Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kolejność przewodów WN Galant 2,5 v6
Autor Wiadomość
Lisek 
Mitsumaniak


Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 61
Skąd: Polska
Wysłany: 18-11-2008, 18:24   Kolejność przewodów WN Galant 2,5 v6

Witam. Proszę o pomoc. Podczas wymiany pomyliłem się i niestety źle podłączyłem kabelki. Bardzo bym prosił o pomoc tzn. jak podłączyć który kabel w które gniazdo. Pozdrawiam
 
 
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 19-11-2008, 12:01   

ladnie to moze nie jest ale mam nadzieje ze wiadomo o co biega
 
 
miziek
[Usunięty]

Wysłany: 19-11-2008, 14:36   

cuuube, pro rysunek xD :roll:
 
 
Lisek 
Mitsumaniak


Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 61
Skąd: Polska
Wysłany: 19-11-2008, 17:37   

Dzięki, wszystko działa jak powinno. Może bym to podłączył gdyby tylko było widać opisy na cewce. Ale na przyszłość już wiem. No i niestety kolejność cylindrów też inna niż w autach europejskich, którymi jeździłem wcześniej. Pozdrawiam
 
 
mohinder 
Forumowicz

Auto: Outlander PHEV 2016r
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 445
Skąd: Limerick
Wysłany: 16-10-2013, 21:18   

No dobrze, cylindry ok ale z kopułką to w sumie dalej nie jestem pewien. Pomiędzy którymi kablami jest to połaczenie z cewką?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 17-10-2013, 09:13   

mohinder napisał/a:
Pomiędzy którymi kablami jest to połaczenie z cewką?


Połączenie z cewką jest w środku kopułki.
 
 
mohinder 
Forumowicz

Auto: Outlander PHEV 2016r
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 445
Skąd: Limerick
Wysłany: 17-10-2013, 11:08   

Tak w środku ale na kopułce pomiędzy którymiś gniazdami przewodów jest takie podwyższenie idące z boku kopułki czyli od podłączenia cewki do środka kopułki do styku z palcem. I pytałem pomiędzy którymi przewodami na rysunku jest to przejście od cewki do środka kopułki. Bo chcę się jakoś zorientować na tej kopułce.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 17-10-2013, 11:13   

Pomiędzy 2 a 3 cylindrem na kopułce.

Cylindry są liczone na tym rysunku następująco:

1 3 5
2 4 6

Teraz już powinieneś dojść. cuuube, narysował rzut tej kopułki patrząc na nią od lewej strony auta. Cylinder 6 jest na dole po lewej, a cylinder 1 na dole po prawej.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10678
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 17-10-2013, 13:12   

Na mojej kopułce są nr.... od 1 do 6 przy wyjsciach
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 17-10-2013, 13:23   

Ale w zamontowanej kopułce to ciężko je odczytać ;) Są chyba w każdej. Dodatkowo na przewodach są numerki :) Bynajmniej na ngk.
 
 
dmi 
Mitsumaniak


Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 475
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 02-06-2016, 21:40   

Podłączyłem tak jak na schemacie i nie odpala. Podłączyłem na odpiernicz nie patrząc na oznaczenia i odpalil ale bardzo zamulał (może na dwa cylindry palił kto wie). Pytanie teraz czego to wina ? Kable i świece by nagle umarły ? Ngk niebieskie, przelatane mało, denso k20tt koło 20k km. Dodam, że wcześniej nie miałem iskry to oddałem moduł do regeneracji, czy ta osoba co moduł robiła to mogła coś spierniczyć ? Jakąś kolejność ? Teraz świec nie sprawdzałem, za ciemno na zrzucanie kolektora już. Palec, kopułka i cewka ok.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 02-06-2016, 22:04   

Jeszcze nie odpaliles go?

Jeśli po prawidłowym podłączeniu nie odpala a po losowym coś łapie, to sprawdź to o czym pisałem. Albo przesuń przewody a kopulce w fazie. 1 przewód do 4 cylindra, 2 do 5, 3 do 6, 4 do 1 itd.
 
 
dmi 
Mitsumaniak


Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 475
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 02-06-2016, 22:10   

No nie odpaliłem :P tzn w końcu dziś chodził ale nie fajnie. Praca, mamy drugie auto z żoną, czasu mało bylo przez 2tyg, i ta pogoda.... Z tymi kablami jeszcze powalczę tak jak piszesz. Mam sprawdzić to o czym pisałem, a dokładnie co to było ? :D Ogólnie dziwna sprawa w cholere.


A dobra chodzi ci o ten przewód na trzpień ??, po założeniu aparatu z zregenerowanym modułem tego jeszcze nie sprawdzałem.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 02-06-2016, 22:12   

O tym ze odworciles wałek aparatu o 180 stopni :)
 
 
dmi 
Mitsumaniak


Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 475
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 06-06-2016, 20:11   

Działa od kilku dni, moduł zregenerowany, teraz winna była cewka firmy nty ( po co oszczędzałem.....), kupiłem mobiletron i jest super. Nawet na gazie chodzi teraz idealnie, tzn brak minimalnych drgań.


ps. przestawiony zapłon nie był o 180 stopni.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.