Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Przepływoierz piny
Autor Wiadomość
karczadrian 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant EA2A 4G63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 18
Skąd: Bielawa
Wysłany: 08-01-2014, 11:32   [EA2A/W 2.0] Przepływoierz piny

Witam, koledzy potrzebuje schemat pinów w przepływomierzu (za co konkretny pin odpowiada) w przepływomierzu jest 7 pinów, mechanik musi je przemierzyć ponieważ chyba padł przepływomierz. Mitsubishi Galant 1997r. 2.0 4G63
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 08-01-2014, 18:28   

Pobierz manual http://forum.mitsumaniaki...ca6e9a8f1c09ca3
W pliku 13.pdf na stronie 72, 73 oraz 90 znajdziesz instrukcje sprawdzenia przepływomierza
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
karczadrian 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant EA2A 4G63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 18
Skąd: Bielawa
Wysłany: 15-01-2014, 10:30   

Dzięki za pomoc. Potrzebuje w obrębie dolnegośląska kogoś kto ma program żeby sprawdzić mapę wtryskową w moim galancie bo auto zachowuje się tak jakby nie miało ssania (za małą dawkę paliwa na zimnym silniku). Sprawdzone są wszystkie czujniki, wymieniony czujnik temperatury, nowe świece zapłonowe. Proszę o pomoc ;)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-01-2014, 15:54   

Jak nie ma ssania to zakładając, że sprawdzony i dobry jest czujnik temperatury silnika, krokowiec to pozostało sprawdzić sterowanie z ECU i ciągłośc wiązki
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
karczadrian 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant EA2A 4G63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 18
Skąd: Bielawa
Wysłany: 17-01-2014, 10:27   

Ciągłość wiązki sprawdzał mechanik i mów, że wszystko ok, napięcia są. Stwierdził, że mogła wysypać się mapa wtryskowa paliwa.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-01-2014, 10:31   

karczadrian napisał/a:
wysypać się mapa wtryskowa paliwa
nie znam takiego przypadku; raczej niemożliwe
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 17-01-2014, 11:14   

A z EGR się ktoś nie bawił przypadkiem?
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 17-01-2014, 15:45   

karczadrian sprawdz zawór PCV :!:
swinks_UK napisał/a:
A z EGR się ktoś nie bawił przypadkiem?

Bardzo mozliwe że jest zawieszony i jest częsciowo otwarty
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-01-2014, 17:20   

karczadrian napisał/a:
Stwierdził, że mogła wysypać się mapa wtryskowa paliwa.
Problem by raczej wystapił w pełnym zakresie obrotów a nie w biegu jałowym
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
karczadrian 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant EA2A 4G63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 18
Skąd: Bielawa
Wysłany: 17-01-2014, 22:10   

EGR był czyszczony kilka miesięcy temu... Mechanik przebadał wszystkie czujniki, silnik krokowy według MANUALA... nie mam pomysłów żeby naprawić ten samochód, na ciepłym silniku wszystko ok, na zimnym od razu po odpaleniu gaśnie...
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-01-2014, 22:59   

Krokowiec i sterowanie z ECU tez było sprawdzane wedle manuala :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
karczadrian 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant EA2A 4G63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 18
Skąd: Bielawa
Wysłany: 20-01-2014, 14:33   

tak, krokowiec był sprawdzany według manuala pracuje normalnie... z ECU napięcia dochodzą do wszystkich czujników i krokowca. Jak sprawdzić EGR czy pracuje poprawnie?
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 21-01-2014, 21:08   

Można spróbować zaślepić i sprawdzić czy jest poprawa.
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-01-2014, 01:24   

EGR jest mechaniczny sterowany podcisnieniem, można zrobić jak powyżej kolega wspomniał, ale jak go będziesz miał na wierzchu to zawsze można sprawdzić poprawnośc działania i szczelność
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
karczadrian 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant EA2A 4G63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 18
Skąd: Bielawa
Wysłany: 31-01-2014, 14:46   

EGR sprawny, mechanik wyciągnął go na stół... Działa poprawnie, nie mam pomsłów co zrobić z tym autem więcej żeby chodziło normalnie...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.