Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
12-08-2007, 20:06
[EAxx] Climatronic oraz Obsługa climatronica
Autor Wiadomość
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-05-2013, 09:32   

Polecam ściągnąć instrukcję obsługi w dziale download - tam masz wszystko ładnie opisane co do obsługi klimatyzacji :)
_________________


 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 22-05-2013, 22:20   

fj_mike napisał/a:
Zobacz czy podłoga pod dywanikiem nie jest mokra. Woda może się wydostawać z obudowy i podciekać pod nogami pasażera.
zapomniałem napisać że pod nogami pasażera suchutko. gdzieś ta woda stoji bo odgrzybienie było 2 tyg temu a już czuć grzyba jak się puści klimę.
_________________
CA0
Galant II
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 22-05-2013, 22:41   

Jogurt napisał/a:
zapomniałem napisać że pod nogami pasażera suchutko. gdzieś ta woda stoji bo odgrzybienie było 2 tyg temu a już czuć grzyba jak się puści klimę.

Wywal parownik i wyczyść go z liści :wink:
U mnie tylko to pomogło na smród. Pewnie ściek się od razu udrożni.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-05-2013, 07:18   

fj_mike napisał/a:
Wywal parownik i wyczyść go z liści :wink:
U mnie tylko to pomogło na smród.
a ja w zimie wyjąłem parownik, umyłem, popryskałem dodatkowo sprajem grzybobójczym (chociaż był czysty) i mimo tego obecnie przez 2-3 sek. czuję "skarpetę wieje sandałem" z nawiewu
filtr nowy
myślę, że może coś jeszcze być do czyszczenia
 
 
radamanthys132 
Mitsumaniak
MohAIR


Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2011
Posty: 166
Skąd: Poznan
Wysłany: 23-05-2013, 12:48   

Panowie pamietajcie iz w przewodach nadmuchowych rowniez osadza sie grzyb.
_________________
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 24-05-2013, 21:08   

Krzyzak napisał/a:
myślę, że może coś jeszcze być do czyszczenia

U mnie po tym zabiegu jest spokój z zapachami. Ale faktycznie namiętnie płukałem parownik, z domestosem :mrgreen:
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
niedzwiedz1025 
Nowy Forumowicz
siwy niedzwiedz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2013
Posty: 1
Skąd: Lębork
Wysłany: 25-05-2013, 00:21   

Witam panowie mam taki problem że jak włączam klime to zaczynają wariować obroty góra duł i zaczyna strasznie kopcić z tłumika proszę o pomoc
_________________
go
 
 
Iron.Falcon 
Mitsumaniak
Brummi Fahrer


Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 427
Skąd: Bad Rothenfelde
Wysłany: 11-07-2013, 09:14   

Strasznie irytowała mnie konieczność ustawiania temp na 25-26 stopni aby przy włączonej klimatyzacji nie zamarzać w aucie. W każdym innym samochodzie zawsze ustawione miałem w przedziale 20-22.
Doczytałem już, że powodem może być "spadająca rurka"
Dostałem się do niej - siedziała na miejscu lecz trochę luźno... jednak co bardziej mnie zaniepokoiło to fakt, że leżała na radiu i którego obudowa miała min 40 stopni bo przyjemnie grzała w łapkę.
A więc do dzieła :
- fragment gazety BILD ( może być inny do wyboru wedle upodobań )
- folia aluminiowa
- taśma klejąca
- nożyczki
- mocna gumka recepturka


Wyciągnąłem dziada tak bardzo jak się da


czytałem kiedyś książkę w stylu "jak przeżyć w miejskiej dżungli" i dowiedziałem się, że gazeta jest świetnym izolatorem ciepła.... no to owinąłem rurkę zgodnie z zasadą, że im bardziej prowizoryczne rozwiązanie tym lepiej zdaje egzamin.


... to wszystko okrasiłem folią aluminiową którą zakosiłem babie z kuchni


Na końcówkę naplątana gumeczka


dalej nie ma opcji tego nasunąć... ale i też potrzeby nie było. Dzięki gumce równie ciasno wchodzi co i się zsuwa :mrgreen:


koniec :p teraz przy 23 stopniach jest idealnie.
 
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 11-07-2013, 12:35   

Iron.Falcon, Ty ale kombinator jesteś. Jeszcze lepszy niż ja :mrgreen:
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 11-07-2013, 12:56   

Iron.Falcon daj znać czy pomogło bo u mnie jest podobny problem
 
 
Iron.Falcon 
Mitsumaniak
Brummi Fahrer


Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 427
Skąd: Bad Rothenfelde
Wysłany: 11-07-2013, 13:01   

Tomii, pomogło - teraz mam ustawione 23°C i jest przyjemnie w aucie... wcześniej nie dałem rade wytrzymać poniżej 25 bo marzły mi stopy.
 
 
 
 
KucharZ 
Mitsumaniak

Auto: EA5W '99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 449
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11-07-2013, 18:51   

U was wszystko ładnie, pięknie. Co prawda męczycie się ze spadającą rurką, a co ja mam powiedzieć jak zamiast niej mam dwa kable wychodzące z climatronika i biegnące .... hmmm no właśnie gdzie :P ?? Podejrzewam że do jakiegoś czujnika temperatury, ale nie zlokalizowałem.
_________________
Galant EA5W 08.2009 - ...
Colt CA4A 01.2008 - 03.2009 - sprzedany

Witaj Gość, zobacz mojego Galanta

 
 
Iron.Falcon 
Mitsumaniak
Brummi Fahrer


Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 427
Skąd: Bad Rothenfelde
Wysłany: 11-07-2013, 19:11   

to jeszcze lepsza rzeźba :-D no ale działa to wszystko razem ?
 
 
 
 
KucharZ 
Mitsumaniak

Auto: EA5W '99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 449
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11-07-2013, 19:20   

Iron.Falcon napisał/a:
to jeszcze lepsza rzeźba :-D no ale działa to wszystko razem ?


Czy działa na 100% poprawnie to ręki sobie nie dam uciąć. Kiedy ma chłodzić to chłodzi, a kiedy ma grzać to grzeje :) Klima działa (fakt że przydało by jej się nabicie), ale to już inna sprawa.
_________________
Galant EA5W 08.2009 - ...
Colt CA4A 01.2008 - 03.2009 - sprzedany

Witaj Gość, zobacz mojego Galanta

 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 12-07-2013, 08:20   

Skoro dzięki "gwizdkowi" przy puszce z nagrzewnicą powietrze jest wciągane przez kratkę przy korbce od temperatury za którą jest czujnik temperatury w kabinie jaki jest sens izolowania rurki? Nie powinno to mieć żadnego znaczenia dla odczytów :roll:
_________________


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.