[EA5A/W 2.5] Wspomaganie - wyciek |
Autor |
Wiadomość |
Elmosquito
Forumowicz BORN TO RIDE
Auto: Mitsubishi Galant V6 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 42 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 14-02-2013, 17:12
|
|
|
Dzieki, zaraz biore sie za wymiane.
To jest inny post, ale niebardzo mam czas szukac po forum, a chce wymienic od razu olej w skrzyni. Powinno to być proste, ale nie mogę zlokalizować koreczka do spuszczenia i do napełnienia skrzyni. Macie jakies zdięcja albo sugestie gdzie to znajdę? |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Elmosquito
Forumowicz BORN TO RIDE
Auto: Mitsubishi Galant V6 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 42 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 14-02-2013, 17:29
|
|
|
Nie, zapomnialem dodać, że chodzi o manual, wersja EA5W, silnik 6A13 |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Elmosquito
Forumowicz BORN TO RIDE
Auto: Mitsubishi Galant V6 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 42 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 14-02-2013, 17:42
|
|
|
ile mam przebiegu tego nie wiedza nawet najstarsi górale, a olej i tak juz kupilem poza tym skrzynia nie chodzi juz tak jak to bylo na poczatku. |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
scoratir
Forumowicz

Auto: Carisma II 1.6 99KM 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 328 Skąd: RLA
|
Wysłany: 14-02-2013, 18:42
|
|
|
m6riano napisał/a: | odpal silnik,odepnij wąż ze zbiorniczka i poczekaj aż wszystko wyleci..potem wepnij wąż z powrotem i wlej płyn...;-) | Ale w taki sposób wyleci cały olej nawet z maglownicy? Będę się za to zabierał niedługo i dlatego pytam... Korka spustowego chyba nie ma o ile dobrze patrzyłem na maglownicę... |
_________________ Carisma 1.6 R4 '99 4G92 moja http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Galant 2.0 V6 '94 6A12 MIVEC brata http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=47575 |
Ostatnio zmieniony przez scoratir 14-02-2013, 18:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 14-02-2013, 18:47
|
|
|
waldi-1 napisał/a: | To niewymieniaj, bo po co, pewnie masz ledwie ponad 200 ty przebiegu |
Zapoznaj sie z informacją zawartą w książce obsługi i nie pisz bzdetów
Elmosquito, Wymiana oleju w skrzyni intuicyjnie, korek spustowy pod krótką półosią, korak zalewowy(on tez oznacza poziom) od strony chłodnicy na prawo od wysprzęglika |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Elmosquito
Forumowicz BORN TO RIDE
Auto: Mitsubishi Galant V6 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 42 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 14-02-2013, 22:18
|
|
|
Dzięki za pomoc, już jestem po zabiegu wszystko banalnie proste. całość nie trwała więcej niż godzinę. Co do śrubek to nie dalo sie nie zauwazyć. |
|
|
|
 |
Zhan
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 695 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 06-08-2013, 09:52
|
|
|
Koledzy, co lejecie do układu wspomagania? Czy można tam wlać DiaQueena SP III, zostawiłem sobie litr na dolewki do skrzyni ale nie ubywa więc mógłbym wykorzystać do wspomagania bo chyba nigdy nie był wymieniany a mam już ponad 330 tys na liczniku. |
|
|
|
 |
lichwala
Nowy Forumowicz
Auto: EA5W 2,5 V6 '97r A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2009 Posty: 7 Skąd: Warszawa/Tarnów
|
Wysłany: 02-09-2013, 10:50 jaki olej do wspomagania
|
|
|
Witam,
dołączam się do pytania kolegi Zhana, pozostał mi Castrol transmax Z z wymiany oleju w automatycznej skrzyni biegów (polecam bo wszystko super chodzi i jest o połowę taniej) i tez chciałbym go użyć do wymiany oleju we wspomaganiu. Znawcy tematu pomóżcie.
[ Dodano: 02-09-2013, 12:43 ]
do naszego miśka płyn powinien spełniać normę DEXRON lub DEXRON II i teraz pytanie jakie to są wymogi, biorąc pod uwagę że to było 20 lat temu, może teraz większość płynów ją spełnia albo się mylę i bardziej chodzi o skład lub lepkość
http://www.olejesamochodo...exron-iii---1l/
ten na pewno można, ale transmax z już pewnie nie
podejrzewam że nikt mi nie potwierdzi na 100% więc nie ma co żydzić i trzeba wydać 22 zł np na takiego OLEJ PRZEKŁADNIOWY MOBIL ATF 220 (czerwony, spełnia normę DEXRON II). Mam rację? |
_________________ Audi 80 B3 1,8 z gazem - stary dobry Niemiec.
Galant 2,5 V6 - pierwszy Japoniec.
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 02-09-2013, 13:52
|
|
|
lichwala napisał/a: | Znawcy tematu pomóżcie. | znaczy pytasz czy możesz do wspomagania wlać ten Transmax Z? - oczywiście że tak |
|
|
|
 |
lichwala
Nowy Forumowicz
Auto: EA5W 2,5 V6 '97r A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2009 Posty: 7 Skąd: Warszawa/Tarnów
|
Wysłany: 02-09-2013, 15:52
|
|
|
Tak, pytałem o Transmax Z. A wlewałeś albo słyszałeś żeby ktoś wlał, bo trochę się obawiam, mimo że radzi to sam Krzyżak |
_________________ Audi 80 B3 1,8 z gazem - stary dobry Niemiec.
Galant 2,5 V6 - pierwszy Japoniec.
 |
|
|
|
 |
Arturek19_01
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Galant VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2013 Posty: 36 Skąd: Radoszewice
|
Wysłany: 07-09-2013, 22:15
|
|
|
Witam.. Odnośnie wspomagania to mam taki problem że pompa mi wyje cały czas i ciężko się kręci.. Wymieniłem płyn w układzie wspomagania i było wszystko ok... ale przez jakiś tydzień góra dwa.. czyli jakieś 300km i od nowa to samo.. i teraz pytanie czy to napewno wina pompy?? czy możliwe że jakaś inna część w tym układzie.. dodam jeszcze że płyn zaczyna się "gotowa" po przejechaniu gdzieś 4km... proszę o pomoc;) |
_________________ Taki jak każdy.. inny niż wszyscy... |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 08-09-2013, 08:22
|
|
|
Skoro płyn się gotuje/pieni to pompa będzie wyć przez obecność pęcherzyków powietrza, Sprawdziłbym elementy układu wspomagania - przewody, rurki, etc., skupiłbym się na listwie kierowniczej. Zakładam, że jak płyn był wymieniony to układ został prawidłowo odpowietrzony
Przypomnij sobie czy wczesniej przypadkiem nie pomyliłeś płynów uzupełniając wspomaganie |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|