Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA3A/W 2.4] Zestaw startowy po zakupie
Autor Wiadomość
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 02-06-2013, 20:19   

nie stety nie pamiętam bo to było z 5 lat temu :wink: ale same gumki to drogie nie były drogie
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
Iron.Falcon 
Mitsumaniak
Brummi Fahrer


Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 427
Skąd: Bad Rothenfelde
Wysłany: 02-06-2013, 21:01   

ok.... jutro auto jedzie do majstra i będę się głowił co z tym fantem zrobić
 
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 03-06-2013, 20:28   

Jeszcze trochę i każą ci zrobić remont silnika na dzień dobry :mrgreen:
Bez przesady!

Skupiłbym się na kompletnym "dużym" serwisie, czyli płyny, rozrząd plus napinacz i pompa wody.

Co do oilwy, to 4G64 GDI tak ma, że potrafi łyknąć do 1 literka między wymianami. Można, stosować gęstszą oliwę 10w-50.
Ja bym się jednak nie bawił w uszczelniacze trzonków zaworowych. Szkoda zachodu.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Iron.Falcon 
Mitsumaniak
Brummi Fahrer


Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 427
Skąd: Bad Rothenfelde
Wysłany: 03-06-2013, 21:19   

OK... auto już jest w Polsce. Pełnomocnik w postaci mojego ojczulka załatwia tematy rejestracji itp.
Trochę o aucie : kupione od pierwszego właściciela - pan dr. stomatolog i za fajne pieniążki.
Przebieg 192 247 w 99.9% autentyczny. Ostatni wpis w książce przy trochę ponad 120 tys w 2008r... a dalej już tylko naklejki serwisowe pod silnikiem i na słupku.
Ostatnia nalepeczka pod maską jest z 11.2012 przy 190 037 i zalany jest Mobil1 0W40.
Napisałem mail do dealera czy jest możliwość odkopania po VINe historii przebiegów.
Przy jakich kilometrach wymienia się rozrząd "książkowo" w 2.4 gdi ?
Ostatnio zmieniony przez Iron.Falcon 06-06-2013, 10:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-06-2013, 21:45   

Iron.Falcon napisał/a:
Przy jakich kilometrach wymienia się rozrząd "książkowo" w 2.4 gdi ?
90 tyś km lub co 5 lat
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Iron.Falcon 
Mitsumaniak
Brummi Fahrer


Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 427
Skąd: Bad Rothenfelde
Wysłany: 03-06-2013, 21:58   

przeglądy :
05.2001 14 450 km
05.2002 28 017 km
05.2003 40 096 km
2004 brak naklejki
01.2005 70 000 km
04.2006 88 861 km
03.2007 104 923 km
2008 brak naklejki
09.2009 140 659 km
10.2010 157 928 km
2011 brak naklejki
11.2012 190 037 km

jeśli szkopski serwis nie udzieli mi wglądu w historię auta... to na to, że mechanik jest w stanie "organoleptycznie" ocenić czy rozrząd był robiony w ostatnim czasie raczej nie ma co liczyć :evil:
 
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24341
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-06-2013, 07:34   

Iron.Falcon napisał/a:
ocenić czy rozrząd był robiony w ostatnim czasie raczej nie ma co liczyć
wymień dla świętego spokoju
widziałem Sigmę, gdzie rozrząd od nowości przejechał 280 000 i dopiero pękł - ale nie licz na to w Galu :)
 
 
Iron.Falcon 
Mitsumaniak
Brummi Fahrer


Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 427
Skąd: Bad Rothenfelde
Wysłany: 04-06-2013, 08:24   

Krzyzak napisał/a:
wymień dla świętego spokoju

czekam jeszcze czy jakieś info ze szkopskiego serwisu przyjdzie bo właściciel prowadzał go tam do ostatnich dni patrząc na przywieszki/przyklejki....

[ Dodano: 06-06-2013, 14:31 ]
wymieniony jak bozia przykazała przy 180tys km :-) )) uwielbiam Deutsch Zuverlässigkeit :twisted:
 
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.