Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] gaśnie w czasie jazdy
Autor Wiadomość
przemobb 
Nowy Forumowicz

Auto: colt ca 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3
Skąd: rzeszow
Wysłany: 27-02-2014, 20:58   [CA4A 1.6] gaśnie w czasie jazdy

Witam wszystkich :) Proszę o porade. Mam taki problem. Silnik gasnie mi w czasie jazdy. Przykładowo jade na piąteczce 80 i nagle obroty spadają mi do zera. Nie ma w ogóle prądu, żadne kontrolki się nie świecą, kierunki nie działają, rozrusznik kręci. Po chwili prąd wraca auto jedzie normalnie i tak w kółko problem się powtarza.
http://www.youtube.com/watch?v=ezdU_7tl ... e=youtu.be

Jak na moje oko wydaje się to być problem z kablami, świecami bądź aparatem zapłonowym. Jakie jest wasze zdanie, czy ktoś byłby w stanie od razu wytypować wadliwą część?
Ostatnio zmieniony przez karolgt 24-03-2014, 01:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 27-02-2014, 22:49   

przemobb, zły adres do filmu.
Ja bym zaczął od instalacji elektrycznej. Sprawdż, masy, wtyczki, wiązki, wtyczkę od sterownika, bezpieczniki, przekaźniki, kable pod stacyjką, kable od radia :wink:
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 28-02-2014, 07:30   

..alarm?
 
 
przemobb 
Nowy Forumowicz

Auto: colt ca 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3
Skąd: rzeszow
Wysłany: 28-02-2014, 10:39   

tak to wygląda:
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be

alarmu nie mam
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 28-02-2014, 13:53   

Ja stawiam na początek końca aparatu zaplonowego.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 28-02-2014, 14:10   

Tylko dlaczego "cały" prąd gubi?
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 28-02-2014, 14:22   

Stawiam na upalone styki stacyjki lub bezpiecznika MFI, na końcu przekaźnik główny. Po odzyskaniu prądu ECU przechodzi test jak po włączeniu stacyjki. Jest jeszcze możliwość początku końca ECU
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
przemobb 
Nowy Forumowicz

Auto: colt ca 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3
Skąd: rzeszow
Wysłany: 28-02-2014, 15:12   

dodam jeszcze, że pierwszy raz zauważylem ten problem na początku lutego. Mianowicie mignęła kontrolka CE i na sekunde obroty spadły do zera po czym podniosły się i znowu spadły do zera i znowu podniosły się i auto jeździło normalnie aż do tego tyg, nic więcej się nie działo. W tę środę miałem do objechania jakies 90 km, po pierwszych 10 km auto zaczęło gasnąć jak na filmie, na chwilkę się zatrzymałem podniosłem maskę poruszałem klemami, kablami, wszystkimi wtyczkami jakie miałem przed oczami (jestem laikiem, także proszę o wyrozumiałość, po prostu wiedziałem ze jest jakis problem z elektryką) po czym odpaliłem auto i przez następne 40 km nie było żadnych problemów. Następnie taki sam problem jak na początku lutego czyli szarpnięcie i chwilowe 0 obrotów jednak silnik nie zgasł. końcowe 30 km to już męka i gaśnięcie silnika dosłownie co 2-4 minuty.

Moje pytanie do Was czy któraś z rzeczy, które wymieniliście jest możliwa do sprawdzenia przez laika i ewentualnie jak to zrobic. Pozdrawiam z góry dzięki za odp.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 28-02-2014, 15:27   

Zacznij od poruszenia (najlepiej wyjmij i wsadź każdy) wszystkimi bezpiecznikami (w komorze silnika i przy kolanie kierowcy)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 28-02-2014, 17:30   

mkm napisał/a:
Tylko dlaczego "cały" prąd gubi?
Nie wiem, ja nie wnikałem u mnie a po wymianie aparatu jak ręką odjął ;)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.