 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA5A/W 2.5] Górne mocowanie wahacza |
Autor |
Wiadomość |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 21-05-2013, 12:30 [EA5A/W 2.5] Górne mocowanie wahacza
|
|
|
Mam problem polegający na przemieszczającym się górnym mocowaniu przedniego prawego wahacza do nadwozia - kielicha.
Podczas gwałtownego dodawania gazu, hamowania czy ruszania słuchać pojedyncze kliknięcia a szpilki wystające z kielicha delikatnie się przemieszczają.
Jaka jest konstrukcja tego mocowania, czy jest szansa, że wygniło to od środka?
Czy przyczyn raczej doszukiwać się w samym wahaczu?
Nakrętki na szpilkach wahacza mam mocno dokręcone, ale niedawno mechanik je dokręcał po tym jak pojawiło się stukanie tego elementu. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 21-05-2013, 13:32
|
|
|
Jak pracują razem z tulejkami to sa wygnite mocowania przy kielichu |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 21-05-2013, 13:37
|
|
|
robertdg, da się to naprawić? jest sens? czy auto na złom?
A jak nie pracują z tulejkami? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 21-05-2013, 13:48
|
|
|
Da się naprawić, jest sens pod warunkiem, że reszta jest w przyzwoitym stanie, mechanik przy dokręcaniu śrub powinien się zorientować, że coś jest nie tak skoro szpilki tancują w gniazdach, jak nie pracują razem z tulejkami to możliwe że osadzenie jest moćno wyrobione (niby śruba dokręcona a w zasadzie na niej gwintu brakło), wszystko da się sprawdzić tylko trzeba przysiąśc i zagłebić się w temat aby znależć przyczyne. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 21-05-2013, 13:56
|
|
|
no właśnie rozważam zmianę mechanika bo mimo wielu napraw galan coś ostatnio mi się "roztańczył"... |
|
|
|
 |
|
|