Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: mkm
24-04-2014, 06:19
Black DEVIL...
Autor Wiadomość
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 05-03-2014, 10:55   

Krzyzak, JA myślę, że poprostu dodał przypadkowo jedno zero do ceny nowych tarcz. Kolega kupował ostatnio ceramikę do EVO IX i płacił okolo 3 tyś, nie sądze by w wieśku cena była 10 razy wyższa
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 05-03-2014, 11:12   

No i jest napęd na tył :) jest moc, jest luksus i spalanie niższe niż w galancie :)
 
 
Sunderland86 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1050
Skąd: Ostróda
Wysłany: 05-03-2014, 12:27   

Owczar napisał/a:
No i jest napęd na tył :) jest moc, jest luksus i spalanie niższe niż w galancie :)


No to poprosimy zdjęcia :wink:
_________________
28.04.2014 [*]
 
 
WreX 
Mitsumaniak
Igrający ze śmiercią


Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 1896
Skąd: Wieluń
Wysłany: 05-03-2014, 13:08   

Owczar, no pochwal się, wszyscy umierają z ciekawości :twisted: :mrgreen:
_________________
Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ? :)
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 10-03-2014, 10:03   

Pewnie przy jakiejś okazji podjadę :)

Tymczasem galant został wymyty i przygotowany na wiosnę ;)



 
 
arturj123 
Forumowicz


Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 1299
Skąd: Toruń
Wysłany: 10-03-2014, 21:43   

Pomyśl nad glebą, choćby fabryczny Eibach -35mm - wedle teorii Galant ma teraz "wyglądać", a komfort i wygoda to teraz LS :)
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 10-03-2014, 21:51   

No raczej nie założę Eibacha. Już teraz komfort jest w nim jak w wozie drabiniastym ;)

W porównaniu do golfa VI jest dużo twardszy. A że jeździ po mieście i dziuarwych drogach to byłby jak strzał w stopę :)
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 10-03-2014, 22:18   

Owczar
Czy spoko czyścic się lakier na twoim galu?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 10-03-2014, 22:44   

Bardzo dobrze :) szczotka, mycie z płynem, płukanie, wosk i woda demineralizowana na koniec :)

Jedynie szybko się brudzi, ale to już jak każdy czarnuch.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 11-03-2014, 13:19   

Spoko, myślałem że ten "półmat" się cięzko czyści:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 23-03-2014, 20:06   

Łożysko w galancie zmienione ;) Jak to mówią, bez młota nie robota. Nawet prasa do wyjęcie nie była potrzebna. Ale zwrotnicę zdemontowałem dla wygody. Przegub wyszedł z piasty z luzem- smar jednak sporo daje.

Ale więcej czasu spędziłem na wymianie gumek w zaciskach Lexa. Łącznie do dopieszczenia 12 tłoczków. Praca prosta i przyjemna, ale strasznie czasochłonna :(
Rozwiązania zacisków, zawieszenia itd. dużo ciekawsze i prostsze niż w galancie. Większość elementów z aluminiom- w tym także zaciski i zwrotnice. Wszędzie są osłony-owiewki. W tym całe podwozie jest w plastikowych owiewkach. W zderzaku specjalne kanały doprowadzające powietrze przez nadkole na tarcze. Nadkola z miękkiego materiału... Aż przyjemnie pracować :)

Przy okazji zdjęcia Japńskich braci. Na żywo galant wygląda na dużo mniejszego, ale zdjęcia robione od strony galanta przez wzgląd na padające światło.



 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-03-2014, 20:12   

Owczar napisał/a:
Przy okazji zdjęcia Japńskich braci.


Wolę tego od lewej :wink:
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 23-03-2014, 20:57   

deejay napisał/a:
Wolę tego od lewej :wink:
ale na którym zdjęciu?
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 23-03-2014, 21:03   

No galant ma coś w sobie. Jest taki zadziorny, budzi emocje. Ale Lexus też potrafi pokazać pazur i zmienić swe oblicze o 180 stopni. Niewiarygodne jest to, jak te 280KM robi z tą masą co chce.

Za tydzień rejestracja lexusa, sprawdzenie luzów zaworowych, wymiana rozrządu i oleju.

Aaa zapomniałem jeszcze dodać, że podkleiłem uszczelki z mikrofibry pod fabryczne uszczelki drzwi w galancie. Różnicy nie widzę za bardzo. No może nie ma takich efektów jakby wiatr wpadał przez drzwi, ale hałas jak był tak jest - chociaż to miało miejsce głównie w wietrzną pogodę. Jedynie nowe łożysko już nie hałasuje ;)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-03-2014, 21:08   

Galant bez porównania ładniejszy... ehhh - cieżko będzie projektantom pobić taką sylwetkę i szczegóły... no tylko jeszcze BMW E38 może się równać
tył lexa fajny - wygląda jak poprzednia S-klasa od Mercedesa
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.