Kolejność przewodów WN Galant 2,5 v6 |
Autor |
Wiadomość |
Lisek
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 61 Skąd: Polska
|
Wysłany: 18-11-2008, 18:24 Kolejność przewodów WN Galant 2,5 v6
|
|
|
Witam. Proszę o pomoc. Podczas wymiany pomyliłem się i niestety źle podłączyłem kabelki. Bardzo bym prosił o pomoc tzn. jak podłączyć który kabel w które gniazdo. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
cuuube [Usunięty]
|
Wysłany: 19-11-2008, 12:01
|
|
|
ladnie to moze nie jest ale mam nadzieje ze wiadomo o co biega |
|
|
|
 |
miziek [Usunięty]
|
Wysłany: 19-11-2008, 14:36
|
|
|
cuuube, pro rysunek xD |
|
|
|
 |
Lisek
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 61 Skąd: Polska
|
Wysłany: 19-11-2008, 17:37
|
|
|
Dzięki, wszystko działa jak powinno. Może bym to podłączył gdyby tylko było widać opisy na cewce. Ale na przyszłość już wiem. No i niestety kolejność cylindrów też inna niż w autach europejskich, którymi jeździłem wcześniej. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
mohinder
Forumowicz
Auto: Outlander PHEV 2016r
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sty 2013 Posty: 445 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 16-10-2013, 21:18
|
|
|
No dobrze, cylindry ok ale z kopułką to w sumie dalej nie jestem pewien. Pomiędzy którymi kablami jest to połaczenie z cewką? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 17-10-2013, 09:13
|
|
|
mohinder napisał/a: | Pomiędzy którymi kablami jest to połaczenie z cewką? |
Połączenie z cewką jest w środku kopułki. |
|
|
|
 |
mohinder
Forumowicz
Auto: Outlander PHEV 2016r
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sty 2013 Posty: 445 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 17-10-2013, 11:08
|
|
|
Tak w środku ale na kopułce pomiędzy którymiś gniazdami przewodów jest takie podwyższenie idące z boku kopułki czyli od podłączenia cewki do środka kopułki do styku z palcem. I pytałem pomiędzy którymi przewodami na rysunku jest to przejście od cewki do środka kopułki. Bo chcę się jakoś zorientować na tej kopułce. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 17-10-2013, 11:13
|
|
|
Pomiędzy 2 a 3 cylindrem na kopułce.
Cylindry są liczone na tym rysunku następująco:
1 3 5
2 4 6
Teraz już powinieneś dojść. cuuube, narysował rzut tej kopułki patrząc na nią od lewej strony auta. Cylinder 6 jest na dole po lewej, a cylinder 1 na dole po prawej. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10678 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 17-10-2013, 13:12
|
|
|
Na mojej kopułce są nr.... od 1 do 6 przy wyjsciach |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 17-10-2013, 13:23
|
|
|
Ale w zamontowanej kopułce to ciężko je odczytać Są chyba w każdej. Dodatkowo na przewodach są numerki Bynajmniej na ngk. |
|
|
|
 |
dmi
Mitsumaniak

Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 475 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 02-06-2016, 21:40
|
|
|
Podłączyłem tak jak na schemacie i nie odpala. Podłączyłem na odpiernicz nie patrząc na oznaczenia i odpalil ale bardzo zamulał (może na dwa cylindry palił kto wie). Pytanie teraz czego to wina ? Kable i świece by nagle umarły ? Ngk niebieskie, przelatane mało, denso k20tt koło 20k km. Dodam, że wcześniej nie miałem iskry to oddałem moduł do regeneracji, czy ta osoba co moduł robiła to mogła coś spierniczyć ? Jakąś kolejność ? Teraz świec nie sprawdzałem, za ciemno na zrzucanie kolektora już. Palec, kopułka i cewka ok. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 02-06-2016, 22:04
|
|
|
Jeszcze nie odpaliles go?
Jeśli po prawidłowym podłączeniu nie odpala a po losowym coś łapie, to sprawdź to o czym pisałem. Albo przesuń przewody a kopulce w fazie. 1 przewód do 4 cylindra, 2 do 5, 3 do 6, 4 do 1 itd. |
|
|
|
 |
dmi
Mitsumaniak

Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 475 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 02-06-2016, 22:10
|
|
|
No nie odpaliłem tzn w końcu dziś chodził ale nie fajnie. Praca, mamy drugie auto z żoną, czasu mało bylo przez 2tyg, i ta pogoda.... Z tymi kablami jeszcze powalczę tak jak piszesz. Mam sprawdzić to o czym pisałem, a dokładnie co to było ? Ogólnie dziwna sprawa w cholere.
A dobra chodzi ci o ten przewód na trzpień ??, po założeniu aparatu z zregenerowanym modułem tego jeszcze nie sprawdzałem. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 02-06-2016, 22:12
|
|
|
O tym ze odworciles wałek aparatu o 180 stopni |
|
|
|
 |
dmi
Mitsumaniak

Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 475 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 06-06-2016, 20:11
|
|
|
Działa od kilku dni, moduł zregenerowany, teraz winna była cewka firmy nty ( po co oszczędzałem.....), kupiłem mobiletron i jest super. Nawet na gazie chodzi teraz idealnie, tzn brak minimalnych drgań.
ps. przestawiony zapłon nie był o 180 stopni. |
|
|
|
 |
|