[EA6A/W 2.0TD] Brak mocy |
Autor |
Wiadomość |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 16-09-2013, 19:07
|
|
|
shiftyy napisał/a: | Kontrolka od silnika pali się na stałe ;/ |
Wymrugaj błedy bedziesz miał pewność bo może jeszcze coś |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
shiftyy
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 GLS TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2013 Posty: 14 Skąd: Stróże
|
Wysłany: 16-09-2013, 23:56
|
|
|
Czujnik wału sprawdziłem, przy dotykaniu miernika z jednej strony pokazywało 2.32 a z drugiej strony brak reakcji, gdzie jest pasek balansu? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 17-09-2013, 08:25
|
|
|
Na kole zębatym wału korbowego pod/za głównym paskiem zębatym |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 17-09-2013, 09:28
|
|
|
shiftyy napisał/a: | Czujnik wału sprawdziłem, przy dotykaniu miernika z jednej strony pokazywało 2.32 a z drugiej strony brak reakcji, gdzie jest pasek balansu? |
Żeby go sprawdzić potrzebny jest oscyloskop. |
|
|
|
 |
shiftyy
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 GLS TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2013 Posty: 14 Skąd: Stróże
|
Wysłany: 23-09-2013, 14:37
|
|
|
Dobra, już wszystko wiadomo.
Podłączyłem go pod komputer, i pokazał 2 błędy:
21 | TDC SNR
41 | THRT VAL SOC
Tak więc do wymiany jest czujnik wału korbowego i czujnik ciśnienia (chyba od turbiny). Gdzie najtaniej kupić te 2 części? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 23-09-2013, 14:45
|
|
|
41 Throtle Solenoid Valve system. Ten błąd nie ma wpływu na moc i możliwe, że ktoś źle podłączył. Szukaj używek na allegro.
21 czujnik wału, tak jak napisałeś. |
|
|
|
 |
shiftyy
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 GLS TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2013 Posty: 14 Skąd: Stróże
|
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 23-09-2013, 14:55
|
|
|
Owczar napisał/a: | 41 Throtle Solenoid Valve system. Ten błąd nie ma wpływu na moc i możliwe, że ktoś źle podłączył. |
Mozliwe że pozamieniane wężyki podciśnieniowe wystarczy dwa zmienic i dzieją się juz komedie |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
shiftyy
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 GLS TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2013 Posty: 14 Skąd: Stróże
|
Wysłany: 23-09-2013, 14:58
|
|
|
Oglądnąłem włąśnie ten czujnik (ten który się wpina, do ciśnienia oleju) i jeden zatrzask z niego jest zerwany, poza tym po tym jak turbina mi zwariowała to ten czujnik jest teraz cały zaśniedziały i aż mokry od oleju. Przeczyszczenie może coś pomóc? |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 23-09-2013, 15:10
|
|
|
shiftyy napisał/a: | Ten błąd 41 tyczy się czujnika ciśnienia oleju, o tym mowa? |
Nie ...
Czujnik podciśnienia na dwa piny i ida do niego węzyki podcisnienia jest na grodzi
[ Dodano: 23-09-2013, 15:14 ]
shiftyy tu masz zdjecie tego czujnika http://forum.mitsumaniaki...ystem.&start=15 |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
grzes2424
Nowy Forumowicz
Auto: galant z 97r. 2.0 tdi
Kraj/Country: Germany
Dołączyła: 31 Sty 2015 Posty: 1 Skąd: MILICZ
|
Wysłany: 31-01-2015, 12:28
|
|
|
Witam wszystkich mam problem z swoim galantem 2.0 tdi 97r jakieś 4 mięsiące temu odpaliłem auto i wogóle nie miałem gazu zapaliła się pomarańczowa kontrolka z takim silniczkiem auto nie chciało wchodzić na obroty jak jechałem to max do 2 tyś. obrotów wymieniłem potencjometr auto czasem mi gasnie jak nacisne sprzegło na niskich obrotach jest niestabilny od 800 obrotów do 1000 i czasem zgaśnie od ok miesiąca zaczoł mi ciężko palić pomyślałem więc że to nieszczelność gdzieś w przewodach paliwowych i założyłem zawór zwrotny nie pomogło krence nieraz po 5 min i nie chce odpalić co jest ????? podejrzewam że to pompa ale jestem elektrykiem a nie mechanikiem jescze jak jadę to na jedynce do 4,5 tyś obr. i taki brak mocy na wszystkich biegach to samo na drugim biegu do 4 tyś obr i tak zmniejsza się z każdym biegiem o 500 obr. ma mniej 110 km/h to max |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 31-01-2015, 19:16
|
|
|
grzes2424 napisał/a: | odpaliłem auto i wogóle nie miałem gazu zapaliła się pomarańczowa kontrolka z takim silniczkiem |
Jaki kod błędu http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3245
grzes2424 napisał/a: | podejrzewam że to pompa |
Wątpię |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
|