Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Po wymianie uszczelki pod głowicą nie odpala
Autor Wiadomość
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-02-2013, 15:07   

slavo_p napisał/a:
Panowie powiedzcie mi jak montowac pierscienie ? gdzie umiejscowic zamki , dwa pierwsze pierscienie sątrapezowate , jest jakas zasada jak to montowac ? w manualu niema nic na ten temat ;/


Jak juz robisz sam takie rzeczy to przeczytaj podstawową lekturę .

http://www.pierscienietlo...erscieniach.php

http://www.ms-motor-servi...3717-13_web.pdf
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 14-02-2013, 19:07   

Panowie pierscienie wymienione , auto odpaliło po dłuzszym kręceniu , jak zmniejszyłem dawke paliwa ( wcięcie na srubie jest poziomo , było pionowo ) to jak by szybciej załapał i zero dymu przy odpaleniu . Pompa ustawiona wg czujnika na 100 . Zawory na ciepłym ustawiłem na 0.25 , ale wydaje mi sie ze są za luzne bo cos stukają troszke . Problem pojawia sie gdy silnik jest gorący , zeby go odpalic trzeba pokręcic dłuzej niz zwykle , załapuje załapuje i odpala , na zimnym niema problemu odpala od strzała , obroty mam ustawione na 750 , tak jak pisze na tabliczce pod maską . Powiedzcie co z tym odpalaniem na ciepłym ? czemu tak sie dzieje ? zawory za luzne ?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 14-02-2013, 20:36   

Ustaw kąt wtrysku 0,97-1,03 mm... na obudowie rozrządu koło pasowe silnika 9 st takie powinny być wartości ,i dobrze ustaw luzy zaworowe bo może jak gorący to sie podpiera
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 14-02-2013, 23:01   

Kąt mam na 1.00 , a luzy zaworowe na gorącym 0.25 .... jutro test pompy z zimną wodą i se okaze co dalej ...
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 14-02-2013, 23:03   

kreci kreci i nie pali ? a moze jest zapowietrzony, dlatego nie bangla
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 14-02-2013, 23:24   

dwa razy pod pompuje i jest twarda , a po nocy jak zimny to tylko grzeje i odpala bez problemowo
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 15-02-2013, 21:54   

slavo_p zrobiłeś jak pisałem z pompą :?:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 15-02-2013, 22:01   

tak MILO polewałem wodą nie było róznicy ;/ wiec problem tki gdzie indziej . Dzisiaj przyjzałem sie wtryskom i listwie przelewowej , na pierwszym i drugim wtrysku pojawiała sie ropa tak jak by ciekła z pod listwy przelewowej , czy to by miało wpływ na odpalanie na gorącym ?

jak wykręciłem wtryskiwacze to zauważyłęm tez ze tylko pod trzema wtryskiwaczami są te małe podkładki (pod koncówke wtrysku) i ani jednej pod samymi wtryskami ( czy tak ma byc ? jest tam tak jakby miedziana tulejka o głębokosci 8,35 mm ) czy pod wtrysk mają byc dwie podkładki ?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 15-02-2013, 22:07   

Podkładki powinny być pod wtryski takie małe jak piszesz i tylko . Na przelewy tam są z otworami 2 lub -4 dostaniesz u pompiarza powinno być sucho
slavo_p napisał/a:
ani jednej pod samymi wtryskami ( czy tak ma byc ?

Jasne :D

[ Dodano: 15-02-2013, 22:10 ]
slavo_p napisał/a:
jest tam tak jakby miedziana tulejka o głębokosci 8,35 mm ) czy pod wtrysk mają byc dwie podkładki ?

Jaka tulejka :?: po jednej podkładce powinno być
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 15-02-2013, 22:38   

czyli tylko po jednej podkładce tej małej tak ? i zawory ostatecznie na zimnym 0.15 ? a skoro polewanie pompy nic nie daje to w czym problem bedzie ?
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-02-2013, 23:57   

slavo_p napisał/a:
dwa razy pod pompuje i jest twarda , a po nocy jak zimny to tylko grzeje i odpala bez problemowo


Popraw kąt wtrysku , tu jest problem .
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 16-02-2013, 00:17   

skoro tolerancja jet od 0,97 do 1.03 a ja mam na 1.00 to mam której granicy sie trzymac ?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 16-02-2013, 08:03   

Napisz jak ustawiasz kat wtrysku na zegar bo może faktycznie masz inaczej i sa problemy
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 16-02-2013, 10:53   

1. Ustawiam znak z koła pasowego wału na znak "T" wtedy pierwszy tłok mam w górze .
2.Wkręcam czujnik zegarowy w pompe
3.Cofam koło pasowe o 30 stopni w kierunku przeciwnym do obrotu wskazówek zegara ( mam odznaczone te 30 stopni na kole , jak równierz mierzyłem czujnikiem do kiedy przestaną opadac wartosci az w koncu stanie )
4. ustawiam ruchomą tarczą na zero (duza wskazówka pokazuje zero , a mała 2mm , bo akurat tyle jest wkręcony )
5. Kręce wałem na 9 stopni i na czujniku pokazuje mi na duzej wskazówce " zero " a na małej 3 mm

;>
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 16-02-2013, 14:18   

slavo_p napisał/a:
Kręce wałem na 9 stopni i na czujniku pokazuje mi na duzej wskazówce " zero " a na małej 3 mm

Czyli 1 mm cały obrót na dużej wskazówce ,powinno być dobrze
Jak silnik gorący to wszystko się rozszerza wymień te podkładki pod wtryski i przelewy i zobacz z regulacją termika na gorącym co przestawia kat wtrysku bo może to tu problem jest spróbuj popuscić śrubę regulcyjną na termiku ale na gorącym po prostu zaznacz sobie pozycje
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.