Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawory stukaja
Autor Wiadomość
grzesiek2208 
Forumowicz

Auto: Pajero pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 57
Skąd: Nysa
Wysłany: 07-03-2013, 18:29   Zawory stukaja

Witam moze ktos mi powiedziec czy stukajace zawory wystarczy wyregulowac i problem ustanie? mozna wymienic same gniazda zaworow czy calosc?? robil to ktos kiedys? u mnie troche je slychac na cieplym silniku
 
 
sq9mcs 
Forumowicz

Auto: Pinin 2.0 GDI, Pathfinder R51
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 124
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-03-2013, 22:36   

u mnie stukają tylko przez chwilę na zimnym silniku. Jak chwilkę pochodzi temperatura trochę podskoczy, podnoszę obroty do około 2 tyś. i stukanie ustaje. Ale mam 2.0 GDI i tam są chyba samoregulatory hydrauliczne
 
 
grzesiek2208 
Forumowicz

Auto: Pajero pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 57
Skąd: Nysa
Wysłany: 08-03-2013, 15:50   

u mnie jest odwrotnie na zimnym silniku ich nie slychac jak sie rozgrzeje to wtedy...
 
 
mstrucz 
Forumowicz


Auto: Pinin 1,8 MPI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 272
Skąd: Gdynia
Wysłany: 10-03-2013, 19:17   

To że GDI chodzi jak diesel i słychać zawory na wolnych obrotach (szczególnie zimnych) jest typowym objawem tego silnika - to z reguły nie usterka.
Poszukajcie sobie na forum np. Carismy - tam dużo o tym piszą.
_________________

 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 10-03-2013, 19:44   

To najczęściej problem zabrudzonych z powodu niewłaściwego oleju lub już uszkodzonych hydraulicznych regulatorów więc to jak najbardziej usterka. Często auta na liczniku mają dużo mniej niż w rzeczywistości i stąd najczęściej te problemy.
 
 
grzesiek2208 
Forumowicz

Auto: Pajero pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 57
Skąd: Nysa
Wysłany: 11-03-2013, 07:24   

wiec od czego zaczac ?? wymiana oleju cos pomoże? da sie wymienic te zawory??
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 11-03-2013, 21:50   

Poczytaj te tematy http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=15870 http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=26496
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.