Przesunięty przez: roch_27 12-08-2007, 20:06 |
[EAxx] Climatronic oraz Obsługa climatronica |
Autor |
Wiadomość |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18-05-2013, 09:32
|
|
|
Polecam ściągnąć instrukcję obsługi w dziale download - tam masz wszystko ładnie opisane co do obsługi klimatyzacji |
_________________
 |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 22-05-2013, 22:20
|
|
|
fj_mike napisał/a: | Zobacz czy podłoga pod dywanikiem nie jest mokra. Woda może się wydostawać z obudowy i podciekać pod nogami pasażera. | zapomniałem napisać że pod nogami pasażera suchutko. gdzieś ta woda stoji bo odgrzybienie było 2 tyg temu a już czuć grzyba jak się puści klimę. |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 22-05-2013, 22:41
|
|
|
Jogurt napisał/a: | zapomniałem napisać że pod nogami pasażera suchutko. gdzieś ta woda stoji bo odgrzybienie było 2 tyg temu a już czuć grzyba jak się puści klimę. |
Wywal parownik i wyczyść go z liści
U mnie tylko to pomogło na smród. Pewnie ściek się od razu udrożni. |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-05-2013, 07:18
|
|
|
fj_mike napisał/a: | Wywal parownik i wyczyść go z liści
U mnie tylko to pomogło na smród. | a ja w zimie wyjąłem parownik, umyłem, popryskałem dodatkowo sprajem grzybobójczym (chociaż był czysty) i mimo tego obecnie przez 2-3 sek. czuję "skarpetę wieje sandałem" z nawiewu
filtr nowy
myślę, że może coś jeszcze być do czyszczenia |
|
|
|
 |
radamanthys132
Mitsumaniak MohAIR

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2011 Posty: 166 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 23-05-2013, 12:48
|
|
|
Panowie pamietajcie iz w przewodach nadmuchowych rowniez osadza sie grzyb. |
_________________
 |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 24-05-2013, 21:08
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | myślę, że może coś jeszcze być do czyszczenia |
U mnie po tym zabiegu jest spokój z zapachami. Ale faktycznie namiętnie płukałem parownik, z domestosem |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
niedzwiedz1025
Nowy Forumowicz siwy niedzwiedz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 1 Skąd: Lębork
|
Wysłany: 25-05-2013, 00:21
|
|
|
Witam panowie mam taki problem że jak włączam klime to zaczynają wariować obroty góra duł i zaczyna strasznie kopcić z tłumika proszę o pomoc |
_________________ go |
|
|
|
 |
Iron.Falcon
Mitsumaniak Brummi Fahrer

Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Cze 2013 Posty: 427 Skąd: Bad Rothenfelde
|
Wysłany: 11-07-2013, 09:14
|
|
|
Strasznie irytowała mnie konieczność ustawiania temp na 25-26 stopni aby przy włączonej klimatyzacji nie zamarzać w aucie. W każdym innym samochodzie zawsze ustawione miałem w przedziale 20-22.
Doczytałem już, że powodem może być "spadająca rurka"
Dostałem się do niej - siedziała na miejscu lecz trochę luźno... jednak co bardziej mnie zaniepokoiło to fakt, że leżała na radiu i którego obudowa miała min 40 stopni bo przyjemnie grzała w łapkę.
A więc do dzieła :
- fragment gazety BILD ( może być inny do wyboru wedle upodobań )
- folia aluminiowa
- taśma klejąca
- nożyczki
- mocna gumka recepturka
Wyciągnąłem dziada tak bardzo jak się da
czytałem kiedyś książkę w stylu "jak przeżyć w miejskiej dżungli" i dowiedziałem się, że gazeta jest świetnym izolatorem ciepła.... no to owinąłem rurkę zgodnie z zasadą, że im bardziej prowizoryczne rozwiązanie tym lepiej zdaje egzamin.
... to wszystko okrasiłem folią aluminiową którą zakosiłem babie z kuchni
Na końcówkę naplątana gumeczka
dalej nie ma opcji tego nasunąć... ale i też potrzeby nie było. Dzięki gumce równie ciasno wchodzi co i się zsuwa
koniec teraz przy 23 stopniach jest idealnie. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 11-07-2013, 12:35
|
|
|
Iron.Falcon, Ty ale kombinator jesteś. Jeszcze lepszy niż ja |
|
|
|
 |
Tomii
Mitsumaniak
Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 11-07-2013, 12:56
|
|
|
Iron.Falcon daj znać czy pomogło bo u mnie jest podobny problem |
|
|
|
 |
Iron.Falcon
Mitsumaniak Brummi Fahrer

Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Cze 2013 Posty: 427 Skąd: Bad Rothenfelde
|
Wysłany: 11-07-2013, 13:01
|
|
|
Tomii, pomogło - teraz mam ustawione 23°C i jest przyjemnie w aucie... wcześniej nie dałem rade wytrzymać poniżej 25 bo marzły mi stopy. |
|
|
|
 |
KucharZ
Mitsumaniak
Auto: EA5W '99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Mar 2008 Posty: 449 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11-07-2013, 18:51
|
|
|
U was wszystko ładnie, pięknie. Co prawda męczycie się ze spadającą rurką, a co ja mam powiedzieć jak zamiast niej mam dwa kable wychodzące z climatronika i biegnące .... hmmm no właśnie gdzie ?? Podejrzewam że do jakiegoś czujnika temperatury, ale nie zlokalizowałem. |
_________________ Galant EA5W 08.2009 - ...
Colt CA4A 01.2008 - 03.2009 - sprzedany
Witaj Gość, zobacz mojego Galanta
 |
|
|
|
 |
Iron.Falcon
Mitsumaniak Brummi Fahrer

Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Cze 2013 Posty: 427 Skąd: Bad Rothenfelde
|
Wysłany: 11-07-2013, 19:11
|
|
|
to jeszcze lepsza rzeźba no ale działa to wszystko razem ? |
|
|
|
 |
KucharZ
Mitsumaniak
Auto: EA5W '99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Mar 2008 Posty: 449 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11-07-2013, 19:20
|
|
|
Iron.Falcon napisał/a: | to jeszcze lepsza rzeźba no ale działa to wszystko razem ? |
Czy działa na 100% poprawnie to ręki sobie nie dam uciąć. Kiedy ma chłodzić to chłodzi, a kiedy ma grzać to grzeje Klima działa (fakt że przydało by jej się nabicie), ale to już inna sprawa. |
_________________ Galant EA5W 08.2009 - ...
Colt CA4A 01.2008 - 03.2009 - sprzedany
Witaj Gość, zobacz mojego Galanta
 |
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 12-07-2013, 08:20
|
|
|
Skoro dzięki "gwizdkowi" przy puszce z nagrzewnicą powietrze jest wciągane przez kratkę przy korbce od temperatury za którą jest czujnik temperatury w kabinie jaki jest sens izolowania rurki? Nie powinno to mieć żadnego znaczenia dla odczytów |
_________________
 |
|
|
|
 |
|