeróbek mechanicznych nie ma sensu zmieniać map.


No czyli nic jak tylko dłubać głowice i jakoś to podstroić, podlać paliwem itp ;)
Jakoś mnie tak naszło, żeby w drodze do dużo droższej wersji jaka jest kupno anglika VR4 i swap do mnie zrobić sobie trochę mocniejsze NA czyli kupić jakies głowice z V6 w jak najlepszym stanie i oddać je do kompletnej obróbki oraz jakoś to podstroić (jakąś świnię chyba podbiąć no chyba, ze seryjnego kompa można przeprogramować)
_________________
Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 03-02-2013, 20:11   

MKV napisał/a:
(jakąś świnię chyba podbiąć no chyba, ze seryjnego kompa można przeprogramować)


Ja bym szedł w świnię. Chciałem zgrać swoją mapę i się z nią pobawić, ale się nie udało :/ Poza tym ze świnią zmieniasz parametry online, a z modyfikacją mapy już tak szybko nie jest, więc strojenie byłoby czasochłonne.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.