Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Górne mocowanie wahacza
Autor Wiadomość
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 21-05-2013, 12:30   [EA5A/W 2.5] Górne mocowanie wahacza

Mam problem polegający na przemieszczającym się górnym mocowaniu przedniego prawego wahacza do nadwozia - kielicha.
Podczas gwałtownego dodawania gazu, hamowania czy ruszania słuchać pojedyncze kliknięcia a szpilki wystające z kielicha delikatnie się przemieszczają.
Jaka jest konstrukcja tego mocowania, czy jest szansa, że wygniło to od środka?
Czy przyczyn raczej doszukiwać się w samym wahaczu?
Nakrętki na szpilkach wahacza mam mocno dokręcone, ale niedawno mechanik je dokręcał po tym jak pojawiło się stukanie tego elementu. :?:
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 21-05-2013, 13:32   

Jak pracują razem z tulejkami to sa wygnite mocowania przy kielichu
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 21-05-2013, 13:37   

robertdg, da się to naprawić? jest sens? czy auto na złom?
A jak nie pracują z tulejkami? :|
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 21-05-2013, 13:48   

Da się naprawić, jest sens pod warunkiem, że reszta jest w przyzwoitym stanie, mechanik przy dokręcaniu śrub powinien się zorientować, że coś jest nie tak skoro szpilki tancują w gniazdach, jak nie pracują razem z tulejkami to możliwe że osadzenie jest moćno wyrobione (niby śruba dokręcona a w zasadzie na niej gwintu brakło), wszystko da się sprawdzić tylko trzeba przysiąśc i zagłebić się w temat aby znależć przyczyne.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 21-05-2013, 13:56   

no właśnie rozważam zmianę mechanika bo mimo wielu napraw galan coś ostatnio mi się "roztańczył"... :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.