[EAxx] spryskiwacz szyb - problem i kilka pytań |
Autor |
Wiadomość |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-03-2013, 10:19
|
|
|
m6riano napisał/a: | Ktoś wie która pompka(przednia czy tylna) w kombi daje większe ciśnienie?
Są jakieś dane techniczne gdzieś w necie? |
Wątpię czy jest jakaś różnica bo wizualnie są identyczne. Ale mają różne numery więc może jest jakaś różnica... |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 24-03-2013, 16:49
|
|
|
różnica jest na pewno...tak to by dali dwie takie same...to raz..a dwa to to że przednia psika płynem do góry..więc to ta powinna dawać większe ciśnienie...lub odwrotnie..tylna bo musi wykonać dłuższą trase do tylnej klapy.
Szukam u siebie w temacie bo kiedyś pisałem że jedne maja oznaczenie bodajże 3930 a drugie 2620 ale nie jestem pewny..a mam jeszcze ze 40 stron do przerzucenia...;-) |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 25-03-2013, 00:25
|
|
|
m6riano napisał/a: | i wykonać dłuższą trase do tylnej klapy. |
Trasa nie ma żadnego znaczenia. |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 25-03-2013, 08:03
|
|
|
Czyli co..przednia jednak będzie miała większe ciśnienie? |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 25-03-2013, 09:28
|
|
|
Oczywiście, że tak. Tym bardziej, że ma 2 dysze do obsłużenia. |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 25-03-2013, 09:38
|
|
|
A pamiętasz jaki numer miała?;-) |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 25-03-2013, 10:35
|
|
|
AteC napisał/a: | Marcino napisał/a: | spryskiwacze dostały prostaty.... tzn przez 1-2sek psikają dobrze a następnie słabo |
Miałem to samo, powodem był zagięty wężyk doprowadzający |
jeszcze nie zdążyłem sprawdzić.
Dzięki za sugestie. Dziś zerknę |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
lutekwwl
Forumowicz pan życia i śmierci

Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Lip 2012 Posty: 228 Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 25-03-2013, 23:00
|
|
|
hmm chyba i ja będe musiał szukać problemu w wężyku bo też nagle przestały działać. Fakt faktem temperatury są ujemne, ale płyn jest zimowy, a spryskiwacze działały działały i za chwile przestały ;( |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 28-03-2013, 22:07
|
|
|
Ja u siebie znalazłem że zatkane były zaworki zwrotne przed spryskiwaczami - zdjąłem wężyk z trójnika i było dobre ciśnienie. Wydłubałem z nich brud, przedmuchałem i jest git. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
mohinder
Forumowicz
Auto: Outlander PHEV 2016r
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sty 2013 Posty: 445 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 11-04-2013, 17:05
|
|
|
wyderka napisał/a: | mohinder ja mam takie i jestem zadowolony |
Witam
Wyderka, kupiłem te spryskiwacze co polecaleś, załozyłem i jestem rozczarowany. Po pierwsze zamiast mgły to jest siurek i w dodatku wali mi prosto w wycieraczke czyli bardzo nisko. Pomyślalem że moze mam problem z pompką i ciśnieniem wiec odłączyłem jeden spryskiwacz i próbuję psikać i jest własciwie to samo.
Nie wiem co z tym zrobić. Czy mozna w ogóle regulować wysokośc psikania w tych spryskiwaczach? |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 11-04-2013, 22:31
|
|
|
Normalnie to wsuwasz coś ala "szpilka" i kierunkujesz dysze. Ja mam wsadzoną od jakiegoś "Daewo" i sika ale musiałem podregulować. Druga to tuningowa podświetlana zakładana jeszcze przez Niemca. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
mohinder
Forumowicz
Auto: Outlander PHEV 2016r
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sty 2013 Posty: 445 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 12-04-2013, 14:11
|
|
|
W normalnych spryskiwaczach to tak jak piszesz a te mgłowe nie mają regulacji. Dowiedziałem się od sprzedającego. Dorobilem takie podkładki klinowe żeby przód spryskiwacza podnieść trochę. Teraz sikają lepiej i nawet czasem pojawia się ten efekt mgłowy ale wydaje mi się ze jest to tez zwiazane z samym płynem. Akurat wczoraj jak założyłem te spryskiwacze i próbowałem to wypsikałem do końca płyn. Kupiłem i wlałem inny i pojawiła się ta mgiełka. |
|
|
|
 |
jAZZMAN
Mitsumaniak

Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 2155 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 12-04-2013, 23:17
|
|
|
Mam mgłowe za popularnego portalu aukcyjnego (mocowane nakrętką). Gdy psikam na postoju to prawie cała szyba jest spryskiwana. Efekt bardzo dobry i wycieraczki nie pracują na sucho.
Przy 80 km/h spryskiwana jest ponad połowa szyby.
120 - 130 km/h to maksymalna prędkość do spryskiwania.
W/g mnie na pewno nie jest gorzej niż przy normalnych i nie zamierzam wracać do klasycznych spryskiwaczy. Mgły nie ma ale cała szyba jest spryskiwana i o to chodzi.
Do mgły trzeba by wymienić pompę na mocniejszą. |
_________________ uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 16-04-2013, 01:07
|
|
|
jAZZMAN napisał/a: | Do mgły trzeba by wymienić pompę na mocniejszą. |
No właśnie...i teraz pytanie...na jaką?
Mierzył ktoś siłe "dmuchania" zwykłych pompek DENSO? |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
dziejo [Usunięty]
|
Wysłany: 16-04-2013, 23:34
|
|
|
Czegos tu nie rozumiem
U mnie w kombi jest jedna pompka wciskana u dolu w zbiornik plynu.
Obsluguje tyl i przod.
Notabene rok temu wymieniona na od hundaya bo za smieszne pieniadze.
Nie obslugiwala wlasnie tylu.
Po rozebraniu oryginalu okazalo sie byc w niej multum rdzawych opilkow |
|
|
|
 |
|