 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.9DI-D] Problem z klaksonem i tempomatem |
Autor |
Wiadomość |
RadekW
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2009 Posty: 10 Skąd: Dom
|
Wysłany: 21-12-2011, 15:13 [Cari 1.9DI-D] Problem z klaksonem i tempomatem
|
|
|
Witam,
W mojej Cari coś jest nie tak ponieważ nie działa klakson i tempomat. Jak pojechałem do mechanika z niedziałającym klaksonem i zaczął sprawdzać to okazało się że klakson był odłączony a po wpięciu go trąbi ciągle. Mechanik chyba nigdy z tym się nie spotkał i rozłożył ręce stwierdził tylko że może poduszka jest uszkodzona. Czy to jest jakoś powiązane z tym tempomatem który w ogóle nie działa. Wiem że niezbyt fachowo zadałem pytanie ale może ktoś z czymś takim się spotkał. |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20739 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
Wysłany: 21-12-2011, 17:25
|
|
|
Z tego co się orientuję to klakson raczej nie ma nic wspólnego z tempomatem. Odnośnie klaksonu - proponuję sprawdzić przy kierownicy styki czy nie są zwarte na stałe, dalej jeżeli nie są zwarte to szedłbym dalej czy przewód zasilający nie robi zwarcia i nie podaje sygnału na klakson. Najczęstszą przyczyną jest przetarcie izolacji. I tu bym szukał przyczyny. Żeby się dostać tam musisz zdjąć poduszkę kierownicy. A to się robi przy wyłączonym prądzie bo później jak wyjmiesz ją pod napięciem to kontrolka od poduch będzie śię świecić i komp odnotuje to jako błąd. Pozdrawiam. |
_________________ Admirał Gwiezdnej Floty
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386
"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"
wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem "
ルブリン
 |
|
|
|
 |
kobelko
Forumowicz
Auto: carisma 1.8 16 V rok 1996
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 76 Skąd: powiat miechowski
|
Wysłany: 21-04-2013, 19:04 klakson
|
|
|
Czy zasilanie klaksonu jest plusem i minusem z kabla, który do niego jest podłaczony? Czy tylko dochodzi do klaksonu przewód plusowy, a minus pochodzi z przykrecenia klaksonu do auta? |
|
|
|
 |
|
|