Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant komputer
Autor Wiadomość
bystry507 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 1996r. 2.0 v6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 11
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 27-02-2014, 12:51   Galant komputer

Witam forumowiczów !
Mam pytanie, czy ktoś wie gdzie na lubelszczyźnie mogę podłączyć się pod kompa żeby zobaczyć błędy? Byłem u jednego mechaniora to podpiął się, niestety nie udało mu się nawiązać połączenia z kompem auta. Powiedział że to z tego względu, iż nie ma odpowiedniego oprogramowania i że najlapiej podjechać do stacji gdzie zajmują się japońcami. Ktoś coś?
 
 
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 27-02-2014, 14:58   

błędy możesz sam "wymrygać" - jest tu gdzieś w tym dziale opisane jak to dokładnie zrobić.
_________________
SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat :) (brat)

Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368

Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 27-02-2014, 15:17   

bystry507 napisał/a:
Mam pytanie, czy ktoś wie gdzie na lubelszczyźnie mogę podłączyć się pod kompa żeby zobaczyć błędy?

Na ulicy Sitnickiej TEMPO u mnie podłączył się bez problemu :mrgreen:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 27-02-2014, 15:31   

milo napisał/a:
Na ulicy Sitnickiej TEMPO u mnie podłączył się bez problemu :mrgreen:

W E5xA to chyba tylko wymruganie, ale może się nie znam :wink: .

bystry507, w tym temacie masz opisane co zrobić aby wymrugać błędy samodzielnie:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=18435
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
bystry507 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 1996r. 2.0 v6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 11
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 27-02-2014, 16:40   

dzięki za info. @Milo ile skasowali za wymruganie? Właścwie to nie wiem czy samemu sie bawić ze zwieraniem pinów w kostce. Nie ma żadnego ryzyka uszkodzenia czegoś?
 
 
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 27-02-2014, 16:41   

Bizi78 napisał/a:
W E5xA to chyba tylko wymruganie
-dokładnie, nie da rady się podłączyć pod kompa, też próbowałem, dlatego bystry507 u Twojego mechanika się nie udało.

W ogóle widzę że koledzy z Białej Podl - pozdrowienia, uczyłem się tam, a teraz moim byłym galem E56A wersja USA śmiga mój brat tam na co dzień (ciemny zielony z garbem na masce ) ;)
_________________
SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat :) (brat)

Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368

Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
 
bystry507 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 1996r. 2.0 v6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 11
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 27-02-2014, 16:54   

Mam LPG sekwencję. Zwierając te piny kostki nie pokasuję żadnych sterowników ?
 
 
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 27-02-2014, 17:07   

Jak dobrze przyjrzysz się tej kostce/wtyczce powinny być na niej malutkie numerki, wpinasz drucik w 1 i 4 i nic się nie stanie. Nie wiem jak jest jak podepniesz nie te piny co trzeba, ale o ile ja pamiętam ja podpinałem się w różne i nic się nie stało ;) Ale poczekaj może aż ktoś się wypowie na ten temat konkretniej :)
_________________
SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat :) (brat)

Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368

Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
 
Soner 
Mitsumaniak
02137/KMM

Auto: Grandis 2004 2.4B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 761
Skąd: Lublin
Wysłany: 27-02-2014, 18:43   

E5x podpina się bez problemu pod LAUNCHa. W LBN jest kilka zakładów co go posiada. Ale więcej niż wymruganie błędów nie odczytasz.
_________________
:king: Drużynowy Zwycięzca Mitsupiady Wawrzkowizna 2011
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 27-02-2014, 20:15   

bystry507 napisał/a:
Milo ile skasowali za wymruganie?

Było śmiesznie nic nie wziął :shock: kasował błąd i nadal paliła się kontrolka silnika po przejechaniu kilkadziesiąt metrów sama zgasła
bystry507 napisał/a:
Właścwie to nie wiem czy samemu sie bawić ze zwieraniem pinów w kostce. Nie ma żadnego ryzyka uszkodzenia czegoś?

Jak dobrze podłączysz piny to nic nie uszkodzisz :mrgreen:
marycjusz napisał/a:
W ogóle widzę że koledzy z Białej Podl - pozdrowienia, uczyłem się tam, a teraz moim byłym galem E56A wersja USA śmiga mój brat tam na co dzień (ciemny zielony z garbem na masce )

Pozdrawiamy z Białej galanta chyba nie widziałem :shock:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 02-03-2014, 08:22   

soner, byc moze pod launchem nic nie odczytasz, ale mozna zczytac wszystko,
mnie podpinali na zlocie w krakowie (niestety nie wiem jakie to urzadzenie bylo) i chodzilo mi o abs i bledy abs zczytalo, tez airbag, silnik, mial tez opcje klimatronika i automatycznej skrzyni.
byla tez opcja testowanie modulow wykonawczych, niestety mialem wtedy blad przekaznika i pompa nie ruszyla, wiec tej 100% pewnosci ze dziala nie dam, ale same bledy zczytuje na pewno wszystkie

a co do podpinania innych urzadzen.
chlopaki z pabianic maja przerobiona zwykla wtyczke od elm327, w taki sposob, ze po prostu we wtyczce zwarte sa piny 1-4 i podpinajac jednoczesnie zczytuje komp i mruga, wtyczka podobno jest od vw/audi - zarzekaja sie ze to dziala, niestety nie widzialem na wlasne oczy, ale z ciekawosci do nich podjade jak wroce do polski i zobacze
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 02-03-2014, 09:34   

tpodsiadlo napisał/a:
mnie podpinali na zlocie w krakowie (niestety nie wiem jakie to urzadzenie bylo)

MUT, tylko nie wiem który :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 07-03-2014, 07:09   

mut3, ale to jest tylko standard, nie nazwa samego urzadzenia, ale chlopaki ktorzy mi to podpinali, twierdzili, ze sa 2 rodzaje kompow w e5, nie pamietam nazw, ale ja mam ten "nowszy" i ten zczytywali, z tymi "starszymi" mowili ze cos dodatkowo jest potrzebne a akurat nie mieli na miejscu.

nie pamietam dokladnie, wtedy mnie bardziej ten abs interesowal i na reszte nie zwracalem uwagi, ale wiem, ze zczytywali wszystko co sie da, nie tylko bledy silnika i caly test trwal moze z 10 minut
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.