Dławienie silnika 2.5 V6 |
Autor |
Wiadomość |
fefet
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6,1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 23 Skąd: Czeladź
|
Wysłany: 24-04-2013, 13:24 Dławienie silnika 2.5 V6
|
|
|
Witam serdecznie.Mam problem z moim Galantem.
Przy gwałtownym dodaniu gazu "dusi go" dośc mocno.Przełożyłem na chwile przepływkę z 2.0 i było ok.Niestety ceny zamienników są wysokie dlatego zdecydowałem się na uzywkę lecz po założeniu problem nie ustąpił.
Zastanawiam się teraz czy ta przepływka również jest wadliwa czy jednak to coś innego.A może zawór EGR...
Filmik poglądowy:
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 24-04-2013, 14:02
|
|
|
Uszkodzona przepływka by pokazała błąd i powiękrzyło by się spalanie a tutaj słychać jak by była nie szczelnoś w dolocie i zasysał lewe powietrze, przynajmniej tak słychać na moim telefonie |
_________________ moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 24-04-2013, 14:22
|
|
|
TPS nie koniecznie pokaże błąd, może żle podawć kąt otwarcia przepustnicy do ecu w pewnym momęcie otwarcia przepustnicy a w innych prawidłowo i też będzie efekt dławienia ale błędu nie będzie |
_________________ moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 24-04-2013, 16:39
|
|
|
Myłeś silnik. Wilgoci gdzieś nie dostał? |
|
|
|
 |
fefet
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6,1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 23 Skąd: Czeladź
|
Wysłany: 24-04-2013, 19:40
|
|
|
Dzisiaj jeszcze raz przełożyłem przepływke z 2.0 i niestety dalej problem.
Na wysokich obrotach i ile wejda to trzyma,problem jest tak do okolic 4 tys.
Silnika nie myłem.
I co to jest ten TPS
Jutro mam zemiar jechac na diagnostyke i sprawdzic o ile beda miali sie jak podpiac. |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
fefet
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6,1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 23 Skąd: Czeladź
|
Wysłany: 24-04-2013, 20:00
|
|
|
a da sie go w jakis sposob wyregolowac |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
fefet
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6,1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 23 Skąd: Czeladź
|
Wysłany: 24-04-2013, 21:35
|
|
|
A w jaki sposob mozna go wyregulowac?jaks schemat lub cos podobnego? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 24-04-2013, 22:10
|
|
|
Nie tykaj TPSa póki jest fabrycznie lakowany, zrobic diagnostyke wraz z parametrami rzeczywistymi a pózniej drapać głowke i się zastanawiac gdzie szukac dziury w całym. Pomimo tego, że nie wywala Check Engine to nie znaczy, że wszystko jest OK |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Krzysek
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5A SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2009 Posty: 240 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 24-04-2013, 22:24
|
|
|
Jak nie wywala błędu, zacząłbym od : świece, przewody zapłonowe i kopułka z palcem . |
_________________ http://honda-wm.pl/ moje drugie forum .
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 24-04-2013, 23:01
|
|
|
Odepnij przepływkę i zobacz jak się będzie zachowywał bez niej.
A poza tym:
robertdg napisał/a: | Nie tykaj TPSa póki jest fabrycznie lakowany, zrobic diagnostyke wraz z parametrami rzeczywistymi a pózniej drapać głowke i się zastanawiac gdzie szukac dziury w całym. Pomimo tego, że nie wywala Check Engine to nie znaczy, że wszystko jest OK |
Tyle, że ciężko będziesz miał znaleźć kogoś kto Ci zrobi taką diagnostykę. |
|
|
|
 |
|