Po wymianie uszczelki pod głowicą nie odpala |
Autor |
Wiadomość |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 14-02-2013, 19:07
|
|
|
Panowie pierscienie wymienione , auto odpaliło po dłuzszym kręceniu , jak zmniejszyłem dawke paliwa ( wcięcie na srubie jest poziomo , było pionowo ) to jak by szybciej załapał i zero dymu przy odpaleniu . Pompa ustawiona wg czujnika na 100 . Zawory na ciepłym ustawiłem na 0.25 , ale wydaje mi sie ze są za luzne bo cos stukają troszke . Problem pojawia sie gdy silnik jest gorący , zeby go odpalic trzeba pokręcic dłuzej niz zwykle , załapuje załapuje i odpala , na zimnym niema problemu odpala od strzała , obroty mam ustawione na 750 , tak jak pisze na tabliczce pod maską . Powiedzcie co z tym odpalaniem na ciepłym ? czemu tak sie dzieje ? zawory za luzne ? |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 14-02-2013, 20:36
|
|
|
Ustaw kąt wtrysku 0,97-1,03 mm... na obudowie rozrządu koło pasowe silnika 9 st takie powinny być wartości ,i dobrze ustaw luzy zaworowe bo może jak gorący to sie podpiera |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 14-02-2013, 23:01
|
|
|
Kąt mam na 1.00 , a luzy zaworowe na gorącym 0.25 .... jutro test pompy z zimną wodą i se okaze co dalej ... |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 14-02-2013, 23:03
|
|
|
kreci kreci i nie pali ? a moze jest zapowietrzony, dlatego nie bangla |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 14-02-2013, 23:24
|
|
|
dwa razy pod pompuje i jest twarda , a po nocy jak zimny to tylko grzeje i odpala bez problemowo |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 15-02-2013, 21:54
|
|
|
slavo_p zrobiłeś jak pisałem z pompą |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 15-02-2013, 22:01
|
|
|
tak MILO polewałem wodą nie było róznicy ;/ wiec problem tki gdzie indziej . Dzisiaj przyjzałem sie wtryskom i listwie przelewowej , na pierwszym i drugim wtrysku pojawiała sie ropa tak jak by ciekła z pod listwy przelewowej , czy to by miało wpływ na odpalanie na gorącym ?
jak wykręciłem wtryskiwacze to zauważyłęm tez ze tylko pod trzema wtryskiwaczami są te małe podkładki (pod koncówke wtrysku) i ani jednej pod samymi wtryskami ( czy tak ma byc ? jest tam tak jakby miedziana tulejka o głębokosci 8,35 mm ) czy pod wtrysk mają byc dwie podkładki ? |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 15-02-2013, 22:07
|
|
|
Podkładki powinny być pod wtryski takie małe jak piszesz i tylko . Na przelewy tam są z otworami 2 lub -4 dostaniesz u pompiarza powinno być sucho
slavo_p napisał/a: | ani jednej pod samymi wtryskami ( czy tak ma byc ? |
Jasne
[ Dodano: 15-02-2013, 22:10 ]
slavo_p napisał/a: | jest tam tak jakby miedziana tulejka o głębokosci 8,35 mm ) czy pod wtrysk mają byc dwie podkładki ? |
Jaka tulejka po jednej podkładce powinno być |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 15-02-2013, 22:38
|
|
|
czyli tylko po jednej podkładce tej małej tak ? i zawory ostatecznie na zimnym 0.15 ? a skoro polewanie pompy nic nie daje to w czym problem bedzie ? |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15-02-2013, 23:57
|
|
|
slavo_p napisał/a: | dwa razy pod pompuje i jest twarda , a po nocy jak zimny to tylko grzeje i odpala bez problemowo |
Popraw kąt wtrysku , tu jest problem . |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 16-02-2013, 00:17
|
|
|
skoro tolerancja jet od 0,97 do 1.03 a ja mam na 1.00 to mam której granicy sie trzymac ? |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 16-02-2013, 08:03
|
|
|
Napisz jak ustawiasz kat wtrysku na zegar bo może faktycznie masz inaczej i sa problemy |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 16-02-2013, 10:53
|
|
|
1. Ustawiam znak z koła pasowego wału na znak "T" wtedy pierwszy tłok mam w górze .
2.Wkręcam czujnik zegarowy w pompe
3.Cofam koło pasowe o 30 stopni w kierunku przeciwnym do obrotu wskazówek zegara ( mam odznaczone te 30 stopni na kole , jak równierz mierzyłem czujnikiem do kiedy przestaną opadac wartosci az w koncu stanie )
4. ustawiam ruchomą tarczą na zero (duza wskazówka pokazuje zero , a mała 2mm , bo akurat tyle jest wkręcony )
5. Kręce wałem na 9 stopni i na czujniku pokazuje mi na duzej wskazówce " zero " a na małej 3 mm
;> |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 16-02-2013, 14:18
|
|
|
slavo_p napisał/a: | Kręce wałem na 9 stopni i na czujniku pokazuje mi na duzej wskazówce " zero " a na małej 3 mm |
Czyli 1 mm cały obrót na dużej wskazówce ,powinno być dobrze
Jak silnik gorący to wszystko się rozszerza wymień te podkładki pod wtryski i przelewy i zobacz z regulacją termika na gorącym co przestawia kat wtrysku bo może to tu problem jest spróbuj popuscić śrubę regulcyjną na termiku ale na gorącym po prostu zaznacz sobie pozycje |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
|