Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Spalanie benzyny na gazie
Autor Wiadomość
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 16-02-2013, 17:53   

Ustaw na USB0 jeśli kabel jest na USB-a
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 17-02-2013, 11:12   

Odnośnie spalanie benzyny na gazie.

Sprawdziłem po jakim czasie przełącza się u mnie na LPG. Przy temp. w okolicach ~0-2 stopnie przełącza po około 150-200m. Jeśli skrobię szyby na parkingu to przełącza się już podczas skrobania.

Przy -3 przełączył się po 300m bez postoju na sygnalizacji świetlnej. Jeśli złapie mnie czerwone po wyjeździe z domu przełącza się odpowiednio po krótszym odcinku.

Przy -20 przełączał się po około 500m.

Dodam tylko, że włączam teraz dodatkową pompkę elektryczną obiegu płynu, bo przy dwóch reduktorach miałem słaby przepływ przez nagrzewnicę i 2 reduktory.

Tak czy inaczej odcinki są bardzo krótkie.

Latem przełącza zaraz po odpaleniu zanim ruszę.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23635
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-02-2013, 19:39   

Owczar, normalnie ekspress podczas przełaczania, jaką temperaturę masz ustawioną dla przejścia na LPG :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 17-02-2013, 20:39   

Chociaż to nie Gal, to mi też na gaz przełącza się po około 200m przy temperaturze na dworze około -2 a przełączanie mam ustawione na 25 stopni.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 17-02-2013, 21:00   

Ja również mam ustawione 25 stopni.
 
 
major 
Mitsumaniak
Major


Auto: carisma 1.6, galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 678
Skąd: kalisz i wrocław
Wysłany: 19-02-2013, 14:48   

Owczar napisał/a:
Ja również mam ustawione 25 stopni.

To ja muszę u siebie zmienić bo mam chyba 35 z tego co pamietam
_________________
Moje autka:

Carisma GLX 1.6 1996 rok
Galant SPORT EDITION 2.5 V6 1998 :)
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 19-02-2013, 16:17   

Tylko pewnie będzie trzeba zrobić korektę po temperaturze, u mnie była potrzebna bo bez niej było za ubogo do puki gaz nie rozgrzał się do 20 stopni. Przy przełączaniu przy 25 stopniach przy obecnej pogodzie u mnie gaz ma 6 stopni.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23635
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-02-2013, 21:24   

Jest jakaś zaleznośc temperatura gazu względem pracy wtryskiwaczy gazowych :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 19-02-2013, 21:38   

Wtryskiwacz może mieć różny wydatek w zależności od temperatury co koryguje sterownik za pomocą korekt.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 19-02-2013, 21:41   

Powinno się wykonać kalibrację pod kątem temp. Jest opisane fajnie w instrukcji od staga. Tego to już chyba mało który gazownik robi.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23635
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-02-2013, 22:07   

Bardziej chidziło mi o trwałośc układu wtryskowego załaczanego od niższej temperatury w stosunku do układu wtryskowego załązcanego od wyższej temperatury
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 19-02-2013, 23:18   

Silnik w takim stanie pracuje z 2-3 min a gaz i tak ma temperaturę kilka stopni po wyżej zera więc raczej nie powinno mieć to dużego wpływu na wtryski czy reduktor. W reduktorze zresztą ciągle gaz przechodzi z fazy płynnej w lotną więc on raczej jest najbardziej odporny na taką temperaturę przełączania.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10661
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 20-02-2013, 02:57   

Wiem ze vateki daja rade przy niskich temperaturach, gorzej było z magikami.
Ja jestem w stanie bez zająkniecia odpalić przy 8-10st gala bezpośrenio z LPG w trybie serwisowym. SPrawdzałem ostanio w garażu..:D
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.