Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] spryskiwacz szyb - problem i kilka pytań
Autor Wiadomość
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-03-2013, 10:19   

m6riano napisał/a:
Ktoś wie która pompka(przednia czy tylna) w kombi daje większe ciśnienie?
Są jakieś dane techniczne gdzieś w necie?

Wątpię czy jest jakaś różnica bo wizualnie są identyczne. Ale mają różne numery więc może jest jakaś różnica...
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 24-03-2013, 16:49   

różnica jest na pewno...tak to by dali dwie takie same...to raz..a dwa to to że przednia psika płynem do góry..więc to ta powinna dawać większe ciśnienie...lub odwrotnie..tylna bo musi wykonać dłuższą trase do tylnej klapy.
Szukam u siebie w temacie bo kiedyś pisałem że jedne maja oznaczenie bodajże 3930 a drugie 2620 ale nie jestem pewny..a mam jeszcze ze 40 stron do przerzucenia...;-)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 25-03-2013, 00:25   

m6riano napisał/a:
i wykonać dłuższą trase do tylnej klapy.


Trasa nie ma żadnego znaczenia.
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 25-03-2013, 08:03   

Czyli co..przednia jednak będzie miała większe ciśnienie?
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 25-03-2013, 09:28   

Oczywiście, że tak. Tym bardziej, że ma 2 dysze do obsłużenia.
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 25-03-2013, 09:38   

A pamiętasz jaki numer miała?;-)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 25-03-2013, 10:35   

AteC napisał/a:
Marcino napisał/a:
spryskiwacze dostały prostaty.... tzn przez 1-2sek psikają dobrze a następnie słabo

Miałem to samo, powodem był zagięty wężyk doprowadzający ;)


jeszcze nie zdążyłem sprawdzić.
Dzięki za sugestie. Dziś zerknę
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
lutekwwl 
Forumowicz
pan życia i śmierci


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 228
Skąd: Wołomin
Wysłany: 25-03-2013, 23:00   

hmm chyba i ja będe musiał szukać problemu w wężyku bo też nagle przestały działać. Fakt faktem temperatury są ujemne, ale płyn jest zimowy, a spryskiwacze działały działały i za chwile przestały ;(
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 28-03-2013, 22:07   

Ja u siebie znalazłem że zatkane były zaworki zwrotne przed spryskiwaczami - zdjąłem wężyk z trójnika i było dobre ciśnienie. Wydłubałem z nich brud, przedmuchałem i jest git.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
mohinder 
Forumowicz

Auto: Outlander PHEV 2016r
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 445
Skąd: Limerick
Wysłany: 11-04-2013, 17:05   

wyderka napisał/a:
mohinder ja mam takie i jestem zadowolony


Witam
Wyderka, kupiłem te spryskiwacze co polecaleś, załozyłem i jestem rozczarowany. Po pierwsze zamiast mgły to jest siurek i w dodatku wali mi prosto w wycieraczke czyli bardzo nisko. Pomyślalem że moze mam problem z pompką i ciśnieniem wiec odłączyłem jeden spryskiwacz i próbuję psikać i jest własciwie to samo.
Nie wiem co z tym zrobić. Czy mozna w ogóle regulować wysokośc psikania w tych spryskiwaczach?
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 11-04-2013, 22:31   

Normalnie to wsuwasz coś ala "szpilka" i kierunkujesz dysze. Ja mam wsadzoną od jakiegoś "Daewo" i sika ale musiałem podregulować. Druga to tuningowa podświetlana zakładana jeszcze przez Niemca.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
mohinder 
Forumowicz

Auto: Outlander PHEV 2016r
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 445
Skąd: Limerick
Wysłany: 12-04-2013, 14:11   

W normalnych spryskiwaczach to tak jak piszesz a te mgłowe nie mają regulacji. Dowiedziałem się od sprzedającego. Dorobilem takie podkładki klinowe żeby przód spryskiwacza podnieść trochę. Teraz sikają lepiej i nawet czasem pojawia się ten efekt mgłowy ale wydaje mi się ze jest to tez zwiazane z samym płynem. Akurat wczoraj jak założyłem te spryskiwacze i próbowałem to wypsikałem do końca płyn. Kupiłem i wlałem inny i pojawiła się ta mgiełka.
 
 
jAZZMAN 
Mitsumaniak


Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 2155
Skąd: Sz-n
Wysłany: 12-04-2013, 23:17   

Mam mgłowe za popularnego portalu aukcyjnego (mocowane nakrętką). Gdy psikam na postoju to prawie cała szyba jest spryskiwana. Efekt bardzo dobry i wycieraczki nie pracują na sucho.
Przy 80 km/h spryskiwana jest ponad połowa szyby.
120 - 130 km/h to maksymalna prędkość do spryskiwania.

W/g mnie na pewno nie jest gorzej niż przy normalnych i nie zamierzam wracać do klasycznych spryskiwaczy. Mgły nie ma ale cała szyba jest spryskiwana i o to chodzi.
Do mgły trzeba by wymienić pompę na mocniejszą.
_________________
uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 16-04-2013, 01:07   

jAZZMAN napisał/a:
Do mgły trzeba by wymienić pompę na mocniejszą.

No właśnie...i teraz pytanie...na jaką?
Mierzył ktoś siłe "dmuchania" zwykłych pompek DENSO?
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
dziejo
[Usunięty]

Wysłany: 16-04-2013, 23:34   

Czegos tu nie rozumiem
U mnie w kombi jest jedna pompka wciskana u dolu w zbiornik plynu.
Obsluguje tyl i przod.
Notabene rok temu wymieniona na od hundaya bo za smieszne pieniadze.
Nie obslugiwala wlasnie tylu.
Po rozebraniu oryginalu okazalo sie byc w niej multum rdzawych opilkow
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.