Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] Lokalizacja czujnika temperatury cieczy chłodz
Autor Wiadomość
Undercover 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 63
Skąd: Górowo Iławeckie
Wysłany: 04-03-2014, 19:34   [E54A 2.0 V6] Lokalizacja czujnika temperatury cieczy chłodz

Witam! Jak dla mnie całkiem inne (od 10 lat posiadam 2 fordy) auto.
Problem polega na tym, że na zimnym silniku auto przygasa. Doczytałem Tu, że albo przepustnica z krokowym do czyszczenia albo czujnik jak wyżej... tylko gdzie on się znajduje? Nigdzie nie mogę znaleźć manuala w pl do tego modelu/silnika. Byłbym bardzo wdzięczny o naprowadzenie mnie (najlepiej zdjęciem lub rysunkiem) na ten czujnik bo od niego zacznę zabawę.
Sytuacja po odpaleniu wygląda tak:
- odpalam na zimnym - po chwili gaśnie
- przytrzymam na obrotach - przestaje gasnąć ale obroty powracają na 300-400
- po zagrzaniu jest w miarę ok ale obroty jakoś nisko się trzymają, tak na 600-700
Auto bez gazu na samej benzynie.
Jeżeli to nie czujnik to poproszę o rady.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 04-03-2014, 19:44   

Powinien być koło termostatu.
Na tym schemacie to 10803.
http://www.mitsubishi-mot...sub_group%3D120
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Undercover 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 63
Skąd: Górowo Iławeckie
Wysłany: 04-03-2014, 19:55   

Dzięki wielkie ;) Jutro postaram się wymienić i zobaczę co dalej.
Kurdę nie wiem co ze mną że lubię sam naprawiać i dbać o starsze auta, a to w szczegulności mi przypadło do gustu :)
_________________
Mitsumaniak
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 04-03-2014, 22:44   

Undercover napisał/a:
Kurdę nie wiem co ze mną że lubię sam naprawiać i dbać o starsze auta
Spokojnie, nie jesteś sam, jest nas wielu :D
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 04-03-2014, 23:28   

Undercover napisał/a:
Jutro postaram się wymienić i zobaczę co dalej.

W tym temacie masz opisane jak za pomocą omomierza sprawdzić czujnik:
Diagnoza błędu 21 (ECT sensor)
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 05-03-2014, 10:25   

Undercover napisał/a:
a to w szczegulności mi przypadło do gustu :)
hehe, powoli ogarniesz gala i już więcej do żadnego forda nie wsiądziesz ;P chyba że mustanga :)
_________________
SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat :) (brat)

Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368

Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
 
Undercover 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 63
Skąd: Górowo Iławeckie
Wysłany: 06-03-2014, 19:26   

Czujnik wymieniony (stary nie sprawdzony wylądował w garażu). Jak na tą chwilę obroty wróciły na miejsce, ale zobaczymy rano...
Nie sprawdziłem a wymieniłem bo zabrakło mi miernika na tą chwile a miałem już nówkę sztukę w skrytce ;)
Jak nie pomoże to co? Czyszczenie krokowego?
_________________
Mitsumaniak
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11174
Skąd: Radomsko
Wysłany: 06-03-2014, 21:34   

Undercover napisał/a:
Jak nie pomoże to co? Czyszczenie krokowego?

Czyszczenie i regulacja przepustnicy nie zaszkodzi :wink:
_________________

 
 
 
Undercover 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 63
Skąd: Górowo Iławeckie
Wysłany: 08-03-2014, 19:24   

No i po zabiegu czyszczenia przepustnicy i krokowego.
Niestety, obroty z 300-500 teraz po adaptacji ECU skoczyły do 1400-1300 na rozgrzanym silniku.
Co może być jeszcze winne? Cewki w krokowym, może czujnik halla?
_________________
Mitsumaniak
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 08-03-2014, 19:27   

A może przy czyszczeniu tych elementów coś rozszczelniłeś i ciągnie teraz lewe powietrze.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11174
Skąd: Radomsko
Wysłany: 08-03-2014, 20:25   

Przeprowadziłeś regulację ??
_________________

 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-03-2014, 21:43   

Undercover, po czyszczeniu przepustnicy często obroty biegu jałowego są dużo wyższe, szczególnie gdy była bardzo brudna. Spróbuj kręcąc w prawo-wkręcając śrubkę wolnych obrotów obniżyć je (zmniejszasz wtedy ilość powietrza).
 
 
Undercover 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 63
Skąd: Górowo Iławeckie
Wysłany: 10-03-2014, 22:08   

Wyregulowałem i jednak walnięty krokowy (tak przypuszczam) Po czyszczeniu obroty wzrosły, lepiej wchodzi na obroty ale jednak brak tzw. ssania. Po wyregulowaniu śrubką jak napisał Hugo obroty na zimnym ciągle za niskie... Chyba przyjdzie kupić krokowy...
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 11-03-2014, 07:41   

Niestety padaczka silniczka krokowego w silniku 2,0 V6 to dość częsty problem.
 
 
Undercover 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 63
Skąd: Górowo Iławeckie
Wysłany: 12-03-2014, 14:26   

Koledzy czytałem że silniczek krokowy jest taki sam jak do 2.5 V6, prawda?
Do 2.0 V6 jest jeden na alledrogo za 150 zł , za to do 2,5 V6 jest większy wybór.
_________________
Mitsumaniak
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.